Vraag

veel gemist?


Reputatie 6
Badge +12

Hey mensen, héél misschien herkent iemand mij nog, ik was vrij actief, maar ben toen ff gestopt?

 

 dit is misschien een raar topic, maar volgens mij heb ik enorm veel gemist in de tijd dat ik weg was (3 maanden).
 

kan iemand mij ff uitleggen wat er de afgelopen 3 maanden is gebeurd? Want als ik zo even kijk zie ik rare dingen voorbij komen.
 

wat ik heb gezien: Een groep gebruikers die boos was op de kindertelefoon omdat ze niet met ‘hun beste vriendjes’ mochten chatten.
 

het begrip ‘Forumcrush’… 

 

accounts die geband zijn waar andere gebruikers boos om zijn…


Kan iemand ff in grote lijnen uitleggen wat er allemaal is gebeurd want ik snap er nu geloof ik vrij weinig van…

alvast bedankt als iemand het doet

 

Shadow (met nieuwe profile picture)


31 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Sorry kindertelefoon dacht er niet over na pls geen ban

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @TheShadowOfMortis

Het is niet erg denk ik. Ik denk dat de kt de “chat” reacties gaat verwijderen en hier een waarschuwing plaatst van dat het tegen regen 8 is. Tenminste dat hoop ik voor je… 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 1
Badge +1

@TheShadowOfMortis @DaVinci 

 

Jullie gaan inderdaad erg off-topic en het begint op een chat te lijken. Ik ga er geen waarschuwingen voor geven maar willen jullie er wel op letten!

 

Groetjes

Joram/De Kindertelefoon 

Reputatie 5
Badge +1

Hey,

Tuurlijk herken ik je nog! Je was mijn grote voorbeeld! Ik denk dat je mijn oude account misschien nog wel herkent. Maar zoals hierboven al is gezegd, zijn er vriendschappen ontstaan op het forum en zijn er mensen (onterecht) geband. Mensen hebben contact gegevens uitgewisseld(ik heb daardoor met (volgens mij) 9 forumleden contact buiten het forum om. Mensen van het forum kregen een crush op elkaar (wat blijkbaar ook niet mocht) en onder topics kwamen een soort chats.

Hopelijk heb je mijn verhaal een beetje kunnen volgen:)

Grtz,

Noah

Reputatie 6
Badge +12

@TheShadowOfMortis @DaVinci 

 

Jullie gaan inderdaad erg off-topic en het begint op een chat te lijken. Ik ga er geen waarschuwingen voor geven maar willen jullie er wel op letten!

 

Groetjes

Joram/De Kindertelefoon 

Okey, sorry het zal niet nog eens gebeuren 🫡

Reputatie 6
Badge +12

Hey,

Tuurlijk herken ik je nog! Je was mijn grote voorbeeld! Huh, echt? Ik vond mijn oude reacties zelf nu ik erop terugkijk best behoorlijk matig! Toch leuk dat er mensen waren die ze blijkbaar wel leuk vonden Ik denk dat je mijn oude account misschien nog wel herkent. Maar zoals hierboven al is gezegd, zijn er vriendschappen ontstaan op het forum en zijn er mensen (onterecht) geband. Mensen hebben contact gegevens uitgewisseld(ik heb daardoor met (volgens mij) 9 forumleden contact buiten het forum om. Mensen van het forum kregen een crush op elkaar (wat blijkbaar ook niet mocht) en onder topics kwamen een soort chats. Ja, dit heb ik allemaal al gelezen, toch leuk dat je even kwam reageren 😉 

Hopelijk heb je mijn verhaal een beetje kunnen volgen:)

Grtz,

Noah

Veel plezier nog op het forum 🤭 

Reageer