Wanneer ben je wat?

  • 13 January 2018
  • 15 reacties
  • 463 Bekeken

Reputatie 2
Badge +9
Heey KinderTelefoon.

Toen ik net op me Laptop zat en even aan het kijken was naar me account. Toen zag ik onder mijn profiel staan : kent de weg, bij de mensen die online waren zoals @100DIVERGENT11 stond topper onder haar profiel. En bij weer een ander stond Net nieuw.

Mijn vraag is dus wanneer ben/ word je een topper of iets anders? En wat betekend het nu eigenlijk?

Ik ben gewoon erg nieuwsgierig.

Gr:Mr. S

15 reacties

Hoi,

Deze dingen zijn afgesteld op hoeveel reacties je hebt gepost. Dus je begint vgm met 'Net Nieuw' en je eindigt met 'Topper'. Dat is volgens mij rond de 500 reacties, maar dat weet ik echt niet zeker. Aan het begin gaat het heel snel en daarna wat langzamer.
Volgens mij zijn dit ze;
-Net Nieuw
-Weet de weg
-Praat goed mee
-Vaak actief
-Topper

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Oh okee. Ik had al gezien dat jij ook een topper was. Ik dacht eerst dat het lag aan hoelang je hier al bent. Maar de reacties klinken wel logischer.

Thnx,
Gr:Mr. S
In feite zou men ook tijd kunnen gebruiken als maatstaaf, maar dat geeft niet echt aan hoe actief iemand is of diegene anderen helpt o.i.d.
Reputatie 2
Badge +9
Nee klopt, dat is wel jammerr
Kun je dat ook zien op je tel? Kan t namelijk nergens vinden (:
Nee, alleen op de desktopversie. Deze kun je overigens wel openen op je telefoon, maar dat sluit niet mooi aan op je scherm, etc. Vandaar de mobiele versie.
Reputatie 2
Badge +9
Zelfs dan zie je niet wat je bent, tenminste dat is op mijn telefoon?
Ah dankje! Ik zal binnenkort eens kijken
Groetjes!!
Reputatie 2
Badge +9
Heey AIR,

Zo te zien ben je net als ik: praat goed mee.

Gr:Mr. S
Badge +4
Hoi allemaal,

De 'ranks' geven inderdaad het aantal reacties aan:

- Net Nieuw --> nieuwe gebruikers
- Weet de weg -> vanaf 10 reacties
- Praat goed mee -> vanaf 50 reacties
- Vaak actief -> vanaf 200 reacties
- Topper --> vanaf 500 reacties

Wat vinden jullie van dit systeem?
Goed! Alleen misschien kunnen er nog nieuwe rangen toegevoegd worden aangezien er mensen zijn met 3000 reacties. ;)

• Galaxy
Ja, die mensen blijven nu vast zitten bij topper, terwijl ze 6x de topper zijn
Goed! Alleen misschien kunnen er nog nieuwe rangen toegevoegd worden aangezien er mensen zijn met 3000 reacties. ;)

• Galaxy


Daar ben ik het mee eens :8
Badge +4
Hoi allemaal,

Hoe zouden jullie die extra rang dan noemen? Iemand met meer dan 1000 reacties? Of meer dan 3000?

In de zomer gaan we misschien wat aanpassingen doen aan de rangen, dus jullie ideeën zijn welkom.

Groetjes Suzanne
Een nieuwe bij 1000 en dan misschien 1 bij 2500 en dan bij 5000,
dan heb je nog iets om naar toe te werken.

Misschien is het ook een leuk idee om de leden te laten stemmen wat we wat gaan noemen voor de nieuwe extra rangen
aangezien wij die uiteindelijk gaan dragen. ( hopelijk 😉 )

Reageer