Sticky

Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum?



Toon eerste bericht

711 reacties

Badge +1

hallo, is de knop voor “beste antwoord” weg?

ik zie hem niet meer staan 

Hi Spookyzx,

 

toen de site een upgrade heeft gekregen en je dus al die badges kon behalen, was er (heel kort) een tijdje een mogelijkheid om elkaar te volgen. Bij mij staat er 2 en 0 en dat wil zeggen dat 2 mensen mij volgden en dat ik 0 mensen volg. Ik heb nooit precies gezien hoe je iemand kon volgen, want die functie was al snel weer ‘uitgeschakeld’ door de Kindertelefoon.

Btw volgens mij heb ik ooit gezien dat mijn 'teller’ op 3 en 0 stond, dus ik denk iemand die mij volgde zijn/haar account heeft laten verwijderen en dat ik toen op 2 en 0 kwam te staan. Ik heb ergens ook wel een idee wie die 3 mensen zijn en dat vind ik leuk. Maar aan die info hebben jullie hier toch niks, dus ga ik die hier niet delen. Zij weten het zelf wsch nog wel, dus bedankt :relaxed:

Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat je soort van automatisch op de hoogte werd gehouden van reacties die gepost worden door mensen die je volgt. Dus niet alleen dat je topics volgt en daar meldingen van krijgt, maar dus van personen. Anders zou ik het ook niet precies weten.

Bij de meeste accounts staan die ‘tellers’ op 0 en 0, want alle nieuwere accounts kunnen de functie sws niet meer gebruiken en de bestaande account na invoering van de upgrade, alleen korte tijd.

Misschien kan iemand van de Kindertelefoon zelf of iemand die nog beter weet wat het allemaal inhoudt hier ook nog even op reageren.

 

Groetjes,

M&M's

Heyo, 

Ik had een klein vraagje. Als ik op mijn profiel kijk, dan zie ik naast beantwoord. 0 en 0 staan. Maar die 2 cijfers doen totaal niks, en verwijzen ook nergens naar toe. Nou zag ik dat Kenshin bijvoorbeeld 1 en 2. 

Dus ik vroeg me af waar staan die 2 cijfers voor, en wat kan je ermee?

See ya!

Spookyzx. 

@Carolien_  Fijn, heel erg bedankt!

Reputatie 6
Badge +3

@Naira193  We hebben je mail ontvangen en je e-mailadres is aangepast.

@Carolien_  Bedankt voor je hulp! Ik zal een mailtje sturen! 

Reputatie 6
Badge +3

@Naira193 

Goede vraag die je stelt. Ik kan me voorstellen dat je graag een ander e-mailadres wilt. Je kunt een mail sturen naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl en daarin aangeven wat je gebruikersnaam is en naar welk e-mailadres je het wilt veranderen. Je kunt in de mail ook aangeven dat deze naar mij gestuurd mag worden. 

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat graag.

Groetjes,

Carolien

Reputatie 7
Badge +6

Hallo Naira193,

Leuk om te horen dat je ons forum fijn vindt 😊

je stelt een goede vraag. Het e-mailadres veranderen kan vast wel, maar ik weet zelf ook niet hoe. Ik geef jouw vraag door aan onze communitymanager, zij weet het wel. Het kan een paar dagen duren voordat je antwoord krijgt.

groetjes, Mariska

 

Hoi Kindertelefoon, ik vind het forum echt fijn! Ook handig dat jullie een e-mail sturen als iemand gereageerd heeft op mijn topic. Maar toen ik mijn account aanmaakte heb ik heb e-mail adres van mijn school ingevoerd. Maar die wordt aan het eind van dit jaar verwijderd. 

Kan ik mijn e-mail adres ergens aanpassen? 

Alvast bedankt! Groetjes, Kess

Badge +1

Willen jullie mijn meest recente topic sluiten a.u.b.

Badge +1

Hoe verwijder ik een topic?

Reputatie 6
Badge +3

@Dr8gon99 goed dat je het meldt! Deze melding is idd niet de bedoeling. We hebben het doorgegeven en als het goed is, is het snel opgelost.

Groetjes,

Carolien

Hallo iedereen :)

Ik maakte net een topic en er staat '’Post submitted, the moderators will look at it'’ (ik weet niet meer precies wat er stond) terwijl ik eerst wel gewoon topics kon maken, is dat een nieuwe update?

-Dr8gon99

Hey,

Ik denk dat dat niet kan, omdat je je topic dan praktisch weg kan halen. Dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als je topic verwijderen. Dit is iets wat niet kan op het forum, omdat posts nog nuttig kunnen zijn voor anderen die in dezelfde situatie zitten.

