Vraag

Waarom is het zo stil op het forum?

  • 13 October 2022
  • 7 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

He 

Ik ben al best een lange tijd op dit forum, en ook een tijd heel inactief geweest. Nu valt me op dat het forum heel erg stil is. Vroeger kreeg je altijd binnen 10inuten wel een reactie van mensen als @Wereld etc. Nu is dat allemaal niet meer zo, zijn er topics van dagen oud zonder antwoord, en zijn er vrijwel geen topics meer die niet over sex gaan.

Wat is er aan de hand?

Legoman

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Dat heeft zijn voor- en nadelen.

voordelen: Kinderen blijken het forum dus minder nodig te hebben, waar je uit kan halen dat het misschien beter met ze gaan

nadelen: degene die hierop hulp en advies zoeken, krijgen minder snel antwoorden. Het lijkt me nog wel een keer interessant om een topic te starten waaronder kinderen op het forum ideeën kunnen delen op het probleem wat betreft geen antwoord krijgen op je topics.

Reputatie 2
Badge +1

hoi! M&M was boven de 18, hij/zij mocht niet meer op het forum

Badge

jammer dat mensen weg zijn gegaan

Misschien omdat de echte OG's wegzijn? denk aan M&M. Voor je het wist hadden hun een reactie achtergelaten… en zo zijn er nog veel meer active mensen die weg zijn 

 

Reputatie 3
Badge +1

ja ben ik het mee eens, mijn topic met een belangrijke vraag heb ik na een dag nog steeds geen antwoord op en ik vind dat dat anders kan. want als je naar oude topics kijkt zie ik dat er heel snel reactie kwam en ik heb nog steeds niks gezien. 

 

Hoi ! Ik ben het helemaal met je eens .  Het is gewoon jammer allemaal. Hopelijk draait het weer een x de goede kant op .

Sanny xxxx

Reputatie 4
Badge +1

Toevoeging:  door al die sex topics worden de andere topics heel snel naar beneden geduwd in de lijst. Dat maakt ook dat je geen antwoord meer krijgt op serieuze topics (geldt nu ook voor mij)

Reageer