Vraag

willen jullie alsjeblieft niet het forum verlaten omdat jullie het niet eens zijn met de moderatie??

• 10 March 2022
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Er zijn nu al wat mensen die het forum hebben verlaten omdat ze het niet eens zijn met de moderatie. Willen jullie dit alsjeblieft niet doen? Ik ben het ook niet eens met de moderatie, maar het forum verlaten vind ik geen optie. Want de forum gebruikers hebben toch niks misdaan? En als je het forum verlaat krijgen zij minder hulp.

Luister alsjeblieft en blijf op dit forum! Ik heb met pijn in mijn hart al van meerdere mensen gezien dat ze om deze reden het forum verlaten hebben of gaan verlaten.

Maar doe het niet!😢

Ikke13

7 reacties

Hallo @Ikke13 :)

Maak je geen zorgen. Ik verlaat het forum niet (tenzij ik een derde onterechte waarschuwing dus ban krijg).

Ik staak alleen tot nader order vrijwel al mijn activiteiten (behalve zeer-essentiële zaken en voor protest-doeleinden) op het forum vanwege de moderatie. Dat veranderd wanneer ik er klaar mee ben of wanneer de moderatie minder streng wordt.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +9

Het is zeg maar, dat ik bang ben dat dat bij mensen toch wel gaat gebeuren. Zo heeft Ellen dat namelijk ook gedaan. En nog iemand maar weet ff niet wie

Reputatie 7
Badge +14

Ik zal ze zo missen, echt, ik kan nergens naartoe met mijn gevoel. Wat gebeurt er toch. Ik snap het niet. Ellen vooral. Zo’n aardige lieve meid voelt zich weggejaagt zegt ze, ze deed niks verkeerd !!  . En Sankonijn ook. echt. . Ik ben er helemaal kapot van. Ik zal blijven.  voor jullie. 

Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Ikke13 

Maak je geen zorgen, ik ga het forum niet verlaten, dus ik verwijder mijn account NIET. Want mensen helpen is belangrijk. Ik ga alleen nog reageren op zeer-essentiële-vragen zoals zelfmoord of stalking. Ook reageer ik op #protesten.

Dit duurt uiterlijk tot 20 maart.

Groetjes,

Wereld

Reputatie 7
Badge +19

wat is er met 20 maart?

Tot dan duurt de staking. Voor mij duurt de staking tot nader order dus tot dat de moderatie beter is of tot dat ik er zelf klaar mee ben. 

Reputatie 7
Badge +19

Oke ikzelf kan niet beloven dat ik niet van het forum afga maar ik zal zo lang mogelijk rekken en vechten

Reageer