Vraag

Waarom zien die 'profielfoto's' met letters er ineens anders uit?

  • 7 February 2023
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

hoi,

 

het viel me vandaag of gisteren idk op dat de ‘profielfoto's’ met letters er anders uit zien op sommige plekken op de laptop.

Ik zal ff een screenshot neerzetten om het duidelijk te maken:

 

Gebruiken jullie sinds kort een ander lettertype voor wat er in de rode ‘rondjes’ staat of hoe komt het?

Het zijn nu grotere, langere letters, soort van. Niet echt heel mooi…..vind ik 😃

Die in die groene 'rondjes’ lijken niet anders dan ik gewend ben te zien.

Volgens mij was het paas geleden nog hetzelfde lettertype voor wat er in de groene en rode 'rondjes’ stond.

 

Ik lees het wel….

 

Gr. MickeyMouse

 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @MickeyMouse 

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik zie inderdaad dat de letters wat groter zijn geworden. Het maakt de letters wat beter leesbaar in de kleine rondjes van de profielfoto’s. 

Leuk dat je zo oplettend bent op het forum🙂

Veel plezier nog op het forum!

Groetjes,

Roos van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Roos_De_Kindertelefoon ,

 

Hoi @MickeyMouse 

Ik begrijp wat je bedoelt.

das mooi meegenomen, drm d8 ik, ik door er een ss bij, snap je het nog? 

 

 

Ik zie inderdaad dat de letters wat groter zijn geworden. Het maakt de letters wat beter leesbaar in de kleine rondjes van de profielfoto’s. 

daar heb je wel gelijk in.

Was dat ook de reden dat KT het heeft laten aanpassen of was het voor jullie ook een verrassing? Dat die forumbouwers het gwn stiekem hebben gedaan.

 

Leuk dat je zo oplettend bent op het forum🙂

nou, ik let er niet echt op, maar het viel me wel op, dat is ongeveer hetzelfde verschil als tussen kijken en zien. Niet iedereen die kijkt ziet, maar eigenlijk kun je niet zien zonder te kijken.

Als het nu niet duidelijk is dan snap ik ook niet meer.

 

Veel plezier nog op het forum!

 

jij/u ook en dankjewel Roos van De Kindertelefoon

 

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse ziet ook alles.😄  Het was me nog niet eens opgevallen. Altijd goed als er wat aan de leesbaarheid van het forum wordt gedaan.

Reputatie 7
Badge +14

@tim16 ,

 

haha, het gaat niet bewust, ik denk dat mijn hersenen het beeld vergelijken met oude beelden (in mijn beeldbibliotheek ofzo) en als er een verschil is dat ze (mijn hersenen) mij een seintje geven ofzo, idk.

Ik probeer het ook niet te begrijpen maar kan wel handig zijn, toch?

 

Gr. MickeyMouse

Reageer