Vraag

Wat doen jullie hier?

  • 8 June 2023
  • 9 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Hallo, 

ik vroeg waarom mensen hier een account hebben en  actief zijn op dit Forum. ik ben gewoon nieuwsgierig. 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Tja, wat doe ik hier? Vragenlijstjes invullen als ik niet kan slapen.😄 En af en toe proberen iemand te helpen I guess.

Reputatie 7
Badge +9

Precies zoals hierboven.

Gewoon het beste ervan maken. Advies geven en vragen. Vragenlijstje hier en daar😂

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem452,

 

tsja, een beetje zoals @tim16  en @benebird  en de ene dag gaat dat beter als de andere… en ik krijg ook wel steun van anderen als ik zelf een topic post

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Ik ben erop gekomen omdat ik me nogal nutteloos voelde, niet dat ik hier wel nut heb, maar ik heb toch wat te doen😅.

En vragenlijstjes waar ik een hekel aan heb invullen. Die dingen zijn soms zo irritant en er zijn van die dagen dat die lijstjes het forum innemen, die dus invullen. Scheelt weer verveling. En is stiekem toch wel leuk.

Reputatie 7
Badge +12

Om anderen te helpen, om vragen te stellen, om dingen te delen en als ik me verveel.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi. Ik kwam hier met mn 1e topic ' dubbele pech' en toen vond ik de reacties zo top en lief dat ik zelf ook anderen wou steunen. En ook nog andere topics maakte.  Het helpt en je helpt anderen dat voelt goed. 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben op het forum gekomen, omdat ik het fantastisch vond om te zien hoe iedereen elkaar hielp. Ik vind het fijn dat je hier je verhaal kwijt kan, je anderen kan helpen en je toch plezier kan maken. Ook geeft het een goed gevoel als je reacties post, omdat dat mensen kan helpen.

 

Liefs,

  1.  

Hey @Anoniem452 ,

Ik zit hier omdat het met mezelf niet echt goed ging, en ik dat ook bij andere zag. Ik had in het begin niks over mezelf gezegd, alleen een topic over dat ik merkte dat andere kinderen in mijn klas/op school zich niet thuis voelde.  Ik voel me steeds meer op mijn gemak hier en maak nu ook topics waar ik zelf mee zit.

Ik probeer ook anderen te helpen hier, en ik leer ook veel van dit forum.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Anoniem452,

Ik had ooit eens voor de grap op de website van de Kindertelefoon gekeken, toen zag ik het forum en keek ik daar. Ik keek voor ik een account had al best vaak op dit forum (onder thema's sekualiteit en relaties en liefde)

in de zomer had ik een account voor de lol aangemaakt omdat een klasgenoot van mij ook een account hierop had/heeft. Ik vulde eerst gewoon alleen vragenlijstjes (seks, normaal) in enzo, 2 weken later keek ik ook in de andere thema's en ging ik ook echt mensen helpen zoals ik nu ook doe en ben ik op de meeste thema's actief. Ik had soms ook wel vragen/problemen en ging ook topics aanmaken. 

De reden dat ik nu nog actief ben, is dat ik het fijn vind om andere mensen hier te helpen en zelf mijn vragen/problemen anoniem kan stellen en vertellen .

Groetjes, Monkeyboy08

Reageer