Bel gratis en anoniem 116 - 111 of chat
13-18

Waarom account kindertelefoon?

Tags:

miu Auteur
Weet de weg
Reacties: 20

23 oktober 2017, 09:31

Hey, ik ben gister begonnen met dit account omdat ik het fijn vind mensen te helpen. (Ik weet dat ik soms bot over kom dat is iets waar ik nog aan werk) Wat mij opvalt is dat veel mensen hier gay jongens zijn. Dus begon ik mij af te vragen waarom andere mensen een account voor kindertelefoon hebben aangemaakt. Voor mij begon het uit pure verveling en toen kwam dit in me op. Maar mijn vraag is dus hoe zijn jullie hier beland?
kisses

Reacties (12)

• Lemac
    Praat goed mee
    Reacties: 130

23 oktober 2017, 14:32

Mijn online vriend zei tegen me, gelukkig heb je niet vertelt waar je woont. Anders had ik de kindetelefoon al ingeschakelt.
    Toen had ik het opgesocht.
    Wij hebben school nodig, maar school heeft ons niet nodig.
  • Lemac
    Praat goed mee
    Reacties: 130

23 oktober 2017, 14:34

Lemac schreef:

Mijn online vriend zei tegen me, gelukkig heb je niet vertelt waar je woont. Anders had ik de kindetelefoon al ingeschakelt.
    Toen had ik het opgesocht.

Bijna alle problemen van mij staan nu op mijn Forums
    Wij hebben school nodig, maar school heeft ons niet nodig.
  • rosiecotton
    Weet de weg
    Reacties: 30

23 oktober 2017, 14:41

Ik had een probleem dat ik opzocht, toen ben ik via google op het forum gekomen, vervolgens ben ik hier blijven hangen.
    Kindest regards
  • annaelfje
    Weet de weg
    Reacties: 34

29 oktober 2017, 14:25

ik zat vroeger de hele dag op internet enz en tooen vond ik een site dat als je hulp nodg hebt , hier moet praten en dat is uiteindelijk in mijn hoofd gebleven.
    AB
  • Naam-loos
    Praat goed mee
    Reacties: 138

29 oktober 2017, 15:04

heyy miu

wat een leuke vraag. Ik ben hier op gekomen door dan ik problemen had toen zag ik ook school een poster van de Kindertelefoon toen ging ik eens een kijkje nemen toe heb ik dus een account gemaakt om mijn problemen, tips en ervaringen te delen met alle andere op deze website.

ik hoop dat ik je vraag zo een beetje beantwoord heb

Groetjes
    Naam-loos
    Everything will be all right. Everyone's having tough times
  • ikbenikben
    Vaak actief
    Reacties: 219

7 november 2017, 22:53

Ik kom hier echt al een aantal jaar, ik weet niet meer hoe ik erop gekomen ben, wel heb ik keurig gewacht tot ik 13 was om in het 13 gedeelte te komen haha
    Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
  • xLotx
    Vaak actief
    Reacties: 301

7 november 2017, 23:10

Hoi !
    Wat een goede vraag zeg :)
    Ik help graag mensen en had zelf een aantal problemen . Ik ben nog even op het forum van Awel (Belgische KinderTelefoon) actief geweest maar dat is een heel ander systeem dan hier . Ik kwam hier een beetje per toeval terecht , maar ik had er voordien nog nooit over gehoord . Vond het al meteen zo fijn dat ik direct ben gebleven ;) !
    Groetjes , Lot
    Blijf jezelf , er zijn al zoveel anderen ! :)
  • Revi
    Weet de weg
    Reacties: 18

8 november 2017, 18:58

Tjaaaa ik snij mezelf. En ik wou advies vragen over hoe ik het beste om hulp kon vragen. Voor de rest probeer ik andere mensen ook te helpen met problemen :)

Byeee
  • 21PilotsAtTheDisco
    Weet de weg
    Reacties: 19

8 november 2017, 20:10

Heyy
    Ik had mijn account aangemaakt omdat ik in een depressie zit [zie mn topics] en hulp nodig had.

Bye
    ^_^
  • sportfreak
    Vaak actief
    Reacties: 339

8 november 2017, 23:02

Hey
    ik ben een jongen en hetero
    ik had heel veel ruzie en was radeloos . Ik wist al dat de kindertelefoon een ding was en na wat verhalen gelezen te hebben en met een medewerker te hebben gechat had ik mijn account gemaakt om zelf hulp te bieden en te krijgen.

mvg
    sportfreak
    When it's time to shine, be your brightest.
  • Pin
    Topper
    Reacties: 2677

9 november 2017, 15:55

Ik zocht een forum voor mensen met autisme, toen verscheen dit forum in mijn zoekresultaten. In tegenstelling tot het forum voor mensen met autisme, zag dit forum er super professioneel uit. Daarbij is de KT een bekende organisatie. Ik vertrouwde dit dus meer en ben hier met mijn problemen beland.

Gr. Pin
    Zelfkritiek is ook maar een mening.
  • angelv
    Vaak actief
    Reacties: 226

7 december 2017, 21:32

Hoi

Ik had(hed) last van hyperventielatie.
    Toen belden ik de KT.
    Zij hedden met mij mee gekeken naar een oplossing.
    En dat was op het forum vragen.
    Toen begon ik ook anderen te helpen
    En ik vind het heel fijn.

Gr angelv
    vast zitten in je zelf is niet leuk!!!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided