Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?



Toon eerste bericht

696 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @OnbekendeAnnoniem ,

 

ik heb eens een grondige zoekactie op touw gezet en overal gekeken naar de reacties die jij noemt. Van de 2 die je net noemde geen spoor, maar jouw reactie op het receptentopic waarvan je op 11/7 vertelde dat je die kwijt was,  heb ik gevonden en weer geplaatst. Het is onbekend waarom deze niet geplaatst is, want er worden geen regels overtreden, de reactie is niet dubbel en het topic zelf bestaat ook gewoon nog.

 

En dan nog effe een vraagje: In sommige topics kan je eigenlijk niet veel anders dat forumregel 5 overtreden. Waarom blijven die topics staan, want we krijgen wel steeds te horen dat we ons aan forumregel 5 moeten houden, maar er is ook geen manier om ons eraan te houden? (ik vind ze meestal wel leuk😊

 

Ja, dit vinden wij zelf ook lastig, vaak is het zo’n grijs gebied. We werken met veel verschillende moderators die allemaal de regels net iets anders interpreteren. Soms wordt een nieuw topic doorgelaten door de moderator die dan dienst heeft, en merken de moderatoren die daarna komen dat de reacties vaak tegen regel 5 aanzitten. We overleggen dan wel wat we kunnen doen, maar als er niet echt een regel wordt overtreden dan kiezen de meesten er vaak maar voor om het topic te laten voortbestaan.

 

Oja, nog effe iets dat hier helemaal niks mee te maken heeft…. Gaan jullie soms ook niet stuk om reacties of verhalen van sommige? Gewoon als je die bloopers leest enzo? Jullie zijn ook mensen, dus lijkt me wel, zou het wel graag willen weten! Ben nieuwsgierig geworden!

Absoluut! De dingen die jullie schrijven zijn soms echt hilarisch. Juist jullie verhalen en oprechte inkijkjes in jullie leven maken dat wij dit werk zo waardevol vinden om te blijven doen. Dus, bedankt dat jullie zijn wie jullie zijn!

 

Nog 1 ding, in het begin kreeg ik heel veel mailtjes als er iets geplaatst was in een topic, maar nu krijg ik heel veel mailtjes niet meer, hoe kan dit?

Je bedoelt die automatische mailtjes dat er een nieuwe reactie is gekomen in een topic, waarin jijzelf ook iets had geplaatst? Je kan zelf instellen of je daar een mail van wil ontvangen.  Ga naar Mijn profiel, instellingen wijzigen, en daar zie je de verschillende opties. Misschien kan je eens kijken welke opties er bij jou aangevinkt zijn.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

 

Hey KT,

Er is gisteren weer een reactie verdwenen, dit keer bij dit topic. Enig idee waar die dit keer gebleven is? Hij is de check in gegaan, geplaatst en daarna niet meer gezien. Nogal frustrerend.

En dan nog effe een vraagje: In sommige topics kan je eigenlijk niet veel anders dat forumregel 5 overtreden. Waarom blijven die topics staan, want we krijgen wel steeds te horen dat we ons aan forumregel 5 moeten houden, maar er is ook geen manier om ons eraan te houden? (ik vind ze meestal wel leuk😊)

In mijn ogen is er soms ook niks mis met een gezellig gesprek!

Oja, nog effe iets dat hier helemaal niks mee te maken heeft…. Gaan jullie soms ook niet stuk om reacties of verhalen van sommige? Gewoon als je die bloopers leest enzo? Jullie zijn ook mensen, dus lijkt me wel, zou het wel graag willen weten! Ben nieuwsgierig geworden!

Nog 1 ding, in het begin kreeg ik heel veel mailtjes als er iets geplaatst was in een topic, maar nu krijg ik heel veel mailtjes niet meer, hoe kan dit?

O nee, nu nog 1 ding, bij dit topic is ook een reactie verdwenen.

Ajuus/adios/aju!(kon een keer niet kiezen welke van de 3 🤣)

Reputatie 1
Badge

hi MickeyMouse

 

ik zie dat je een aantal vragen heb? goed dat je ze stelt , de community manager zal hier zo spoedig mogelijk antwoord op geven! 

