Vraag

Waarom is dit forum zo oversekst?

  • 26 June 2022
  • 9 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

Waarom is dit forum zo geobsedeerd door seks? Bijna ieder topic hier gaat wel over seks. 


9 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Omdat je dat niet gewoon aan mensen die je kent gaat vragen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @LineRect ,

 

het forum is een plaats waar mensen anoniem iets kunnen vragen. In de pubertijd is seks een onderwerp wat voor veel mensen belangrijk wordt, maar niet iedereen durft er met bekenden over te praten. Daar komt het forum dan van pas.

Zo lang er geen forumregels worden overtreden, kan je hier over alles praten.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Omdat de kindertelefoon akte mensen die meer met elkaar delen dan seksvragen heeft weggejaagd.  

Hoi @LineRect ,

 

het forum is een plaats waar mensen anoniem iets kunnen vragen. In de pubertijd is seks een onderwerp wat voor veel mensen belangrijk wordt, maar niet iedereen durft er met bekenden over te praten. Daar komt het forum dan van pas.

Zo lang er geen forumregels worden overtreden, kan je hier over alles praten.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Okay, bedankt voor het antwoord.

Omdat de kindertelefoon akte mensen die meer met elkaar delen dan seksvragen heeft weggejaagd.  

Weggejaagd? Wat is er dan gebeurd?

Laatst was er wat frustratie op het forum omdat een aantal gebruikers het niet eens wat met de forumregels. Het ging voornamelijk over het verbod op chatten, bloggen, kletsen, etc. terwijl talloze seksuele (onzin) topics wel toegestaan zijn. Dit zorgde voor wat wrijving en het vrijwillige vertrek van sommige forummers en sommige zijn geband omdat ze de regels te vaak overtreden hebben. Er is hier veel over gesproken ook met de Kindertelefoon, maar sommigen konden zich niet vinden in het besluit van de Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @LineRect 

Mensen met vragen rondom seks maken vaker een nieuw topic aan en zoeken niet zelf iets op terwijl ik denk dat veel serieuze jongeren wel gebruik maken van die functie. Misschien is het ook wel gewoon iets waar de kt in tekortschiet dat het te makkelijk is om een nieuw topic aan te maken over iets als seks terwijl er 400+ andere topics zijn over dezelfde vraag.

Groetjes DaVinci

Reputatie 2
Badge +1

Hoi

Waarom is dit forum zo geobsedeerd door seks? Bijna ieder topic hier gaat wel over seks. 

Prc 😂😂😂 ik ben twaalf jaar en ik kan niet eens rustig scrollen zonder dat iemand het over kontvingeren heeft 😭

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi

Waarom is dit forum zo geobsedeerd door seks? Bijna ieder topic hier gaat wel over seks. 

 

Sorry geen aanval hoor, maar kan je dat niet zelf bedenken? In de puberteit wordt dat een heel interessant onderwerp. En je kan er niet zomaar met veel mensen over praten in het echt, maar omdat je hier anoniem bent kan dat gemakkelijk. Nogmaals… Geen aanval maar ik denk wel dat het makkelijk is om te bedenken waarom dit forum oversekst is!

Reageer