Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

bang dat ik gepest wordt als iedereen weet dat ik Winx leuk vindt.

• 13 december 2012
  • 48 reacties
  • 2675 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

48 reacties

Ik vind winx nog leuk en pokemon gwn omdat stella van winx op mn verjaardag jarig ze is ook mijn lievelings
Laatst had ik op facebook gezegd dat ik het leuk vind enzo, maar toen kreeg ik zegmaar met 1 iemand ruzie over.. kinderachtig.. -.-
en daarna kwam er ook nog eentje bij die voor haar is! -_-
ik zei op een gegeven moment: "ik kan niet in me eentje tegen jullie op, ik heb "versterking" nodig" en  zo beëindigde ik het gesprek! 

(meteen de volgende dag na het gesprek hoorde ik wel wat over: Vind jij winx leuk?)
Maar op dit moment hoor ik niks meer erover..  Ik vind dit zelf niet zoals gehoopt.. ik dacht dat.. nouja.. iets anders ging gebeuren... :/
Want mijn droom is om iedereen te laten geloven dat zoiets NIET kinderachtig!
Maar ik denk zelf dat het eigenlijk een eigen mening is!?
Wat vinden jullie???
ik ben ook een mega kinderachtige persoon! ik kijk ook winx en my little pony , spongebob, teletubies, ik zeg het gwn tegen iedereen dat ik daarvan hou als ze me uitlaggen ga ik gewoon weg als ze doorgaan ga ik gwn steeds zeggen ik ben anders en bijzonder uit je mening! en laat je uitleven! ik vind het raar dat mensen dat raar vinden als je van winx houd enzo als je bijv. 13 bent nou meid laat hun gwn doorketsen hou van wat je echt houd PS.,., ik ben zelf ook een big fan van one direction en van winx!!!!!!! en ik ben zelf 13 ! veel geluk!:o
ik zou blackops 2 gaan spelen en 360noscope van het gebouw afmaken en je voelt helemaal geweldig 
goeie tip?
ik zou blackops 2 gaan spelen en 360noscope van het gebouw afmaken en je voelt helemaal geweldig 
goeie tip?

"Well that escalated quickly :S" 😛
Luister, ik ben 16 en soms denk ik nu al van "die goeie oude tijd" Geniet van die mss "kinderachtige" dingen nu het nog kan, want voor je het weet ben je 16 en mis je al je jeugdjaren.

"when I was a kid, the hardest decision was the flavour of ice cream"
dat waren gouden tijden !
ik ben 14 en kyk ook spongebob en dexter de lab
pokemon is niet "kinderachtig" want het is eigenlijk voor volwassenen. maar toen ze merkten dat kinderen het leuk vonden maakten ze ook kinderachtigere dingen,
Niets is kinderachtig...

Er zijn ook mensen van veertig fan van my little pony.. Ja dat was laats op tv...

Je moet vooral doen wat je leuk vind..

Laatst op kamp was een groep jongens van twintig verslaaft aan een pokemon spelletje op de mobiel
dus nee niet kinderachtig

je moet gewoon jezelf blijven!
Who cares? 
Ken je het zogenaamde 'my little pony' verslaving? mensen van de 45 die dat kijken
Als ik bijv. een meisje die winx club leuk vind en 15 is ? Ik zouw haar een winx pop kopen 😛
De Britse Sarah Butler uit Barnsley is zo gek op My Little Pony's, dat ze inmiddels bijna 25.000 euro heeft uitgegeven om de felgekleurde paardjes te verzamelen. De 29-jarige vrouw heeft zo'n duizend pony's aangeschaft, die allemaal een plekje hebben in een speciale kamer. "“Toen ik klaar was met mijn studie voelde mijn leven opeens zo serieus. Ik begon op internet te zoeken naar dingen uit mijn kindertijd en ik begon meteen te glimlachen toen ik de ponies zag.”

Ze besloot er twee te kopen, maar dat aantal groeide al snel uit tot een enorme verzameling. Voor een gelimiteerd model heeft ze zelfs 980 pond (1.223 euro) betaald. Butler is dolblij met haar verzameling. “Ik zit vaak in deze kamer en dan staar ik naar mijn ponies. Op die momenten heb ik geen last van stress of angsten.”

