Wat er veranderd is en wat er mis is met het sticky topic “Meer hulp nodig?”

  • 4 July 2018
  • 7 reacties
  • 235 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi Suzanne van de Kindertelefoon,

Het viel me zopas op dat in het forumoverzicht achter bijna elke categorie te zien was dat er zogenaamd een nieuwe reactie was geplaats bij de verschillende sticky topics “Meer hulp nodig”.

Alleen waren ze niet als “nieuw” gemarkeerd, wat normaal wel zo is, als ik ingelogd ben en nu dus niet.

Als datum dat ze geplaatst waren stond er 6 maanden geleden. In principe niet direct dat je er dan naar gaat kijken, maar ja, ik ben ik en ik vraag me soms dingen af en dus klik ik wel op zo’n topic.

Ik zie niks staan waardoor ik denk dat er iets aangepast is. Dus niet dat dit de versie van 4 juli 2018 is of zoiets. Toch ga ik het maar even doorlezen en ik denk, oh ja, handig, maar dat wist ik al allemaal. Wat is er nieuw?

Dan maar even de linkjes gecontroleerd en toen viel me wel iets op.

Het zijn 2 verschillende linkjes. Op zich natuurlijk geen probleem, want die ene verwijst naar de “algemene” chat (die eerste) en die andere (de tweede) zou dan verwijzen naar een chat met een leeftijdsgenoot/jonge vrijwilliger als je tekst goed leest.

Dat zou wel mooi geweest zijn, maar jammer genoeg is dat niet zo.

Het is zelfs zo “erg”, dat je nog vaker moet doorklikken (2 x) op de tweede link om bij een chat met een leeftijdsgenoot/jonge vrijwilliger te komen, dan dat je moet doen op de eerste link (1 x doorklikken) om hetzelfde te bereiken.

Misschien is het handig om de linkjes zelf even te controleren en dan wordt het wel duidelijk, dat een aanpassing wel op zijn plek zou zijn.

De twee linkjes omwisselen zou op zich al beter zijn :)

Groetjes,
M&M’s

7 reacties

Hi Suzanne van de Kindertelefoon,

Voor de duidelijkheid.
Het gaat dus over https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/meer-hulp-nodig-34456

Was ik ff vergeten erbij te zetten :)

Groetjes,
M&M's
Ik denk dat de tekst is gewijzigd en dat daarom alles opnieuw verschijnt. Echter weet ik dit niet zeker, dus dat zal @Suzanne vd Kindertelefoon moeten bevestigen en/of een andere moderator.

Bij mij verwijst alleen de tweede link, dus die naar de chat met jongeren, naar een pagina 'te vroeg'. Ik denk dat ze gewoon allebei moeten verwijzen naar het eerste linkje, of niet?
@Pin,

Het kan idd dat allebei de linkjes:
http://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat/

zouden moeten of kunnen zijn, maar omdat er 2 verschillende gebruikt zijn, vraag ik me dan weer af, waarom er 2 verschillende gebruikt zijn en dan kan ik alleen maar bedenken dat ze omgewisseld zijn.

Dat is dan de eerst volgende voor de hand liggende verklaring.

Maar we gaan het wel horen van @Suzanne van de Kindertelefoon, denk ik.

Iig bedankt voor het meedenken.

Btw als de tekst aangepast is, wat ik ook denk en je wilt het onder de aandacht brengen zijn er betere mogelijkheden te bedenken. volgens mij, maar ok. Dan zou je beter de datum veranderen van het geplaatste bericht naar vandaag of er iets als NIEUW bij zetten.

Had jij er ook al op geklikt uit jezelf of alleen toen ik dit topic gemaakt had?

Groetjes,
M&M’s
@M&M's
Ik had er uit mezelf al op gedrukt. Moeilijk te missen.
Die linkjes heb ik alleen gezien door jouw topic. Dat geloofde ik eigenlijk wel, maar toch een foutje, dus goed dat jij het zag. Ik denk inderdaad dat ze zijn omgewisseld, althans, dat klinkt logisch.

Ik denk dat als de datum aangepast kon worden, dat wel was gedaan. Het is een wijziging van het bericht en dat is denk ik niet te zien in de datum. Nou ja, dit is dus te zien. Als je een bericht wijzigt, verandert het tijdstip van plaatsen ook niet enzo. Dat zou je zelf kunnen proberen als je zelf niet steeds problemen daarmee had.
Misschien stond er alleen een spelfout in en was het dus niet belangrijk onder de aandacht te brengen. Of waren de linkjes niet meer goed en is er geprobeerd ze te verbeteren, ook al is dat dus per ongeluk fout gegaan. Maar we zullen het vast snel horen :)

Gr. Pin
@Pin,

Oke, je had er dus wel op geklikt, maar de linkjes niet gecheckt. Ben ik soms toch nog net iets eigenwijzer haha :P

@Suzanne had net op een ander topic van mij gereageerd, dus het kan dat ze, als ze tijd heeft, strakjes hier ook nog wel op reageert. Maar dan moet ze wel eerst tijd hebben om het na te kijken.

Ik wacht het wel even af.

Bedankt.

Groetjes,
M&M’s
Badge +4
De openingstijden zijn aangepast!
De Kindertelefoon is sinds 1 mei elke dag van 11.00 tot 21.00 uur te bereiken, dat moest nog aangepast worden in de (oude) tekst.

Excuses voor het ongemak op de homepage.

edit: ik zie wat je bedoeld met die link. Dat is inderdaad vervelend. We gaan het aanpassen.
Hi Suzanne van de Kindertelefoon,

Bedankt voor de update.
Goed dat je de openingstijden hebt aangepast.
Oei, per 1 mei al gewijzigd. Nee hoor, das een grapje :D

Ik snap wel dat je niet altijd, alles op alle plekken gelijk aan kunt passen. Maar nu klopt het weer.
Het was dus al zoiets als dat @Pin noemde, gewoon een aanpassing in de tekst.

Waarschijnlijk klopten de linkjes al langer niet dan en heb ik dat ook nog niet eerder opgemerkt.
Maar er wordt aan gewerkt heb ik begrepen, dus dat zal ook wel weer goed komen.

Btw het was niet echt ongemak, maar ik vroeg het me alleen af :)

Bedankt voor de oplossing.

Groetjes,
M&M’s

Reageer