Waarom een waarschuwing?

• 22 December 2015
  • 9 reacties
  • 346 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik krijg opeens een waarschuwing voor niks... ik doe niet de kindertelefoon na... Zo typ ik altijd maar als dat niet mag....

9 reacties

Yemke31,

De kindertelefoon wil gewoon van mensen af die zich overal mee bemoeien. Ik heb me 2e waarschuwing al te pakken. Ik doe echt niks verkeerd, probeer alleen mensen te helpen. Maar daar kunnen ze blijkbaar niet tegen.

Succes met je waarschuwing! ^^
Bedankt en jij ook
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Yemke,

Jouw reactie is aangepast op basis van forumregel 17. Wanneer jullie meer willen weten over de forumregels van De Kindertelefoon, dan kan je kijken in dit topic: https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-gevoelens-29/forumregels-kindertelefoon-13238.

Groetjes,
Hester
De Kindertelefoon
Beste kindertelefoon,

Ik lees van meerdere mensen dat ze een waarschuwing hebben gekregen op basis van forumregel 17, zonder dat ze zelf weten hoe ze die dan precies overtreden hebben. Kunnen jullie hier nog even naar kijken? Want dat de reacties zijn aamgepast op basis van forumregel 17 wisten ze denk ik al, dat is zeg maar het probleem.

Liefs,
Ze dachten dat ik de kindertelefoon na deed volgens hun. Maarja dat deed ik niet. Ik typte gewoon om me eigen style maarja. En als ze zeggen je doet de kindertelefoon vind ik eig niet een goede reden. Want de echte kindertelefoon medewerkers herken je eigenlijk wel. Vind het nog steeds eeb beetje onzin maarja.
Beste Durf,

De beoordeling of ergens wel of niet een waarschuwing voor gegeven wordt ligt bij de moderators van De Kindertelefoon.

Wanneer zij je een waarschuwing geven op basis van forumregel 17 dan heb je je gedragen alsof je een moderator van De Kindertelefoon was. Dit kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld dat je een logo van De Kindertelefoon als profielafbeelding hebt, dat je ondertekent met 'De Kindertelefoon' of dat je anderen aanspreekt op hun gedrag alsof jij iemand bent die bij De Kindertelefoon werkt.

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Beste kindertelefoon,

Wat als je te horen krijgt dat je de kindertelefoon nadoet, maar niet het logo als profiefoto hebt, niet ondertekent met de kindertelefoon en mensen aanspreekt op je gedrag zoals je dat zelf altijd zou doen? Moet je er dan van uitgaan dat de plagiaatscanner qua taalgebruik is vastgelopen? Meer spelfouten maken?

Ik snap dat de beoordeling bij de moderators ligt. Maar misschien is het wel handig als jullie even uitleggen wat diegene precies verkeerd heeft gedaan, anders kan er ook niks verbeterd worden.

Liefs,
Beste kindertelefoon,

Kunnen jullie even, antwoord geven op mijn vorige reactie? Ik weet dat het beetje brutaal over kan komen, maar op deze manier help ik ook mensen. Dat is toch de bedoeling?

Liefs,
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Durf,

Excuus voor de late reactie, ik denk dat je vraag over het hoofd is gezien.

Zoals Moniek al had gezegd, wanneer iemand anderen aanspreekt op hun gedrag alsof hij voor De Kindertelefoon werkt, dan is dat een overtreding van forumregel 17.

Het is natuurlijk prima als gebruikers anderen aanspreken op hun gedrag, maar dan wel op persoonlijke titel. Anders schept dat verwarring voor de andere gebruikers. Wanneer een moderator iemand een waarschuwing geeft voor het overtreden van een forumregel, dan krijgt diegene ook privé een e-mail met uitleg over de reden van de waarschuwing.

Ik hoop dat je zo wat meer duidelijkheid hebt!

Hartelijke groetjes,
Marieke
De Kindertelefoon

Reageer