Hey,

@Banaantjeeee Ik stem ook helemaal voor! Super goed idee! Ik was hun standaardbericht ook een beetje (heel) zat aan het worden. Maar is goed bedoeld van ze, dus is geen haat hoor!

@MickeyMouse veel fiets plezier!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Banaantjeeee,

 

oww, dat klinkt wel net iets mooier, dus ik stem voor…..wat een paar woordjes al niet kunnen doen  🤗

Btw, zou jij dan ook misschien de omroepberichten op het vliegveld willen doen. Ik denk dat als ik jouw stem en originele tekst dan hoor, dat ik nog even iets langer wachten op het vliegtuig ineens een stuk minder erg  zou vinden….😊

 

oh, en ik heb goed nieuws, want ik zie dat mijn reactie hierboven ergens na de check is geplaatst of misschien had je die al gelezen, want volgens mij heb je dat soort dingen altijd wel in de gaten….

nou ja, voor de rest dan… ff checken ⬆ 😉

 

Gr. MickeyMouse, die nog net niet weg was op zijn fiets 🚴🏾

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +6

Ik vind het zelf een beetje onzin die standaard berichten... Bijvoorbeeld als iemand heel erg in de problemen zit dan is jullie reactie vaak:

Hoi *naam gebruiker*

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

*naam van degene*(De Kindertelefoon) 

Maar jullie kunnen misschien de tekst een beetje anders maken 👇🏼 (Het is maar een ideetje ;))

Hoi *Naam gebruiker*

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

*Naam*(De Kindertelefoon) 

Ik denk dat het zo beter en fijner is voor de forumgebruikers, want als jullie ieder keer dezelfde berichten plaatst, dan voelen de forumgebruikers niet serieus genomen. :) 

Liefs xxx Banaantje <3

hey kt, hebben jullie soms gewoon standaard berichten? ik zie wel eens vaker dat je op ongeveer hetzelfde onderwerp bijna precies hetzelfde reactie staat

Dat idee had ik ook. Vooral over zelfmoord, altijd 113. En veilig thuis krijgen ook vele te horen. Vind dat eigenlijk wel jammer, als dat zo is. Dan schiet je er in mijn ogen niet zoveel mee op, maar goed, da’s mijn mening!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ikweethetnietmeer2009,

 

volgens mij gebruiken ze juist zoveel mogelijk standaardberichten, zodat elke moderator op dezelfde manier reageert en er dus geen (of minder) verwarring is over wat ze precies bedoelen.

Soms zie ik wel dat een moderator en nog een extra regeltje aan toevoegt voor extra duidelijkheid of er namen van forumleden bij zet zodat het duidelijk is dat het voor bepaalde personen bedoeld is en niet voor iedereen. Zoiets.

 

Als je een officiële waarschuwing krijgt staat dat duidelijk in de mail vermeld.

Ik heb daar al eens iets over gepost in

Soms krijg je in een topic wel dat een moderator zegt dat iets niet mag of dat je op bepaalde forumregels moet letten, maar dat is dan vaak alleen maar een advies en niet een officiële waarschuwing, want daar krijg je ALTIJD een mailtje over.

 

Gelijk nog maar een vraagje/ paar vraagjes aan de Kindertelefoon:

waarom kunnen wij als forumleden niet in ons profiel zien hoeveel waarschuwingen wij hebben en wanneer die verlopen. Dat zou wel handig zijn.

Volgens mij kunnen jullie dat ook gewoon zien en waarom wij dan niet?

Ik weet dat ik vorig jaar 2 waarschuwingen heb gekregen en daarom ben ik hier ook een half jaar niet geweest omdat het vorig jaar best een soort revolutie aan de gang was en ik bang was voor een derde waarschuwing  en dat mijn account dan verwijderd zou worden.

Eigenlijk was ik van plan om hier een jaar weg te blijven (dus dat die waarschuwingen eerst zouden verlopen), maar vanwege @jaivy  was ik terug gekomen omdat ik iets wilde posten vanwege wat hij in een topic schreef.

Volgens mij zijn mijn waarschuwingen verlopen, maar dat weet ik dus niet zeker en misschien heb ik wel een keertje een mailtje met een waarschuwing gemist, want ik heb volgens mij al 2000 mailtjes van jullie gekregen, als het er niet meer zijn.

Het is niet zo dat als ik weet dat ik geen waarschuwingen meer heb, dat ik me dan niet aan de regels ga houden, maar als je weet dat je al eentje en zeker als je weet dat je er twee hebt dat je dan toch extra oplet en soms echt het gevoel hebt dat alles wat je schrijft 'dodelijk’ kan zijn en dat is geen fijn gevoel…..

Ik weet dat je een mailtje  krijgt over een officiële waarschuwing, maar jullie zetten ook in elk mailtje dat je mailtjes beter weg kan gooien, om te voorkomen dat iemand anders die kan lezen…

Hoe kan ik dan makkelijk bijhouden hoeveel waarschuwingen ik dan heb…….in codetaal een boodschap op een papiertje zetten ofzo en dat in een kluis stoppen en in een andere kluis de 'vertaalsleutel’ van die geheime boodschap….sorry misschien overdrijf ik nu een beetje, maar ik hoop wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel…..

 

 

Nog even iets anders, nu ik hier toch ben:

Zoals andere moderators hebben aangegeven kunnen er verschillende redenen zijn waarom je reactie wordt verwijderd door ons. Al wel om de regels, dan wel over een topic waar je op hebt gereageerd. In dat laatste geval proberen we altijd wel mailtjes te versturen.

 

ok

 

In sommige gevallen is het ook zo, dat er al heel wat reacties zijn geplaatst. Dan is het voor ons soms te veel werk om ieder kind dan een mailtje te sturen dat er een reactie is verwijderd, vanwege het verwijderen van een topic.

 

nou ja, kennelijk was het al teveel als er reacties van 3 verschillende forumleden staan, want dat was zo in mijn geval dat er een topic verwijderd was waar ik op gereageerd had en ik er helemaal niks over heb ontvangen in de mail.

 

Ik had er nog wel een mailtje over gestuurd, zie 

maar ja, dat had ook niet zoveel zin,,,,

Dat wordt nu opgelost heb ik begrepen, dus dank jullie wel daarvoor 🙂

 

Ik snap natuurlijk dat jullie echt jullie best doen en dat er altijd wel eens iets niet helemaal goed gaat, dus daar wil ik zeker niet over zeuren. Ik wil jullie bedanken voor alles dat jullie doen en het meeste gaat goed, dus een compliment daarvoor is ook wel eens goed om te geven 👍.

Ik bedoel dit dus vooral als iets dat het werk voor jullie alleen maar makkelijker kan maken en dan heb ik het over:

misschien is het dan tijd voor een ‘tooltje’ dat moderatoren aan kunnen klikken en dat daardoor automatisch een verzendlijstje aangemaakt wordt van alle forumleden die op een bepaald topic hebben gereageerd? Dan is het ineens niet meer teveel werk om iedereen een berichtje te sturen….

Het zou dan wel handig zijn dat niet iedereen die dat berichtje dan ontvangt de hele mailinglijst krijgt te zien,,, wel zo netjes en misschien is dat heel simpel op te lossen door iedereen die dat mailtje moet ontvangen dan als BCC in de lijst te staan komt…. zomaar  en tip, verder weet ik er  ook niet alles van… ik probeer gwn een beetje mee te denken..

Ik kan me voorstellen dat jullie dit tooltje niet willen gebruiken bij het verwijderen van topics waar al 6 jaar niet meer op gereageerd is, maar dan is iedereen waarschijnlijk toch al  ‘Anonymous’ en sws van het forum verwijderd, toch? Behalve dan die accounts die na  meer dan 6 jaar nog steeds bestaan om één of andere voor mij onduidelijke reden..

 

 

Ik lees het wel weer.

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie 🙃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

hey kt, hebben jullie soms gewoon standaard berichten? ik zie wel eens vaker dat je op ongeveer hetzelfde onderwerp bijna precies hetzelfde reactie staat

Reputatie 7
Badge +17

@ikweethetnietmeer2009 de checks zijn echt random. Je wordt dus niet sneller gecontroleerd als je al waarschuwingen hebt (ik heb zelf ook al 2 waarschuwingen en lang niet al mijn berichten gaan in de check).

