Verandering forum/ aanpassingen?

  • 12 January 2018
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 2
Badge +9
Heey Kindertelefoon.

Ten eerste vind ik het fantastisch dat dit soort forums bestaan. Jullie doen het super! En ik ben erg blij dat op dit forum vele jongeren worden geholpen met hun problemen.

Ik kreeg net een mail over dat me topic/ reactie daarvan was aangepast. Omdat ik de woorden Roc* noemde, alleen er zitten misschien wel duizenden mensen op het ROC, en het lijkt mij dat als ik het woord gebruikt dat iedereen weet wie ik ben.

En in een andere topic van een tijdje geleden al. December/ November. Stelde een jongen van 18 jaar dat hij ook van het ROC kwam. Dit is ook niet aangepast of veranders?

Ik vroeg me af hoe dat zat, het mag ook privé worden gestuurd als dat makkelijk is.

Gr:Mr. S.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Ik bedoel dat bij: het lijkt mij dat als ik het woord gebruikt, NIET iedereen weet wie ik ben.
Badge +2
Hallo Mr.S,

Heel fijn om te horen dat jij zo blij bent met dit forum.
Wij proberen altijd de herkenbaarheid van de gebruikers te beschermen en het komt voor dat een bericht wordt veranderd zodat niemand je kan herkennen. In dit voorbeeld heb jij misschien gelijk dat er heel veel mensen op het ROC zitten maar in de combinatie met delen van een verhaal kan je misschien toch herkent worden en dat willen wij graag voorkomen.
Deze handeling is gebeurd met de beste bedoelingen en heeft verder geen invloed op jou op het forum.

Wij proberen natuurlijk zo consequent mogelijk te zijn in onze handelingen maar soms kan het zijn dat niet alles hetzelfde wordt gezien.
Hopelijk heb je voldoende antwoord op je vraag gekregen.

Groeten,

Sjoerd van de Kindertelefoon

Reageer