Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

bang dat ik gepest wordt als iedereen weet dat ik Winx leuk vindt.

• 13 december 2012
  • 48 reacties
  • 2675 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen,

Omdat dit anoniem is, vind ik dat jullie dit wel moeten weten;

Ik ben een meisje en op dit moment 14 jaar en zit in de 1e. Ik kom oorspronkelijk niet uit Nederland.
En op mijn 9de ben ik naar Nederland gekomen. Vanaf dat moment keek ik tekenfilms.
Vooral van die "kinderachtige" tekenfilms. (met "aanhalingstekens" bedoel dat het eigenlijk niet waar is).
Zoals Pokemon en Winx Club. Nu is Winx Club mijn FAVO geworden! Dat blijft ook zo! :) 

Door dat ik Winx Club heel leuk vindt, wil ik de hele wereld bekend maken dat dat NOG steeds mijn favo is! En dat NIETS kinderachtig is! 
Zoals het op deze site staat: ****    (Deze site heb ik ZELF gemaakt! xD 😉 )
Maar alleen ben ik heel erg bang dat ik bijv. dan op school gepest wordt! :/
En mijn moeder vindt zelf al die tekenfilms (vooral Winx Club) kinderachtig, terwijl dat NIET zo is! (Daarom kijk ik stiekem via Youtube Winx Club)
Ik kan het gwn niet de hele tijd voor me houden! Ik wil later denk ik iemand zijn die als eerste heel moedig zoiets bekend maakt! 

Wat kan ik dus het beste doen? Het vertellen of het de hele tijd voor me houden?

Als ik het vertel, wat moet ik dan doen(terug zeggen) als ik gepest wordt? Hoe moet ik het precies vertellen?

HELP! Ik weet het echt niet meer!

Xx Noza (Weetje wat, op mijn website heb ik toch al mijn naam gezet! xD Dus wat maakt het uit. Jullie mogen het wel weten! 😉 )

Dit topic is gesloten

48 reacties

Ik kijk ook
Teken films wat mensen kinderachtig vinden
Bijv. Pokemon, andere leuke anime films
Die site is weggehaald! ;(
Oke, hier heb ik wel een andere site, daar vind je geeen persoonlijke gegevens, hoop ik:
.....
ergens op die site zie zo'n tekstje met winx club is niet kinderachtig! :)
@kindertelefoon, is deze wel goed?
Wat moet ik doen?! 
Help me plz!
Moet ik het zeggen? 
Zo ja hoe dan?
Hoe kan ik het zeggen? 😕

Ik wil het echt 100% zeker vertellen! Maar weet niet hoe.. 
@laxx

Hoe kan ik het de mensen vertellen? Weet jij dat? :$
Ik heb gewoon zin om te zeggen als ze vragen Houd jij van Winx?: "Ja! Nou en! Als je denkt dat het kinderachtig ofzo is, dan heb je het mooi mis!". :$

Jmmr genoeg ben ik in het echt niet zoo.. Moedig.. dapper.. :'(
Ik ben gewoon BANG terwijl mezelf zegt, dat dat NIET hoeft! ;(
en ook zenuwachtig...

Hoe moet ik het vertellen??
En bij wie moet ik beginnen?? Gewoon bij mijn klasgenoten??
als mensen mij vragen waarom ik een winx rugzak heb, zeg k gwn dat ze moeten op********
Ik gebruik niet graag scheldwoorden! 😛
Het is normaal dat je van die progamma's houd, ik snap dat je het liever niet tegen iedereen wilt gaan zeggen, maar zeg het tegen je beste vriendin of je leraar ofzo! iemand die je kan vertrouwen, dat lucht op
hey noza, als je iets zelf leuk vindt moet je het vooral doen of in dit geval kijken en niks ervan aan trekken wat anderen ervan vinden!
ik vind ''kinderachtige'' dingen ook leuk maar dat zijn juist de dingen die het leven leuk maken toch! de meeste meisjes van onze leeftijd
denken dat ze stoer moeten doen en moeten doen alsof ze ''volwassen'' zijn. maar eigenlijk is dat juist kinderachtig! want stiekem vind
iedereen juist de kinderachtige dingen het leukst en als jij dat durft toe te geven, al is het alleen voor jezelf, dan is dat juist volwassen van je!
en eigenlijk hoef je het niet eens aan iemand te vertellen, ik bedoel niet van hee weet je ik kijk winx club maar als iemand er toevallig achter
komt moet je er gewoon heel normaal over doen dan doen zij dat waarschijnlijk ook.
Succes ermee! xx Charlie
Sorry, Hiermee kan ik je niet helpen, aangezien ik met het zelfde probleem zit. Alleen ik ben 2 jaar jonger
Heee! Haha ik hou dr ook superveel van. Ik ben ook 14 en ik zeg gewoon in de klas van ohmygod! Dat is zo leuk he! Enzo, en dan komen er nog andere mensen van jaaaaa! En dan ben jij de trendsetter! Hahahaha, dat is zo grappig he. Gewoon zelfverzekerd overkomen en niemand kan tegen je op 🙂 x
1) Een keer had ik me Ipad mee naar school en toen zagen de klasgenoten allemaal WINX plaatjes!
Ik dacht: 0-O omg..
En toen verzon ik gwn wat:: De plaatjes had ik heeel vroeger toen ik nog jong was erop gezet.