Haar man Joe is besmet met hetzelfde virus, ook hij verzamelt figuurtjes. Hij is helemaal gek op poppetjs die uit een fantasiewereld lijken te komen. “Ik begrijp haar hobby en ik weet dat het een beetje ongewoon is, maar eigenlijk zorgt het ervoor dat ik haar er nog leuker door ben gaan vinden.”

Bron:  De Telegraaf / The Sun
De Britse Sarah Butler uit Barnsley is zo gek op My Little Pony's, dat ze inmiddels bijna 25.000 euro heeft uitgegeven om de felgekleurde paardjes te verzamelen. De 29-jarige vrouw heeft zo'n duizend pony's aangeschaft, die allemaal een plekje hebben in een speciale kamer. "“Toen ik klaar was met mijn studie voelde mijn leven opeens zo serieus. Ik begon op internet te zoeken naar dingen uit mijn kindertijd en ik begon meteen te glimlachen toen ik de ponies zag.”

Ze besloot er twee te kopen, maar dat aantal groeide al snel uit tot een enorme verzameling. Voor een gelimiteerd model heeft ze zelfs 980 pond (1.223 euro) betaald. Butler is dolblij met haar verzameling. “Ik zit vaak in deze kamer en dan staar ik naar mijn ponies. Op die momenten heb ik geen last van stress of angsten.”

Haar man Joe is besmet met hetzelfde virus, ook hij verzamelt figuurtjes. Hij is helemaal gek op poppetjs die uit een fantasiewereld lijken te komen. “Ik begrijp haar hobby en ik weet dat het een beetje ongewoon is, maar eigenlijk zorgt het ervoor dat ik haar er nog leuker door ben gaan vinden.”

Bron:  De Telegraaf / The Sun

0_0 dat bedoel ik
Haha precies!!

kijk dan zou het raar zijn .

Maar dat van jou is echt niet raar hoor 😉
Met dat geld zouw ik me allang andere dingen gekocht hebben. winx is in mijn ogen niet kinderachtig als je het zelf leuk vind, als kinderen vinden van wel laat hun dan maar huilen zal ik maar zeggen
Ach ja, ik kan er wel mee leven 😛
dat maakt toch niks uit, 
misschien vinden somigge stiekem dora wel leuk of thomas de stoom locomotief
ofsow
iedereen is anders
wees trots op jezelf
Ik zou het voor mezelf houden en misshien gewoon op internet anoniem chatten met mensen die dat ook leuk vinden?
Schaam je er niet voor ik kijk Sinterklaas journaal Slot marsepeinStein en de club van sinterklaas. Allleen ik schaam me er niet voor mijn hele klas weet het jij bnt ook niet de enigste ofzo..
owke? dit vind ik een vaag forum sorry. maar ik snap jouw klasgenoten wel. ik vind het persoonlijk idd kinderachtig als je op de middelbare school nog naar tekenfilms enzo kijkt. sorry maar dat is mijn mening. dus ik snap wel dat jouw klasgenoten daar raar op reageren. als je bij mij in de klas had gezeten had ik wel normaal tegen je gedaan want ik vind dat je mensen moet accepteren zoals ze zijn. maar ik kan me wel voorstellen dat jouw klasgenoten het raar vinden. maar trek je niks van je klasgenoten aan. om ze lid te maken van een winx hyve lijkt mij niet zo'n goed idee daar worden ze juist opstandig van en dan gaan ze je juist pesten. ik zou zeggen hou het gewoon voor je, maar als ze er naar vragen zeg gewoon eerlijk op een zelfverzekerde manier dat je het leuk vind en als ze raar doen gewoon een grote bek geven.
succes
groetjes
Ze gaan je mis pesten maar of hun geen genante dingen doen toch, maaar als ik jou was gwn tegen niemand vertellen dan hoeven ze je ook nie te gaan kutte of zo. Dat doe ik ook niet en kijk ik heb super machtige vrienden waar iedereen bang voor is.
hooi
ik ben 13 ik ik vind Winx Club ook GEWELDIG en het is niet kinderachtig en trouwens je bent nog een kind ( van je ouders) en dat zal je altijd blijven dus wat maakt het uit
Hoi allemaal,

Dit is misschien een late reactie, maar eigenlijk weten ze het al. En ik trek er niks van aan hoor.
Wilt iemand van de Kindertelefoon even dit topic sluiten, aangezien ik er toch niet veel meer mee doe?

Liefs,

Nozieva
Hoi Nozieva,

Je topic wordt gesloten door de Kindertelefoon.

Groetjes Sasha
De Kindertelefoon