Vraag

andere school?!

  • 10 December 2019
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi als je vaker dingen van mij leest weet je beetje waar het over gaat nou ik word dus gepest en miss willen mn ouders mij op een andere school doen omdat ik btw ook een klote school heb die dingen echt heeeellll sleccht regelt maar aan de ene kant wil ik op deze school blijven bij mij 2 beste vriendinnen die ook gepest worden aan de andere kant wil ik echt dolgraag naar een andere school ik weet het echt niet meer en hoe ga ik het hier mee over mij ouders hebben wat ja dit is dus best een moeilijk onderwerp omdat ik het nooit en het liefst ook nooit over school heb omdat het gewoon kut is dus jaa iemand tips goede ideeën???


2 reacties

Hallo Clarissa.s :)

Je moet zelf kiezen of je naar een andere school gaat want het heeft voordelen maar ook nadelen zoals dat je er nieuw bent en dat je (als je vrienden hebt) die moet verlaten dus je moet een goede beslissing nemen wat voor jou het beste is. Je kan het met je ouders erover hebben denk ik want ze zullen het denk ik wel begrijpen dat als je gepest wordt dat je naar een andere school wilt en misschien hebben zij een andere oplossing zodat je niet naar een andere school hoeft maar het gepest wel stopt.

-Dr8gon99

Misschien kun je beter naar een  andere school gaan! Clarissa.s

Reageer