Vraag

waarschuwing

  • 13 June 2019
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Krijg ik een waarschuwing als ik onder een post van een vriend van me (die hier ook op zit) regeer en ik zeg ja dat gaat over mij of die gene ben ik

5 reacties

Hey!

Ben je absoluut zeker dat die post van je vriend is?
Het biedt geen meerwaarde om te reageren onder de post dat jij hem kent, het zou je vriend alleen maar een onveilig gevoel geven, hij komt hier tenslotte om anoniem iets te delen.
Ik raad het je dus heel erg af. Je zou wel in het echt op hem af kunnen stappen en zeggen dat je vermoedt dat hij met een bepaald probleem zit, en het dan proberen op te lossen.

groetjes
Lot
@xLotx weet super zeker en de vriend weet mij account en we kennen elkaars geheimen toch al maar graag iemand van kt die kan op antwoorden
Badge
Hoi Eenpersoons,

Zoals Lot al zei: Als het geen meerwaarde geeft aan het bericht dan is het voor die persoon misschien niet fijn. Ook is het belangrijk dat het forum anoniem blijft voor iedereen.
Wanneer er geen persoonsgegevens staan en het ook niet schadelijk is voor de anonimiteit is het niet tegen de regels.

Groetjes,

Mick / De Kindertelefoon
@Mick_ dus ik zal kunnen zegen dat het over mij kon gaan
Badge +1
Hoi Eenpersoons,

Zolang je voor de rest geen gegevens deelt en je voor de rest geen informatie over jezelf zou het op zich kunnen.
Toch moet je hierbij ook bedenken of het fijn is voor die ander, aangezien diegene iets anoniem op het forum zet.

Groetjes,

Tessa (De Kindertelefoon)

Reageer