10 seconden jongen

• 25 April 2017
  • 9 reacties
  • 1030 Bekeken

een jaar ofzo geleden kwam er op school ineens een meisje naar mij toe die zei "jij bent 10 seconden jongne" ik: "oke"
toen begon iedereen te lachen en toen zeiden ze dat het betekende dat mijn pimol 10 seconden stijf zou blijven als ik er niks mee zou doen
nou ik heb het geprobeerd en als record houd ik het minsten 15 seconden vol.
dat zei ik dus de week daarna ook maar ze bleven mij 10 secondenjongen noemen en ik vond het echt heel vervelend
toen heb ik de meester erbij gehaald en gezegd dat ik anders zelfmoord zou plegen en toen stopten ze gelukkig
maar nu net gisteren zei weer iemand 10secondenjongen tegen mij. ik heb hem voor zijn bek geslagen en ik ben huilend naar huis gerend, maar nu weet ik niet meer wat ik moet doen.
ik wil echt niet dat het opnieuw begint

9 reacties

Hoi!

Hiermee pesten is echt stom. Voor zover ik begrijp kan dat meisje dat ermee begon dat ook niet weten?
Iemand op zijn bek slaan gaat niet helpen (ook al begrijp ik je reactie wel 😉 ). Zij zijn de gemene mensen en jij hebt hen niets misdaan, dus hoe minder ze hebben om tegen jou te gebruiken, hoe makkelijker het opgelost kan worden.
Ik zou opnieuw naar diezelfde meester gaan. Hij denkt waarschijnlijk dat het pesten is opgehouden, maar als jij zegt dat ze opnieuw begonnen zijn, zal die meester er wel voor zorgen dat ze snel ophouden.
Niemand hoeft te weten hoe lang jij het vol kan houden en hiermee pesten is heel erg respectloos.

Ik hoop dat die pesters er snel mee ophouden
Groetjes
x
Badge +2
Heyhey, ik ben op de basisschool heel erg gepest en ik trok het me best aan...... op een dag was ik er ECHT klaar mee dus deed ik wat ik heel moeilijk vond..... het negeren. Het stopte binnen NO-TIME!!! Ik weet uit ervaring dat het heel moeilijk is, vooral als je denkt dat het niet werkt. Ik zou zeggen, probeer het eens een weekje.....♡
xx me
Ten 1e, Je moet ze gwn negeren, ik weet dat het heel moeilijk, is maar mij is die tip ooit ook verteld. En ten 2e,(sorey als dit n beetje gemeen klinkt tegen over jou, zo bedoel ik t niet) je had niks moeten vertellen over die 15 seconden, dat is wat hun juist willen, negatieve aandacht. Dus houd de eer lekker bij je zelf. want ze doen alleen zo omdat ze anders geen aandacht krijgen van mensen.
Badge +2
Het is zielig voor je en het is allemaal niet nodig want ik bedoel waar bemoeien hun zich nou mee maar dat je het even weten liegen over zelfmoord is echt ziek
Wat vervelend voor je dat ze je zo blijven noemen, ik weet dat het moeilijk is om het te laten gaan maar dat is denk ik wel het beste.
Het helpt niet als je er tegen in gaat want dan vinden ze het alleen maar leuker om je er mee te pesten.
Misschien helpt het om voor jezelf te bedenken dat je het niet bent, dat je record 15 sec is en dat het hun eigenlijk ook helemaal niks aangaat hoeveel seconde jongen je bent.
Jij bent jezelf. Je bent prachtig zoals je bent en of je nou een 10sec jongen bent of niet veranderd daar niks aan.
Je bent prachtig en waardevol, vergeet dat niet.

xxx Gevoelens
Het is sws raar dat er gepest wordt over hoelang je lul stijf kan blijven. Wat boeit dat nou?! De mensen die dat zeggen zijn gwn zielig. Ik weet eig nii wat je moet doen.... zeg tege die zielige kindjes dat het echt vervelend is
Xx
Je bent 7?
Deze groep is ouder x
Je moet u nie aantrekken van wat ze zeggen.
Hoe kan zei da "weten"
Als ze het nog is zeggen moet ge zeggen nou kom een keer mee kzal je laten zien hoe lang hij kan en wa k er allemaal mee kan ??

(Ik zou da zeggen moest k een gast zijn ? hun hoofd is dan vast hilarisch)
Ik zou me, als ik jou was, er inderdaad niks van aantrekken en negeren, dan stopt dat het snelste.
De laatste keer dat die jongen dat zei, was er toen iemand bij? Zo niet, dan vermoed ik niet dat het weer begint want ze zijn het waarschijnlijk alweer vergeten.
Succes 🙂
Badge +3
Wat raar zeg.dat ze je heer om pesten.
Ik weet niet hoe oud je bent.
Maar ik zou wat heer al boven staat geen aandagt aan besteedde doen.
Hoe mogelijk dat ook is want dan wort het saai voor hun.
En je hoef je zelf niet te bewijzen.

Gr angelv

Reageer