Vraag

Waarom word mijn profielfoto de hele tijd verwijderd?

  • 1 April 2023
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Beste Kindertelefoon,

 

Waarom word de hele tijd mijn profielfoto en handtekening verwijderd? Ik vind dit niet cool.

In plaats daarvan heb ik maar een logo ontworpen en jullie hierop aangesproken in mijn handtekening .

 

Graag een reactie,

Alvast bedankt!

 

Groeten,

ForumJoker69420


7 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Forumjoker69420,

 

Volgens ons heb je forumregel 19: Gebruik geen choquerende of beledigende gebruikersnaam, profielfoto en/of handtekening overtreden. Daarom is het verwijderd.

Ik snap niet hoe een logo waar alleen “TopG” op staat als beledigend of choquerend kan worden opgevat. Ook begrijp ik niet hoe het hoofd van iemand als choquerend of beledigend kan zijn.

Overigens was mijn handtekening alleen bedoelt om onrecht tegen te gaan voor iemand die onterecht vastzit.

 Hierover heb je als het goed is ook een mail gehad.

Ik heb geen toegang meer tot deze mail aangezien ik een temporary mail had gebruikt (om zo anoniem mogelijk te blijven) vandaar dat ik er niets van af wist.

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @ForumJoker69420,

een foto van iemand zijn hoofd is niet toegestaan door forumregel 21 Gebruik van afbeeldingen waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan.​​​​

Verder kan aandacht brengen naar iemand die momenteel in hechtenis is, zoals Andrew Tate, veel emoties opbrengen wat als triggerend kan worden ervaren.

Hierom is ook forumregel 10.  Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum  van toepassing.

 

wij hopen jou hiermee geholpen te hebben!

 

Yasmin, de Kindertelefoon

 

 

 

Verdacht is nog niet gelijk dader.

Reputatie 7
Badge +4

@OwO_Chikako_OwO  in de uitleg van de kindertelefoon gaat het ook niet over een dader, maar over iemand in hechtenis. In dit geval betekent het dat iedereen die vast zit niet mag worden benoemd en voorarrest valt ook onder vast zitten.

~DV

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @ForumJoker69420,

een foto van iemand zijn hoofd is niet toegestaan door forumregel 21 Gebruik van afbeeldingen waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan.​​​​

Dit is begrijpelijk.

Verder kan aandacht brengen naar iemand die momenteel in hechtenis is, zoals Andrew Tate, veel emoties opbrengen wat als triggerend kan worden ervaren.

Hij is niet meer in hechtenis, maar ik begrijp het een beetje.

Hierom is ook forumregel 10.  Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum  van toepassing.

 

wij hopen jou hiermee geholpen te hebben!

 

Yasmin, de Kindertelefoon

 

Dit heeft mij geholpen, bedankt hiervoor!

 

@OwO_Chikako_OwO  in de uitleg van de kindertelefoon gaat het ook niet over een dader, maar over iemand in hechtenis. In dit geval betekent het dat iedereen die vast zit niet mag worden benoemd en voorarrest valt ook onder vast zitten.

~DV

Ahh, ok. 

Badge +1

Hoi Forumjoker69420,

 

Volgens ons heb je forumregel 19: Gebruik geen choquerende of beledigende gebruikersnaam, profielfoto en/of handtekening overtreden. Daarom is het verwijderd.

Hierover heb je als het goed is ook een mail gehad.

Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is😀

 

Groetjes,

RomeeV

De Kindertelefoon

Reageer