 

Reputatie 7
Badge +9

bij mij heb ik ook heel vaak dat ik een bericht plaats en dat die dan gecontroleerd word. soms zijn dat gewoon dingen van 2 zinnen ofzo. maar ze komen er vaak ook gewoon niet uit en dat is heel irritant. wordt die sneller gecontroleerd als je een waarschuwing hebt?

 

en ook nog iets over die waarschuwingen. ik had er eens 1 gekregen en dat boeide me eingelijk helemaal niet. maar later kreeg ik er nog 1 en toen kreeg ik ook een mail daar was ik het niet mee eens dus had ik een mail terug gestuurd. maar daarna had ik nog een waarschuwing gekregen en stond er in de mail dat dat mijn eerste waarschuwing was. maar dan denk ik heb ik er nu 3, 2 of 1 waarschuwing?

ik heb trouwens nooit wat fout willen doen dat ik zo vaak een waarschuwing heb gekregen. ik vergeet alleen elke keer wat de regels zijn. en als ik toch drie waarschuwingen heb dan heb ik dat echt nooit gemeend en zou ik het jammer vinden als mijn account wordt verwijderd.

Hoi @Banaantjeeee ,

 

Zoals andere moderators hebben aangegeven kunnen er verschillende redenen zijn waarom je reactie wordt verwijderd door ons. Al wel om de regels, dan wel over een topic waar je op hebt gereageerd. In dat laatste geval proberen we altijd wel mailtjes te versturen. In sommige gevallen is het ook zo, dat er al heel wat reacties zijn geplaatst. Dan is het voor ons soms te veel werk om ieder kind dan een mailtje te sturen dat er een reactie is verwijderd, vanwege het verwijderen van een topic. Ik hoop dat dit een beetje helpt en nogmaals excuus.

Groetjes,

Noa, De Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +6

Ja, Ik heb het ook vaak. Soms zie ik bijvoorbeeld dat ik 176 reacties heb op mijn profiel dan ga ik avondeten en als ik weer inlog zie ik opeens dat ik 175 reacties heb, maar dan weet ik niet welke reactie er is verwijderd. Ik heb nog nooit een mail van jullie gekregen over een reactie. Ik vind het maar vreemd:|

Liefs xxx Banaantje <3

Hey,

@Ab W  Ik heb geen idee of het me opzet wordt gedaan, denk het niet. Maar pas had ik in Dit topic een reactie geplaatst, die stond er ook gewoon op, dat heb ik gezien. Maar een paar uur later, was ie opeens weg. Nooit een mail gekregen ofzo. Was volgens mij ook niks mis mee. Dat je meld dat er een reactie is geplaatst, maar dat ie in de check is gekomen, daar heb ik het niet over. Maar echt dat ik niet inzie dat er iets mis is met me reactie, dat ie of in de moderatie blijft en dan verdwijnt, of dat ie wel uit de moderatie komt, maar even later weer verdwijnt. Als een moderator vergeet te mailen, doe ie dat wel vaak, want het gebeurt nogal vaak. Ik heb ook al eerder gevraagd waar het precies blijft en krijg dan te horen dat niemand iets van mijn reactie af weet, dat de moderators hem niet gezien hebben. Vind ik nogal irritant, heb je een wat langere reactie getypt, moeite erin gestoken, sites opgezocht; en dan verdwijnt ie.

Bedankt voor het doorsturen naar de community manager en het reageren!

Fijne dag nog!

Adios!

Reputatie 6
Badge +3

@Sjammetje  en @OnbekendeAnnoniem 

Jullie zeggen dat er soms zomaar reacties verdwijnen, ook als ze al geplaatst zijn geweest. In twee gevallen kan dat door ons gedaan zijn met opzet. Dat is als er een topic wordt verwijderd omdat het tegen de regels is, want dan verdwijnen ook alle reacties. Daarvan hoor je wel een mailtje te krijgen. Of als je gemeld hebt dat er een reactie is geplaatst maar dat die nog in de moderatie is blijven hangen. Zo een aankondiging wordt vaak zonder mailtje verwijderd als de reactie zelf wordt/is geplaatst. Alle andere gevallen horen we graag want dan kan er een fout zitten in onze software, of een moderator maakt een foutje of vergeet te  mailen, en dan houdt je ons scherp.

De vraag is overigens doorgestuurd naar de community manager.

 

Hopelijk komt het niet te vaak voor, veel plezier op het forum,

Ab W

@OnbekendeAnnoniem  inderdaad. Gebeurt bij mij ook vaak. Heel vervelend. 

Sjammetje xxxx

Hey,

Effe nog een vraagje…. Soms verdwijnen er reacties van mij, en iedereen zegt steeds dat het aan me internet verbinding ligt, maar ik weet zeker dat dat niet zo is. Mijn internet verbinding is meestal goed en anders merk ik dat wel. Ze gaan in de check en komen er dan nooit meer uit ofzo. Ze zijn dan ook niet afgekeurd, want niemand heeft ze dan gezien. Of pas had ik een reactie geplaatst en die is ook echt geplaatst na een check, en een paar uur later is ie gewoon verwijderd ofzo. Ik heb echt geen idee meer wat er mee is gebeurd. Dus hebben jullie antwoord op dit (voor mij een ) mysterie? Ik wil eigenlijk wel graag weten wat er precies mee gebeurd.

Alvast bedankt!

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @OnbekendeAnnoniem ,

 

we hebben hier in het verleden al veel over gesproken. Het blijkt helaas nog niet zo simpel. Een apart topic met alleen vragenlijsten werkt niet, omdat je ook vragenlijsten hebt die over andere onderwerpen dan sex gaan. Blijkbaar hebben sommige gebruikers van het forum er behoefte aan om zelf vragenlijsten te maken en te beantwoorden.

Wij proberen wel de vragenlijsten herkenbaar te maken door in de titel en tags het woord ‘Vragenlijst’  toe te voegen als dat er nog niet in stond. Zo kan je er voor kiezen om deze topics over te slaan.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

 

@tim16 dat klopt wel, maar als je steeds zo ontzettend veel vragenlijstjes tegen komt, is het ook irritant; dan zou ik een apart onderwerp wel fijner vinden. Op elke pagina staan echt ontzetten veel vragenlijstjes. Allemaal over ongeveer hetzelfde onderwerp, ik word er krankjorum van. Het is echt geschift aan het worden, maar goed, mijn mening.

Stel dat je het in 1 ding zou hebben staan, dan zou je aan de titel kunnen zien waar het over gaat.

Ben benieuwd wat de KT hierover te zeggen heeft….

Reputatie 7
Badge +17

Vragenlijsten moeten idd bij het onderwerp waar ze over gaan. Lijkt me ook handiger. Nu weet je meteen waar de lijst over gaat en dat is dan minder duidelijk met een apart vragenlijsten-onderwerp denk ik.

Reputatie 7
Badge +9

hey kt, ik vroeg me af jullie hebben nu dingen met lichaam en seksualiteit ofzo dat soort dingen. maar kunnen jullie ook iets doen met vragenlijsten? je hebt nu bijvoorbeeld thuis en familie, geweld, succesverhalen. of moeten die vragenlijsten gewoon bij het ding waar ze over gaan? ik weet eingelijk niet of ik dit hier moet vragen maar zo niet. waar moet ik het dan wel plaatsen?

@xoxanoniemxx Meestal gaat het wel  ‘snel’.

Zover ik zie ,wordt er een paar keer per dag door de mods gecheckt, dus zal misschien een paar uur, hooguit een dag duren. 

Denk ik tenminste….

 

Reputatie 1
Badge

hoelang duurt t voordat er een topic word geplaatst

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind het systeem van de checks op zich niet zo slecht. Het is niet perfect natuurlijk, maar ga er maar niet van uit de KT van dit systeem gaat afstappen. 
Volgens mij is het grootste probleem nu dat er gewoon te weinig mensen zijn om vaak de checks te behandelen. Daarom gebeurt het maar een paar keer per dag, zoals @MickeyMouse ook al zei.

Soms is het best frustrerend maar ja, we moeten het er maar mee doen ben ik bang.

 

Reputatie 7
Badge +14

 Hoi @Tartan13,

 

Hoi,  vanochtend om ong. 09:30 heb ik een reactie geplaatst op dit topic. 

Het is nu  14:25.  En nog is ie niet door de check. Ik heb ook geen mail er over.  Dat vind ik eerlijk gezegd niet echt top.  

Groeten, Tartan13 

tsja, ik heb het ook wel eens gehad. Pas geleden had ik iets rond de middag gepost en die reactie ging in de check….ik heb ca. 30 uur afgewacht (tot na het avondeten de volgende dag), maar niks gehoord of gezien….en nu nog steeds niet, maar ok.

Wat ik zie dat momenten zijn waarop de KT te checkten berichten bekijkt is afhankelijk van hoe druk het op de chat en aan de telefoon is, want ik krijg heel sterk de indruk dat een aantal moderatoren van de chat/telefoon de checks doen en vaak is er even tijd rond etenstijd (zeg maar tussen 17.00 en 18.30 uur) en nadat de chat/telefoonlijn is gesloten en dat is dan na 21.00 uur 's avonds. Er wordt geprobeerd om zoveel mogelijk checks, zo snel mogelijk te doen, maar ja, medewerkers van de KT zijn ook mensen, dus die moeten af en toe ook slapen, dus ja rond middernacht komt er meestal wel een eind aan het doen van checks.

 

De resterende reacties worden de volgende morgen gedaan door mensen van de KT (kort) voordat de chat/telefoonlijnen om 11.00 uur weer open gaan…

Dus, grofweg zijn er per dag 3 momenten waarop checks worden gedaan.

Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik soms gezien heb dat er 's morgens om 06.30 al checks gedaan waren en ook wel eens om 02.00 uur 's nachts.

Ik kan dat zien omdat ik aan al mijn reactie een tag aan mezelf toevoeg @MickeyMouse  en dan krijg ik een mailtje als er een reactie met een tag aan mij geplaatst wordt (rechtstreeks of na een check). Dan hoef ik iig niet zelf steeds te gaan kijken of mijn reactie al geplaatst is..

 

Even terug naar mijn reactie die na 30 uur nog niet gecheckt was:

ik heb uiteindelijk besloten om die reactie opnieuw te posten.

Ik bewaar (doe CTRL-A, CTRL-C van je reactie en dan CTRL-V in een documentje en dan opslaan) vaak reacties, iig korte tijd, voor het geval er iets misgaat en ik die reactie anders helemaal opnieuw moet gaan typen, in een Word documentje.

Ik heb die reactie wel hier en daar aangepast om te voorkomen dat, als er een check op dubbele reacties is, te voorkomen dat die om die reden door het systeem geweigerd wordt. Toen ging die reactie, toevallig of niet ook in de check, maar die check duurde maar een half uurtje ofzo….

 

Oh ja, nog iets over de checks, wat ik zelf uitgevonden heb en waar de KT waarschijnlijk niks over gaat zeggen, is dat ze de checks doen in omgekeerde volgorde. Ik bedoel dat ze beginnen met de reacties te checken die als laatste in de check zijn gekomen en mocht jouw reactie al heel vroeg in de check terecht gekomen is, dan moet je dus ook nog wachten totdat al die latere reacties gecheckt zijn….

Volgens mij valt er wel iets voor te zeggen om die volgorde aan te houden, want dan komen sommige reacties vrij snel door de check en andere die toch al lang in de check zitten, tsja, daarvoor duurt het gewoon nog iets langer…

 

Het is roeien met de riemen die je hebt en volgens mij doet iedereen zijn/haar/hen best om alles zo snel mogelijk en zorgvuldig mogelijk voor elkaar te krijgen. Als je onbeperkt mensen en geld tot je beschikking zou hebben dan zou bij wijze van spreken gewoon 25 medewerkers standby hebben zitten, maar ja, zo werkt het niet..

 

Ik hoop dat je er iets wijzer van bent worden en dat de check snel gebeurt of misschien al net gebeurd is.

 

Gr. MickeyMouse 😉

@MickeyMouse

Reageer