Vraag

Waarom stuurt de kindertelefoon mailtjes?

  • 11 February 2016
  • 3 reacties
  • 375 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik krijg mailtjes dat er gereageerd is op andermans topics waar ik iets in had gezet.
Waarom?
Ik had niet aangegeven dat ik ze wou volgen.

3 reacties

Hoi MensPersoon,

Goed dat je deze vraag stelt. De mailtjes waar je het over hebt krijg je omdat waarschijnlijk in je profiel de mogelijkheid staat aangevinkt om meldingen te ontvangen als er iemand anders heeft gereageerd op een topic waar jij zelf ook een reactie in hebt geplaatst.
Je kunt dit uitschakelen door in het vlak van je profiel rechts op je scherm onder het kopje 'opties' je klikken op 'instellingen wijzigen'. In het schermpje wat je nu ziet kun je vier dingen op 'ja' of 'nee' zetten. Als je de 2e en 3e beiden op 'nee' zet, denk ik dat je dit soort mailtjes niet meer zult krijgen. Mocht het niet werken dan horen wij dat graag.
Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.

Groetjes,

Miralda A
de Kindertelefoon
Hallo,

Ik kan de opties knop niet vinden...
Komt dat omdat ik omdat ik op mijn telefoon op deze site zit?
Ipv een pc.
Hoi MensPersoon,

Als je op de mobiele site zit kun je in het beginscherm tikken op het zwarte rondje met de horizontale streepjes rechts bovenin en als je dan naar beneden scrolt zie je onder je naam als 5e mogelijkheid staan: Bekijk desktop versie. Als je daarop tikt zie je de site zoals je hem op je pc zou zien en kun je de stappen volgen die ik hierboven had beschreven.
Als het goed is trouwens, zou er in de mailtjes die je hebt gekregen ook moeten staan dat je je kunt afmelden voor de meldingen als er iemand anders ook in een topic heeft gereageerd. Je kunt dan klikken op het woordje 'hier' dat blauw is gekleurd ipv zwart. Dan kom je als het goed is in hetzelfde scherm terecht waarin je alles kunt aan- of uitzetten.
Veel succes!

Groetjes,

Miralda A
de Kindertelefoon

Reageer