Wat moet er veranderd worden aan forumregels


Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Ik vind de forumregels best wel onduidelijk en daarom heb ik dit topic aangemaakt.  Zouden jullie je mening willen geven over wat er verandert moet worden aan het forum/de forumregels.  Wie weet doen de moderatoren er iets mee. 

Hopelijk wordt dit geplaatst 

xx Eenmeisje004 


31 reacties

Reputatie 7
Badge +17

1 ding vind ik ook lastig en dat is dat je niet ziet of weet of iemand geband is. Dus soms zit je antwoorden te typen of te reageren en dan is diegene geband, en dat is natuurlijk vervelend voor diegene maar ook voor de persoon die denkt  iemand te helpen.  Of je wacht nog op een reactie…..Dat is  wel raar soms. Dan zou iemand beter een bepaalde status moeten krijgen, iets van “afwezig”ofzo.

Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ja dat vind ik naar dat je er pas  laat achter komt bv. En dan kom je er laat achter en dan is diegene gekwetst dat je het niet gelijk wist. En ik zou dit prettig vinden omdat ik al 3 keer onterecht geband ben geweest. En weer geunband gelukkig. Maar dat is ook naar voor de mensen om mij heen want die weten dan niet wanneer ik gewoon weg ben en wanneer ik gebrand ben.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, 

Misschien is het een goed idee om voor het stukje chatten is niet toegestaan in forum regel 7: 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

een aparte regel te maken? Dat lijkt mij iets overzichtelijker omdat het uitwisselen van contact gegevens en het forum niet als chat gebruiken twee verschillende dingen zijn en niet echt op elkaar lijken. 

Ik hoop dat jullie hier iets mee doen. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +4

Hey Eenmeisje,

De gedachte is dat een chat aanmoedigt om contactgegevens te delen en dus doen ze eerst de ‘strengste’ regel en daarna een soort bijsluiter wat ter discussie kan worden gesteld, want wanneer is iets een chat. Ohhh en anders krijg je zo’n rood controle balkje effect alsof ze er bovenop zitten dat je niet gaat chatten en dat schrikt af om topics te starten en berichten te sturen. 

Groetjesssss, DV

Reputatie 7
Badge +14

@DaVinci ooh bedankt voor de uitleg! 
xx Eenmeisje004 

Bedankt voor dit topic! Zo zie je ook de regels overzichtelijk enzo. Ik vind de regels wel prima. Zonder regels kan iedereen z’n gang gaan. Dat gaat meestal niet zo goed. En we kunnen er toch niets aan veranderen…

Reageer