Vraag

ben ik gemeen


Reputatie 2
Badge +3

een pestkop in de klas had last van zijn voet en hij was er een week niet. ik en een paar anderen waren er blij over zijn wij gemeen?


15 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Dat is zeker niet gemeen. Als je blij bent dat een persoon er ff niet is betekend niet dat je gemeen bent. Het word wel steeds gemener als je hem/haar er mee gaat pesten. Dat is een ander verhaal.

Reputatie 7
Badge +19

Nee dat vind ik niet perse gemeen. Eigenlijk is jou reactie best wel logisch. Het is natuurlijk fijn als je niet gepest wordt. Je kan dit ook met je mentor/juf/meester bespreken he. Het lijkt mij beter dat jullie het gewoon fijn hebben op school als de pestkop er ook is.

Reputatie 2
Badge +3

werkt niet  zij denkt dat de pesters nu hun best doen

Reputatie 6
Badge +3

Dan zeg je dat je ziet en meemaakt dat ze niet veranderen. Ook kan je misschien een leraar om hulp vragen. 

Groetjes iemand.

Reputatie 2
Badge +3

thanks

Reputatie 2
Badge +3

@lostinlife en alle anderen allles wat jullie zeggen heb ik geprobeerd en het werkte niet

Reputatie 6
Badge +12

Wat werkte niet?

Reputatie 6
Badge +3

Hey anonieme B,

Zoals de anderen al zeggen, het lijkt me helemaal niet raar. Het is heel gewoon als je blij bent als iemand die je pest weg is. Hij/zij is juist gemeen. Ik zou zeggen, geniet ervan en als hij/zij weer terug is en hij/zij pest je weer zou ik er iets aan doen. Het vertellen aan je mentor/juf/meester zoals Jaivy al zei kan helpen.

Dat je gepest wordt is jouw schuld niet!

Groetjes iemand.

Reputatie 6
Badge +3

Ik vind het heel erg dat steeds niks helpt! Je kan misschien de kindertelefoon bellen/chatten of zij een oplossing hebben.

Groetjes iemand.

Wat misschien helpt is dat je de noodzaak met je ouders bespreekt en als zij het allemaal goed begrijpen, dat ZIJ het met de directrice bespreken zonder jou.

Als dit niet werkt kun je misschien een lijstje maken met verschillende pesterijen. (Ik zou de ergste nemen)

Suc7!

Reputatie 2
Badge +3

de meester en zelfs de dirictrice hebben niks gedaan wat heeft geholpen verschillende ouders hebben er wat van gezegd maar het helpt niks

 

Reputatie 6
Badge +12

Dat lijkt me niet gemeen, eerder normaal, hij pest jou? Dan ven je toch blij dat hij er niet is! Logisch, dunkt me

Reputatie 6
Badge +3

Dat zelfs de directrice er weinig aan heeft kunnen doen is niet handig. Misschien kan je het haar nog een keer uitleggen en de noodzaak die je er bij voelt. Je zou uit kunnen leggen dat je het echt niet vindt kunnen en dat je er erg ongelukkig van wordt.

Jij kan dit!

Groetjes iemand.

Reputatie 1
Badge

Nou, als hij een pestkop is, dan ben je zeker niet gemeen!! Gewoon dikke carma voor hem!

Lekker je zelf zijn nu hij er nog niet is😉

Feestje🎉🎊👍

Groetjes, brilletje12

Reputatie 2
Badge +3

Ok wat ik graag wil zeggen is dat ik alles wat jullie hebben gezegd en wat ik zelf heb geprobeerd niet heeft gewerkt.

Reageer