Vraag

Waarom worden mijn topic verwijderd?

  • 18 February 2020
  • 10 reacties
  • 152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Ik heb recent 3 topic geplaats over roken, alcohol, hoe dit te doen en hoe dit stiekem te doen. Ik vroeg dus om deze dingen. Mij viel het op dat de topics verwijderd waren.

Mag ik vragen waarom?

 

Groet,

~ Helping Hand


Dit topic is gesloten

10 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi allemaal, 

Ik kan me voorstellen dat het voor jullie verwarrend was toen ‘simoneM’ geen profielfoto had en dat de naam en het logo wat van elkaar verschilden. Dit gebeurt soms en ik kan jullie vertellen dat zowel ‘simoneM’ als ‘Floor’ moderators op het Forum zijn. 

Daarnaast zie ik dat de vraag van ‘Helping hand’ is beantwoord en dat er teveel van het topic wordt afgeweken. Ik ga daarom bij deze het topic sluiten. 

Groetje, 

De Kindertelefoon

-onnodige quote verwijderd- 

@Dr8gon99, nu je het zegt, zie ik ook verschillen. Het logo zelf bij simoneM is soort van een beetje ‘afgerond‘ en bij simoneM ontbreekt ook .nl achter Kindertelefoon in het logo.

 

Nou @Floor, dan krijg je het ineens nog druk om ons uit te leggen wat hier allemaal aan de hand is :relaxed:

Zijn we hier echt iets op het spoor :spy_tone1: en moeten we de :cop_tone2:  inschakelen of valt het allemaal wel mee :wink:

 

Groetjes,

M&M's from the headquarters van 007

Opvallend nu nog steeds aan Simone: Het logo is wel anders dan die van bijvoorbeeld Floor. Iets meer ingezoomd lijkt het wel en bij Floor staat er '’Kindertelefoon'’ en bij Simone '’De Kindertelefoon'’ dus een lidwoord meer.

-Dr8gon99

@Floor,

jammer dat je mijn vraag niet beantwoord hebt.

Ik zie nu, een dag later, wel dat er ineens een logo van de KT bij simoneM staat. Maar ja, daar moet ik dan zelf maar achter komen...

 

Groetjes,

M&M's

Badge +2

Hoi Helping hand,

Zoals simoneM ook al vertelde zijn jouw topics over roken en alcohol in strijd met onze forumregels. Het forum van de Kindertelefoon is er voor minderjarigen en wij willen geen aanmoedigingen voor illegale activiteiten op het forum.

Wanneer er een topic of reactie wordt aangepast of verwijderd ontvang je hier altijd een mail over. We hopen dat dit een antwoord op je vraag is.

Je kunt de forumregels terugvinden op het forum.

Groeten De Kindertelefoon

@ronald2001,

 

@simoneM ligt t aan mij of heeft u geen profielfoto?

 

ja, precies dat viel mij ook al op. Er staat geen Kindertelefoon logo bij.

Aan de andere kant klopt wat ze zegt wel, dus ja…..

En net als bij veel medewerkers van de Kindertelefoon kun je niet al hun reacties lezen. Ik kan maar 1 van haar 4 reacties lezen, de rest is classified, denk ik…...

Er zijn dus nog vraagtekens, na een eerste onderzoekje van mij en jou :spy_tone1:

Vigilat ut quiescant (Hij waakt opdat zij rusten)

 

Hopelijk kan iemand van de Kindertelefoon (eentje met zo'n logo :relaxed: ) duidelijkheid brengen in deze toch wel enigszins 'verdachte’ situatie.

 

 

@Helping Hand ,

ik denk dat @simoneM  (of ze nou wel of niet van de Kindertelefoon is) gelijk heeft.

We mogen niet helpen bij illegale dingen voor minderjarigen.

 

Ondertussen wachten we in spanning  af hoe dit afloopt.

Nou ja, ik ga zo gewoon slapen, maar ok :wink:

 

Groetjes,

M&M's

Hallo @simoneM 

 

Ik was dat even vergeten en bied hierbij mijn excuses aan. 

Wat mij wel opviel is dat je op de banner van forum.kindertelefoon.nl '’ROKEN EN DRINKEN'’ ziet staan, dit is misschien een klein beetje hypocriet, maar vat dit op als opmerking niet als haat.

 

Groet,

~ Helping Hand

@simoneM ligt t aan mij of heeft u geen profielfoto?

Badge +1

Hoi Helping hand,

Jou topics over roken, alcohol, hoe dit te doen en hoe dit stiekem te doen zijn in strijd met forumregel 9. Hierin staat dat je geen tips mag vragen of geven bij bijvoorbeeld illegale activiteiten. Roken en drinken onder de 18 jaar is illegaal en om die reden zijn jou topics verwijderd. De Kindertelefoon heeft jou hierover gemaild.

je kunt de forumregels terugvinden op het forum.

Groetjes,

De Kindertelefoon 

Hi

 

Meestal staat dat in een mailtje dat je erover krijgt

 

Het zou kunnen dat  het choquerende info bevatten of dat het tegen  een andere forum regel inging