Vraag

Wanneer gaat een Topic te ver?

  • 3 February 2018
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Reputatie 2
Badge +9
Heey,

De titel zegt het al: Wanneer gaat een Topic te ver?
Ik weet dat er regels zijn, maar stel je houdt je aan alle regels maar toch voelt de topic niet goed, bijv. Als je een horror verhaal verteld en jij je mening er over verteld. Je overtreedt dan geen enkele regel ( volgensmij) maar toch kan het voor vele mensen een zeer onaangename topic zijn. Gaat dit dan te ver?

Ik heb straks een topic geplaatst over schaduwpersonen en heb geprobeerd om het synoniem uitteleggen zonder er een creepy verhaal ervan te maken. Maar zou dat wel mogen of is het ( lijkt mij wel) gewoon verstandig om het voor me te houden en het zo simpel mogelijk te vertellen?

Ik vroeg het me af, want als het inderdaad wel verstandig is, dan kan ik daar rekening mee houden als ik weer is praat over dit soort mensen.

Gr:Mr. S

2 reacties

Badge +2
Wat een goede vraag!
Een topic gaat zo wie zo te ver als deze de forumregels overtreed, in jouw geval zou je kunnen denken aan forumregel 9:
Plaats geen illegale, schadelijke en/of choquerende content of links in je bericht op het forum. Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld zelfdoding, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is daarom ook niet toegestaan. Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd. Topics over deze onderwerpen zijn wel toegestaan.

In jouw geval houdt jij rekening met anderen door synoniemen te gebruiken in je post en daarmee maak je het topic minder choquerend, dat is heel goed van je.
Tevens gaan jouw topics over spiritualiteit en jouw ervaringen daarmee, dat hoeft niet choquerend te zijn.
Om je een nog gerichter antwoord te kunnen geven of jouw topics onder deze categorie vallen, zullen wij je vraag meenemen en later hierop terug komen.

Groet Roy.
De Kindertelefoon
Reputatie 2
Badge +9
Heey Roy,

Super bedankt voor de uitleg, dan weet ik dat en mijn bedoeling is natuurlijk nooit om een choqueerde topic te maken!

Nogmaals hartstikke bedankt voor de reactie!

Fijne avond!
Gr:Mr. S

Reageer