Vraag

Wat gebeurt er als je 18 jaar of ouder bent moet je dan van het forum?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat gebeurd er als je 18 jaar of ouder bent moet je dan van het forum?

Dit topic is gesloten

11 reacties

Badge +2
Hoi Anoniem2360,

Dat klopt. Als een gebruiker 18 jaar is of ouder, dan wordt hij/zij inderdaad van het forum af gehaald. Het forum is voor jongeren tussen de 13 en 18 jaar. Wanneer je 18 bent raden wij aan op zoek te gaan naar een forum dat beter bij de leeftijd past. Zie ook forumregel 1.

Groetjes,
Emma van De Kindertelefoon
Als je 18 bent mag je toch nog blijven? Pas op je 19e moet je weg toch?
pin

ik denk dat ze bedoelt dat je beter op je 18de naar een nieuwe kan gaan zoeken omdat je dan nog maar jaar hebt om een andere te zoeken... ik dacht namelijk ook pas dat je er af woord gehaald als je 19 bent...

groetjes
bella
Reputatie 3
Badge +3
Hallo.

het klopt inderdaad dat je nog op het forum terecht kan als je 18 jaar bent. Vanaf 19 jaar ben je te oud voor het forum van de Kindertelefoon.

groeten Claire
De Kindertelefoon
Ah ja oké, dan is het goed!
Badge
Gwn liegen over je leeftijd 🙂
Liegen is nooit goed, ze kunnen je leeftijd wel spotten hoor.. als je liegt, dan word je nogals eruit gestuurd.
Ik vraag me af als je 18bent... word alles verwijdert ????? En hoe kan ik een andere forum zoeken die 18 of 19 t/m weet ik veel het, daar op kan gaan?
Reputatie 3
Badge +2
Beste JadeGameSetPlay,

Wanneer je 18 bent word je account verwijderd van het forum, je topics en berichten blijven echter wel bewaard. Andere gebruikers zouden hier in soort gelijke situaties iets aan kunnen hebben.

Hopelijk heb ik je zo voldoende genoeg geïnformeerd hierover!

Groetjes Willemijn (De Kindertelefoon)
Reputatie 7
Badge +7
Hallo JadeGameSetPlay,

nog even een aanvulling op het bericht hierboven. Voor de duidelijkheid : pas wanneer je 19 wordt, wordt je account verwijderd. Dus nog NIET als je nog 18 bent.
Je topics en berichten blijven gewoon staan.

Als je 19 bent, dan ben je officieel volwassen en kan je terecht bij een forum voor volwassenen. Met een hulpvraag kan je dan bijvoorbeeld ook bellen, chatten of mailen met https://deluisterlijn.nl/

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon
Reputatie 2
Badge +3
En hoe kan ik een andere forum zoeken die 18 of 19 t/m weet ik veel het, daar op kan gaan?

En nog even als antwoord op je vraag wat een goed forum is voor als je 19 jaar of ouder bent. Dat is moeilijk in zijn algemeenheid te zeggen. Het hangt ook af van de vraag die je hebt en waar je het over wil hebben. Er zijn heel veel verschillende fora over allerlei verschillende onderwerpen.
Via Google kun je genoeg fora vinden. Kijk of het forum valt onder een organisatie die bekend is, dat is meestal meteen ook een goede graadmeter of hij betrouwbaar is.