Ik denk dat ze het wel hebben toegestaan om het tijdelijk aan te passen, zodat je, mocht je die aantreffen, typfoutjes enzo nog kan aanpassen. Na een tijdje vervalt de functie dan.

Echter weet ik niet of ik het bij het juiste eind heb. Ik werk immers niet bij de Kindertelefoon.

Gr. Pin

Badge

ik heb nog wel een vraagje waarom kan je jou topic na een tijdje niet meer aanpassen ?

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Het lukt, bedankt

 

Groetjes ikbencool4

hey 

 

als je nou je vinger lang in gedrukt houd op het witte tekst vak dan heb je de keuze uit plakken. en dan heb je het geplakt... 

 

groetjes blue

Reputatie 2
Badge +1

Hey blue

Ik heb het geprobeerd maar als ik dan een reactie plaats kan ik niet op klembord tikken

Ik snap er helemaal niks van😂

hey ikbencool4

 

als je een woord lang indrukt dan selecteert hij het woord maar als je hem dan nog ingedrukt houd en je sleept het naar beneden dan kan je kijken wat je allemaal wil selecteren. 

maar als je op apple apratuur zit kan ik het je niet uit leggen. 

 

groetjes blue

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een vraagje, je hebt veel vragenlijsten. Ik vul die vaak in want dat is leuk, maar hoe kopieer ik de vragenlijst om de antwoorden erachter te zetten

Groetjes van Ikbencool4

Reputatie 6
Badge +3

@ronald2001 en @Blue 

We waarderen jullie creativiteit in het bedenken van mogelijkheden! Toch moet ik ook weer hier op antwoorden dat dit niet mogelijk is. De vraag van jullie valt niet binnen de doelstellingen van De Kindertelefoon. Daarnaast hebben we ook niet voldoende capaciteit om dit goed uit te voeren. 

Groetjes,

Carolien (Community Manager)

@Dr8gon99

ja het liefst niet met die 1000 reacties aangezien ik dan me oude account terug wil haha

 

Dan doneer ik jou de ontbrekende reacties wel (en houd ik er zelf toch nog genoeg over), zodat je er tenminste 1000 hebt als het zo ver is. Of je moet zelf 800+ reacties gaan spammen, maar zo ben jij niet echt, denk ik :slight_smile:

 

Groetjes,

M&M's

@Griselle,

Ok TOP. Ik wilde wel eerder reageren, maar m’n computer was gecrasht. Ik tag je dus maar even, zodat je dit berichtje nog kan lezen, want misschien zit hier morgen iemand anders van de Kindertelefoon en dan heb ik je niet rechtstreeks kunnen bedanken :slight_smile:

Al die vragen kwamen gewoon uit nieuwsgierigheid en ook een beetje uit verwarring over hoe het nu precies allemaal zit. Ik was dus gewoon benieuwd hoe dat allemaal gaat achter de schermen. Netjes dat jullie dan ook nog een mailtje sturen in zo’n geval. Ik zag ook dat je jouw reactie bij dat andere topic, waar deze discussie over begon, hebt aangepast en de onvolkomenheden eruit hebt gehaald. Zo is alles duidelijk. Volgens mij zijn we er helemaal uit.

Dan ga ik je alleen nog bedanken voor alles uit te leggen en aan te passen.

 

Groetjes :wink:,

M&M’s

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @M en Ms ,

De informatie is ook per mail doorgegeven aan de gebruiker, zoals we dit altijd doen met betrekking tot dit soort individuele zaken.

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon
 

Hoi @M en Ms,

Iemand die vrijwillig zijn eigen account laat verwijderen kan inderdaad op een later moment weer een nieuw account aanmaken met hetzelfde e-mailadres.
Je hoeft dus niet een ander e-mailadres te gebruiken.

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

 Dankjewel voor deze info.

Je gaat me vast heel vervelend vinden, maar ik heb hier toch nog een vraagje over en dat is deze:

heb je deze nieuwe en juiste info ook bv. per mail gedeeld met de forumgebruiker, die op basis van de onjuiste info een beslissing heeft genomen, over wat te doen met het bestaande account? Ik kan me op basis van de correspondentie op het forum voorstellen dat die forumgebruiker anders wellicht een andere beslissing genomen zou hebben.

Btw ik noem hier expres niet de naam van die forumgebruiker, maar je weet vast wel over welke ik het heb.

 

Alvast bedankt weer.

 

Groetjes,

M&M's

 

Reageer