Vraag

wat is da orange balk je onder je naam?

  • 12 January 2019
  • 15 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
hey,

bij sommige mensen zie ik een balkje onder hun profile staan wat is dat voor een balkje?

15 reacties

Reputatie 5
Badge +4
kunnen jullie zegen warvoor hij dient?
Puntenbalkje. Als die helemaal vol is, heb je heel veel punten verdient. Per comment of antwoord of badge krijg je punten, I guess.
Reputatie 5
Badge +4
@EDWARD ik zie mensen die hebben als veel gereaggerd enzo en hebben wijnig punten
Die progressiebalk heeft, als het goed is, te maken met het aantal "Klavertje vier" 's die je hebt ontvangen.
Het doel daar van is om je steun te laten zien, omdat niet iedereen altijd een reactie wil of kan plaatsen, dus dan kun je dat doen.
Badges en reacties tellen niet mee.
Badges verdien je gewoon met mijlpalen en reacties zorgen voor nieuwe ranks ( naast je naam).
Reputatie 5
Badge +4
@MensPersoon dus eigenlijk is het om laten zien dat die gene goeie en handige antwoorden geeft ik krijg eecht nooit klavetjes vier
Nouja, volgens mij worden ze met name bij iemands topic gezet.
Echter zegt dat niets over de kwaliteit.
Je wilt gewoon laten weten dat jij die ander steunt met zijn of haar problemen.
Het is altijd fijn om te lezen dat mensen tijd voor jou nemen.

Jouw account bestaat slechts twee dagen, dus het is niet vreemd dat je die niet hebt gekregen.
Sowieso moet je je daar niets van aantrekken, het is niet iets dat je werkelijk "verdient" .

Iedereen heeft verbeterpunten, dus jouw reacties en topics zullen zeker in kwaliteit toenemen.
Schrijf dus vooral een reactie als jij denkt iets toe te kunnen voegen, maar kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit.
Zelfs Pin is niet in haar positie gekomen in een week.
Reputatie 5
Badge +4
@MensPersoon ja alles heeft tijd nodig
Reputatie 5
Badge +4
@MensPersoon hij is nu wel redelijk ver opeens
Reputatie 5
Badge +4
en ik zit bijna sinds gister de hele tijd er op ik vv me ook dus om de tijd te benuttigen ga ik mensen helpen
Haha dat hij zo ver is komt wss omdat je bijna elk bericht van jezelf een klavertje vier heb gegeven 😂🙃(no hate just saying)
Zelfs Pin is niet in haar positie gekomen in een week.Wat die balk betreft, loopt @Ronald2001 altijd op me voor hoor 👀 Maar dat heeft me inderdaad alle 3 (?) maanden gekost dat het forum nu online is.

Haha dat hij zo ver is komt wss omdat je bijna elk bericht van jezelf een klavertje vier heb gegevenJa, dat js natuurlijk ook een methode om snel naar boven te klimmen :8

Gr. Pin
Reputatie 5
Badge +4
@Ronald2001 je moet toch wat doen als je je verveeld😂
Wat die balk betreft, loopt @Ronald2001 altijd op me voor hoor 👀 Maar dat heeft me inderdaad alle 3 (?) maanden gekost dat het forum nu online is.

Hahaha, maar dat maakt niet uit, jij heb meer reacties, en daarnaast zijn jouw berichten al heel goed. daarnaast heb ik ook 7 klavertjes vier in mijn topic"het gaat slechter en slechter".


Ja, dat js natuurlijk ook een methode om snel naar boven te klimmen :8


eerlijk gezegd, vind ik de update wel leuk enzo maar ik bedoel dat het soms lijkt alsof het dan een "race" is.
ik vind dat iedere reactie waardevol is en dat het oranje balkje vrij weinig uitmaakt. het is niet dat wanneer je weer verder bent je dan betere reacties krijgt of meer views.(bedankt voor de nutteloze mening @ronald, geen dank)
Je kan ervoor kiezen om geen status te tonen. Dan is een instelling in je profiel. Voor mezelf vind ik het wel leuk, want als ik weer een level omhoog ga, weet ik dat ik ergens een klavertje vier heb gekregen en dat vind ik altijd wel leuk.

Maar ja, het maakt wel weer een beetje dat het een wedstrijd wordt. Maar ik denk dat jij nog 2 levels moet Ronald en dat ie dan toch vol is, dus dan ben je daar ook weer klaar mee, of niet?
lol ja ja klopt 2 "levels", ik heb zoveel geprobeerd maar kan nergens het aantal benodigde klavertjes vier vinden om omhoog te gaan dus is het gwn wachten

Reageer