Waar staat jouw naam voor?

  • 26 February 2018
  • 9 reacties
  • 431 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyhoi,
Dit topic is er een tijdje geleden ookal geweest, maar is een beetje uitgestorven en ik vond dit toch wel heel leuk (: dus; als je het wilt uitleggen, waar staat jouw naam voor?
Mijn naam air staat ondat ik de lucht toch wel iets heel bijzonders vind, iets water altijd is. En dan ook voor muziek, iets wat me heel blij maakt. A taat voor alternatief, i voor indie en r voor rock
Veel plezier!!
Xx

9 reacties

Mijn naam op dit forum is Aliciaaatje omdat dat min of meer mn naam is (eig is t min 2 a's en de tje dus ja).

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6 (anoniemiteit: plaats geen persoonsgegevens)
Mijn naam is Asy Silivana
De naam heb ik bedacht in een creative bui. Terwijl ik nadacht over een droom. Het betekend wel iets voor me, maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit.
Hoi
Mijn naam is Robben, en dat is ook mijn echte naam. Ik vind mijn naam wel leuk en daarmee gebruik ik hem ook!
Kus
Reputatie 2
Badge +9
Ik word vaak vergelijkt met Mr.S of Mr.D. Mr.D heb ik al sinds ik klein was.

We hadden toen zo'n filmpje gezien van magerijn of meneer de dood. En dat vond ik zo leuk en ik deed die man altijd na met z'n stem. Dus zo werd ik in mijn stad (waar ik woon) ook wel meneer de dood genoemd. Later veranderde ik meneer de dood in Mr.D en deze naam gebruik ik nu erg veel.
De D staat eigenlijk nog steeds voor dood, maar ook voor Dutch.
Mr.S is eigenlijk pas sinds ik hier ben begonnen ontstaan. Mr.D wou ik niet gebruiken omdat ik toen nogal bang was dat mensen hierop keken. Waar de S voor staat zou ik eigenlijk niet weten. Misschien.... nee ik heb echt geen idee.

Gr: Mr.S
Ik pleurde in het water 🙂
Ik heb yourlocalghost als gebruikersnaam genomen omdat ik me erg in spookjes en geesten kan vinden. Mensen vergeten namelijk vaak dat ik besta en hebben het vaak niet door als ik ergens aanwezig ben of was. Ik voel me vaak onzichtbaar. Ook loop ik bijna zonder geluid te maken, hierdoor laat ik mensen vaak schrikken. De rest, het yourlocal-deel vond ik gewoon leuk klinken.

Verder vind ik spookjes zoals deze hieronder erg cute.

@yourlocalghost

Goed over nagedacht!
Hoi!

Leuke topic :)

Degenen die de film Divergent gezien hebben, weten dat in die maatschappij je ingedeeld wordt in groepen. Iemand die niet in één groep past, en die er bij de selectietest "onbeslist" uitkomt, wordt 'divergent' genoemd. Volgens mij zou ik zo'n geval zijn dat moeilijk te plaatsen is, en niet echt bij één groep hoort.

Groetjes
x
mijn naam verwijst naar een van mijn lievelings artiesten (zillakami) verder vind ik het well sick klinke haha

Reageer