verberg-knop


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
ik heb een vraagje
nl. de verberg-knop op de startpagina , waarom die eigenlijk ook niet naast het forum staat ?
Want ik vind het echt een keigoed idee ! En naar mijn weten zijn jullie de enige die dit doen , chapeau 😉 , want bij bv. forum van awel , als je ouders dan komen , terwijl je een bericht typt ...
Dus zou die knop er ook kunnen komen bij de andere onderdelen van de site ? Of zijn we daar te oud voor ;p ?
groetjes
Lot

14 reacties

Ja, echt, dat vind ik ook! Ik heb de KT hier vgm ook al een keer op gewezen? Super handig zo'n knop!
Ik vind het ook nog steeds jammer dat de mobiele versie echt een aantal belangrijke functies mist die de desktopversie wel heeft. (Zoals berichten rapporten, reacties bewerken.)
Gr. Pin
Hoi Lot en Pin,

Wat fijn dat jullie zo goed meedenken!
Jullie vragen zijn binnen het team voorgelegd en we zullen kijken wat mogelijk is.

Groet,
De Kindertelefoon
Hoi!

Die verbergknop lijkt me superhandig, maar waar vind ik die? Ik ben niet zo'n kei met computers, maar ik kan 'm niet vinden...

Groetjes
x
Dus niet op het forum ^.^ Je vind die op de normale site vd KT. Grote rode knop met VERBERG. Kan niet missen. Zit rechts in je scherm dacht ik.
Gr. Pin
Gevonden! Dankjewel Pin, superhandig die knop 🙂
Bedankt voor het reageren ! Hoop dat het voorstel erdoor komt want dat is echt super handig !
groetjes
Lot
Alt+F4 indrukken is ook nog een optie.
Nice, dan start je Google op? Of je startpagina? Bij mij komt Google tevoorschijn.
Jaa goed idee! Zou dat dan ook op je mobiel werken?
zou handig zijn 🙂
Mobiele versie loopt best achter qua functies op de desktopversie, dus als het gebeurt, vrees ik van niet, maar hoop ik van wel.
Gr. Pin
Ja ik vind het wel een goed idee want als ik aan het typen ben en mijn ouder komen dan is alls weer weg
@amydekat
Vgm is het nog steeds weg als je op de verberg-knop drukt.
Gr. Pin
Ja daar hed je wel gelijk in bedenk ik nu maar ik vind het wel een goed idee 🙂

Reageer