Vraag

Vragenlijst voor de Kindertelefoon

• 21 December 2015
  • 12 reacties
  • 1443 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Geachte, heer/mevrouw,

Voor school moet ik een vrijwilligersbedrijf intervieuwen. Ik heb een paar vragen opgesteld waar ik best benieuwd ben.

1. Hoeveel mannen en vrouwen werken bij de kindertelefoon (landelijk)?

2. Wat is de kans dat u een vrouw of een man aan de lijn krijgt/chat

3. Hoeveel meldingen handelen jullie per dag af? (Landelijk)

4. Stel voor als ik wil werken bij de kindertelefoon. Wat voor diploma of functies moet je daarvoor hebben?

Dat waren de vragen.

Zo snel mogelijk reageren please.
Alvast bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groet,

Yemke31

12 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hoi Yemke31,

Ik raad je aan het interview even via de telefoon of chat te doen!

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
O maar dan zeggen ze je hebt maximaal 10 minuten om alles te vertellen
En dat red ik gewoon niet
En dan drukken ze soms gewoon weg...
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Yemke31,

Wat vervelend dat je die ervaring hebt. In principe is er voor de telefoon geen maximale tijdsduur, voor de chat geldt maximaal een half uur. Je kunt op www.kindertelefoon.nl ook informatie over de Kindertelefoon vinden of een spreekbeurtpakket aanvragen.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Oke, bedankt
Hoi Yemke31,

Als je hier klikt kan je ook een factsheet van De Kindertelefoon vinden, daarop staan bijvoorbeeld gegevens over hoe vaak De Kindertelefoon gebeld wordt. Hopelijk kan je daar goede informatie in vinden!

Via het onderdeel 'volwassenen' op onze website kan je meer vinden over werken bij De Kindertelefoon.

Veel succes met de opdracht!

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Oke bedankt
Dat is wel vreemd 700 vrijwilligers een andere kindertelefoon medewerker zegt dat er 800 vrijwilligers zijn. Volgens mij begin ik wel eens te twijfelen of ze me nou in de maling nemen
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Yemke,

Wij hebben hier al een reactie op gegeven in je andere topic: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/neemt-de-kindertelefoon-de-maling-20435.

Groetjes,
Hester
De Kindertelefoon
Hi, het lukt me maar niet op zelf een topic te maken over mijn probleem, kan iemand me helpen?:?
Badge +2
Hoi Lost hope,

Je kunt bij het topic 'over de kindertelefoon' meer informatie vinden over het aanmaken van een topic. Ook zou je via de zoekfunctie kunnen zoeken naar topics over het aanmaken van een nieuw topic.
Succes en veel plezier op het forum!

Groeten Floor
De Kindertelefoon
Hi floor
Super bedankt voor de tips!!

:)))

Reageer