Hey mensen van de kindertelefoon, ik ben een Nederlander die op dit moment in Belgiƫ naar school gaat en op vakantie is in Duitsland...
Maar ik heb echt jullie hulp nodig!!!!
Het liefst zou ik willen bellen maar jullie nummer werkt hier blijkbaar niet en chatten gaat via de telefoon niet...
Ik wil toch op een of andere manier contact hebben! Hoe kan ik dat doen? Het maakt mij niet uit of ik wat moet betalen want ik heb echt jullie hulp nodig!!!
Dus plz help me
Vanuit het buitenland
A
A
Het lijk mij dat het nummer zou moeten werken. Heb je roaming aanstaan op je telefoon? Anders staat je telefoon niet toe wie dan ook te bellen in het buitenland. Dacht ik.
Werkt de chat wel op een tablet? (als je die hebt...)
Je kunt natuurlijk ook je zorgen delen op het forum! Dat is natuurlijk anders, maar wij zullen je ook proberen zo snel en zo goed mogelijk te helpen :)
Gr. Pin
Werkt de chat wel op een tablet? (als je die hebt...)
Je kunt natuurlijk ook je zorgen delen op het forum! Dat is natuurlijk anders, maar wij zullen je ook proberen zo snel en zo goed mogelijk te helpen :)
Gr. Pin
Hoi Randomgast12345678910,
Fijn dat je contact met ons zoekt en natuurlijk heel vervelend dat dit niet lukt. Je kunt het volgende nummer proberen: 116111. Dit is een internationaal nummer van De Kindertelefoon wat geleidelijk aan het 0800 nummer aan het vervangen is. Ik heb het net vanuit Nederland geprobeerd te bellen, toen deed deze het en ik kreeg iemand uit Nederland aan de lijn. Ik weet niet hoe dit in Duitsland is. Je kunt dat nummer dus het beste proberen. Ik leg je vraag ook nog even bij iemand anders neer. Zou je willen laten weten of het je gelukt is iemand telefonisch te bereiken 🙂? Dan leren wij daar ook weer van en weten we of we nog een alternatief met elkaar moeten zoeken voor jou om contact te krijgen.
Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
Fijn dat je contact met ons zoekt en natuurlijk heel vervelend dat dit niet lukt. Je kunt het volgende nummer proberen: 116111. Dit is een internationaal nummer van De Kindertelefoon wat geleidelijk aan het 0800 nummer aan het vervangen is. Ik heb het net vanuit Nederland geprobeerd te bellen, toen deed deze het en ik kreeg iemand uit Nederland aan de lijn. Ik weet niet hoe dit in Duitsland is. Je kunt dat nummer dus het beste proberen. Ik leg je vraag ook nog even bij iemand anders neer. Zou je willen laten weten of het je gelukt is iemand telefonisch te bereiken 🙂? Dan leren wij daar ook weer van en weten we of we nog een alternatief met elkaar moeten zoeken voor jou om contact te krijgen.
Groetjes,
Joyce
De Kindertelefoon
A
Als ik vanuit hier 0800 0432 probeer te bellen staat er user busy en als ik 116111 probeer te bellen krijg ik een Duitse stem die volgens mij zegt dat er al een gesprek gevoerd wordt, daarna wordt er opgehangen...
Het werkt dus niet echt...
Het werkt dus niet echt...
Hoi Randomgast12345678910,
Ik ben benieuwd of het ondertussen gelukt is om met De Kindertelefoon te bellen vanuit Duitsland. Je hebt in ieder geval het goede nummer te pakken.
Het zou kunnen zijn dat er in het Duits tegen je gezegd is dat het erg druk op de lijn. We horen graag of het gelukt is.
Groetjes Catharine
De Kindertelefoon
Ik ben benieuwd of het ondertussen gelukt is om met De Kindertelefoon te bellen vanuit Duitsland. Je hebt in ieder geval het goede nummer te pakken.
Het zou kunnen zijn dat er in het Duits tegen je gezegd is dat het erg druk op de lijn. We horen graag of het gelukt is.
Groetjes Catharine
De Kindertelefoon
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.