Ik durf om eerlijk te zijn NOG STEEDS NIET te zeggen dat ik winx leuk vind, terwijl ik het wel WIL ZEGGEN!! :(

2) Ik heb een plannetje; Ik ben namelijk van plan om stap voor stap ervoor te zorgen dat ze winx NIET meer kinderachtig vinden!! :D

1. Ik heb een eigen winxhyve met de hoofdbeheerder De Winx(IK, lekker anoniem dus) en daarmee ga ik mijn klasgenoten toevoegen! :D
2. En dan ff wachten op wat er gebeurt...
3. Ik maak (zowiezo) een Winx Club is NIET kinderachtig hyve!
4. Deze dingen kan ik gwn ook op Facebook, Twitter etc. doen!!

Wat vinden jullie van mijn plan?? :D

Xx Nozieva
@Brittjeuh_xx 

Dus eigenlijk wil jij OOK de anderen vertellen dat je van Winx houdt?!
Als ik jou was zou ik het op school niet vertellen tegen je klasgenoten. Als je daarom gepest gaat worden.. dan ben je verder van huis. Ik zou het pesten niet proberen te lokken.. Hou het lekker voor je, het is toch jou hobby? 🙂
Maar ik kan wel mijn plan doen toch?! 
(ervoor zorgen dat ze winx NIET kinderachtig vinden)
Hoi iedereen,

Ik ben een meisje en op dit moment 14 jaar en zit in de 1e. Ik kom oorspronkelijk niet uit Nederland.
En op mijn 9de ben ik naar Nederland gekomen. Vanaf dat moment keek ik tekenfilms.
Vooral van die "kinderachtige" tekenfilms. (met "aanhalingstekens" bedoel dat het eigenlijk niet waar is).
Zoals Pokemon en Winx Club. Nu is Winx Club mijn FAVO geworden! Dat blijft ook zo! :) 

Door dat ik Winx Club heel leuk vindt, wil ik de hele wereld bekend maken dat dat NOG steeds mijn favo is! En dat NIETS kinderachtig is! 
En mijn moeder vindt zelf al die tekenfilms (vooral Winx Club) kinderachtig, terwijl dat NIET zo is! (Daarom kijk ik stiekem via Youtube Winx Club)
Ik kan het gwn niet de hele tijd voor me houden! Ik wil later denk ik iemand zijn die als eerste heel moedig zoiets bekend maakt! 

Wat kan ik dus het beste doen? Het vertellen of het de hele tijd voor me houden?

Als ik het vertel, wat moet ik dan doen(terug zeggen) als ik gepest wordt? Hoe moet ik het precies vertellen?

Xx Noza (Weetje wat, op mijn website heb ik toch al mijn naam gezet! xD Dus wat maakt het uit. Jullie mogen het wel weten! 😉 )

Hallo,

Ligt er helemaaal aan of jij het graag WILT vertellen of liever niet.
Als je het graag wilt vertellen, dan doe je dat toch gewoon. Nou en wat anderen ervan denken.
Ik weet zeker dat de helft van de 14jarige kinderen nog spongsebob kijken.
En dat viind ik kinderachtiger als WinxClub maar ik kijk het toch.
Wees gewoon jezelf!
Als je het liever niet wilt vertellen , hou het dan gewoon lekker voor je. Niemand hoeft te weten welk tvprogamma jij leuk vind.

Groetjes En Succes! 😉
Ik weet denk ik wanneer het de tijd is om te vertellen:

Als  ze ernaar vragen; (Vind jij Winx leuk? bijv.)!
(Maar als ik NIETS laat merken, dan denk ik niet dat ze over Winx gaan vragen.. dus ik moet
laten MERKEN dat ik van Winx houd, denk ik.

Als ik het NIET vertel, wat als ze ernaar vragen??
Moet ik het dan zitten te ontkennen(ze hebben foto's van winx op me ipad gezien)??

