Vraag

anoniem pesten

  • 5 September 2019
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben een meisje van 14 jaar en zit in 3 havo nu. Op de basisschool ben ik 2 jaar lang gepest en heb ik een zelfmoordpoging gedaan die mislukt is. Nu zit ik op de middelbare en wordt ik weer gepest denk ik. Sinds 26 juni 2019 krijg ik steeds anonieme telefoontjes en als ik dan opneem wordt er met de stem van google translate geen leuke dingen over mij tegen mij gezegd. Ik krijg telkens te horen dat ik lelijk ben, nooit vrienden zal hebben en als ik die heb dat die fake zijn, dat lesbisch ben, dat ik nooit een jongen zal krijgen. Ik ben wel al zover dat ik weet dat het iemand moet zijn waarmee ik in de 2e heb gezeten. Maar wat moet ik nu doen? Mijn ouders weten er niet van. Moet ik naar een vertrouwspersoon gaan op school of is het beter om tegen mijn mentor te vertellen of helemaal tegen niemand? Want ik weet niet of dit pesten is of niet en ik weet ook niet wie dit doet.
Groetjes,
Lila paars

Ps ik wil wel heel graag weten wie dit doet want dan kan ik die misschien bij school aangeven als dit pesten is.

3 reacties

Hej, wat stoer dat je dit durft te zeggen!
En ik moet je eerlijk zeggen, ik ben blij dat die zelfmoordpoging mislukt is! Want daarmee is het niet voorbij!
J bent het leven waard! Wat anderen er ook van denken!
Ht lijkt mij in deze situatie handig als je een vertrouwenspersoon ook echt in vertrouwen neemt!
Niemand heeft het verdiend om zo de put ingetrapt te worden!
Probeer naar de vertrouwenspersoon toe te gaan.
Probeer het! Want je bent een mooi leven waard!
En niemand is een waarzegster hier maar als jij innerlijk mooi bent dan komt er op een dag een jongen die getrokken is tot jou innerlijk!

Heel veel sterkte ermee! Ik zal aan je denken!
hey hey,

erg vervelend wat er gebeurd.
ik zou naar je vertrouwings persoon gaan en je verhaal uit leggen. Vind je dat eng? Laat dan bijvoorbeeld dis bericht lezen. Je kan ook dat telefoon nummer blokkeren maar maak er wel een screen shot van want maby is dat voor later handig je weet maar nooit. Veder hoop ik dat je hier wat aan hebt en hoop ik dat het stopt!

Veel succes
xx Lotte
Badge
Hoi!

Wat vervelend zeg.
het beste wat je kunt doen is het erover hebben met je ouders of een vertrouwenspersoon.
het is natuurlijk niet leuk dat dit gebeurt dus negeer het gewoon de mensen die dit doen die zijn gewoon niet goed in hun hoofd.

Groetjes,
QT

Reageer