Nouja.. Ik denk dat ik het wel WIL zeggen.. ipv dat ik steeds voor schaam... 🙂

Hoi iedereen,

ik vind het niet kinderachtig ik kijk het ook en ik ben 13
IK ben al blij als mensen dezelfde mening hebben als IK! 😂
Oke. Mijn zus is 20 en kijkt nog steeds Anime. Ze kijkt geen Winx Club meer (maar dat komt voornamelijk door de tekenstyle) maar Pokemon speelt ze nog steeds, ze is dus 20 en heeft pas een gezinnetje! Huisje boompje beestje Anime.  Ze speelt nu al bijna 14 jaar pokemon op haar gameboy en nu op haar ds, ze heeft een baan en haar eigen leven. het is dus niet zo dat ze gamed en nog op mama en papa's zak teert (ook een goed voorbeeld om te noemen, omdat veel mensen altijd maar aannemen dat gamers of animefans nog tot hun 40e bij ouders wonen in de kelder)

Zelf ben ik 13 en kijk ik ook gewoon nog pokemon, vooral de oude episodes 😃 er is helemaal niks mis mee, ik vind meisjes van onze leeftijd die graag jersey shore kijken vreemder dan iemand die anime kijkt. er zijn heel veel volwassenen die nog tekenfilms kijken, vooral dan die oude van toen hun jong waren, nostalgie heet dat. of je jeugt herleven.

als iemand je hierom zal pesten als je t verteld, zeg dan dat je een indivudu bent met eigen mening en interesses. wat je ook bent natuurlijk! gewoon lekker doorblijven kijken en misschien zijn er veel meer mensen die pokemon enzo kijken!

Toen mijn zus op de middelbare zat kreeg ze in de 1e en 2e veel commentaar op wat ze keek (anime dus) maar in de 3e veranderde dit en op het mbo keek praktisch IEDEREEN anime en vinden ze Pokemon zelfs cool
Oke. Mijn zus is 20 en kijkt nog steeds Anime. Ze kijkt geen Winx Club meer (maar dat komt voornamelijk door de tekenstyle) maar Pokemon speelt ze nog steeds, ze is dus 20 en heeft pas een gezinnetje! Huisje boompje beestje Anime.  Ze speelt nu al bijna 14 jaar pokemon op haar gameboy en nu op haar ds, ze heeft een baan en haar eigen leven. het is dus niet zo dat ze gamed en nog op mama en papa's zak teert (ook een goed voorbeeld om te noemen, omdat veel mensen altijd maar aannemen dat gamers of animefans nog tot hun 40e bij ouders wonen in de kelder)

Zelf ben ik 13 en kijk ik ook gewoon nog pokemon, vooral de oude episodes 😃 er is helemaal niks mis mee, ik vind meisjes van onze leeftijd die graag jersey shore kijken vreemder dan iemand die anime kijkt. er zijn heel veel volwassenen die nog tekenfilms kijken, vooral dan die oude van toen hun jong waren, nostalgie heet dat. of je jeugt herleven.

als iemand je hierom zal pesten als je t verteld, zeg dan dat je een indivudu bent met eigen mening en interesses. wat je ook bent natuurlijk! gewoon lekker doorblijven kijken en misschien zijn er veel meer mensen die pokemon enzo kijken!

Toen mijn zus op de middelbare zat kreeg ze in de 1e en 2e veel commentaar op wat ze keek (anime dus) maar in de 3e veranderde dit en op het mbo keek praktisch IEDEREEN anime en vinden ze Pokemon zelfs cool

Woow! Wat een verhaal!
Ik denk nee ik WEET dat ik later als ik groot ben dat ik nog steeds van winx houd!! xD
En ik wacht maar even af; totdat ik de tijd rijp is om het te vertellen 😉  (Nu nog te vroeg..)

En ik denk dat geen enkel meisje in mijn klas winx ofzo leuk vind.. :/
(misschien vinden de jongens een anime leuk?!)

nog iets; bijna alle tekenfilms vind ik eigenlijk leuk! 😃
jongens vinden inderdaad sneller anime leuk dan meisjes 😃 in mijn klas zijn er een stuk of 6 jongens die elke week online naruto, fairy tail en one piece kijken en ze kijken soms zelfs nog dragonball z
Over dat gedoe met winx, dat komt later.. 
ik moet nu ander probleem oplossen..
Je hoeft het niet persé te vertellen wtf..
Ik kon me niet meer inhouden.. aangezien ze het toch merkten.. (plaatjes van de ipad)
dus had ik vandaag plaatjes van winx op fb gezet... nu vraag ik het mij toch af.. Was het slim van mij om het te doen?!
Er is namelijk een discussie/ruzie ontstaan tussen mij en mijn klasgenoot.. 
dus nu weten ze het van mij en vinden ze mij ook nog kinderachtig!!

Wat moet ik doen morgen op school??

Ik ben namelijk van plan om met alle winxfans tegen mijn klasgenoten(de anti-winxjes) in te gaan!! Daarvoor heb ik namelijk om hulp gevraagd van die winxfans(ik heb een winxhyve)!! Nu maar hopen dat iemand me wil helpen.... (kan ook iemand zijn van de kindertelefoon, ipv alleen iemand van de winxhyve!)

Die anti-winxjes begrijpen het echt niet hoor!! ;(

HELP MIJ VOOR MORGEN PLZ!!!!
Stiekem vind ik Winx ook wel leuk, ik kijk ook Victorious, ICarly, Spongebob, Zac & Cody, Mia & Me en dat soort programma's.
Ik schaam me er totaal niet voor. Ik kijk toch wat ik leuk vind ?
Iedereen doet dat !
En iedereen zou daar ook zo over moeten denken !

x