TOPICS VERWIJDEREN!!!

  • 11 September 2017
  • 11 reacties
  • 1085 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik wil heel graag dat alle topics van dit account die met sex hebben te maken verwijdert worden en van mijn andere account PuberTiener ook want iemand heeft gemerkt dat ik hier soms op zit hij zoekt mijn topics zodat hij mij kan pesten en zo op school dus please het liefst al mijn dingen verwijderen van PuberTiener en BadBoy13 Please anders sta ik voor lul voor de hele school en dan word ik gepest! Please KinderTelefoon please

11 reacties

Ehm...
"18. De Kindertelefoon verwijdert geen topics
Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen. Een topic wordt alleen verwijderd als het in strijd is met de forumregels. "

Misschien kunnen ze je naam veranderen?
Wat ???
menspersoon heeft gelijk , normaal gezien verwijdert de kindertelefoon geen topics , tenzij het de anonimiteit kan verbreken , veranderen ze bv. de naam .
Ik heb wel nog 2 vraagjes :
1) mag dat wel , twee accounts ?
2) hoe kan die persoon op school weten wat van jou is ?

En trouwens wel echt vervelend dat je er mee uitgelachen wordt !

Groetjes , Lot
Hi BadBoy13,

best wel stom dat er iemand is die je er mee pest. Of KT topics verwijdert idk, als ik hierboven de reacties lees

Oplossing is misschien:
1. om die 2 accounts een andere naam te geven, die helemaal random zijn en dus ook niet lijken op de bestaande accountnamen.
2. vervolgens die 2 accounts verwijderen.
3. zelf een heel nieuw account beginnen onder een hele nieuwe naam, tenminste als je nog op KT wil komen en dan kun je weer reageren

Ik hoop dat dit helpt.

Sterkte en laat je niet gek maken door een idioot op school. Trouwens volgens mij heb je hier niet echt gekke dingen gevraagd in je topics, het zijn dingen die een heleboel andere kinderen ook bezig houden.

groetjes,
M&M's
Thnx voor jullie reacties maar is er toch een weg hoe de topics kunnen verwijdert worden?

Trouwens hij heeft nog geen dingen van mij gevonden (hoop ik) maar ik weet zeker dat als hij iets vind van mij dan weet de hele school het en dan moet ik maar zoeken naar een andere school ?
Als KT echt vindt dat je anonimiteit in gevaar is, kunnen ze natuurlijk best topics verwijderen. Technisch is dat makkelijk mogelijk (denk ik, ze gooien ook die paspoort topics weg en wie weet wat nog meer), maar als ze de accounts een andere naam geven en opheffen en jij begint een helemaal gloednieuw account kun je volgens mij gewoon weer op KT, zonder gevaar, zeg maar. Je moet dan natuurlijk niet op je nieuwe account zeggen dat je badboy13 bent, maar dat snap je ook wel, denk ik.

groetjes,
M&M's
Tenzij je herkenbaar bent in je topic (je hebt bijv. gezegd dat je een super zeldzame ziekte hebt), verwijdert de KT geen topics. Dan alsnog niet snel. Stel je hebt dus zo'n ziekte, dat worden er delen uit je topics verwijderd.
Je naam wijzigen en eventueel je account verwijderen is het slimste wat je kunt doen. Ik vind het echt sneu van die mensen die hier gaan zoeken naar iets van jou. Dat zijn echt trieste personen.
Gr. Pin
Reputatie 7
Badge +6
Forumregel 18:
De Kindertelefoon verwijdert geen topics
Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen. Een topic wordt alleen verwijderd als het in strijd is met de forumregels.

Zoals Pin en anderen al aangeven, staat in forumregel 18 dat topics niet worden verwijderd.
Topics kunnen wel worden geanonimiseerd, als er herleidbare informatie in staat. Ook kunnen we jouw gebruikersnaam veranderen, zodat je niet meer herleidbaar bent naar deze onderwerpen.
Dit kun je aangeven bij 'Over de kindertelefoon'.

Namens De Kindertelefoon, Mariska
Hoi!

Wat jammer dat er iemand is die jou hiermee zou kunnen pesten 😞 Dat is helemaal de bedoeling niet. Hoe is die persoon erachter gekomen dat jij hier accounts hebt en topics? Heb jij het per ongeluk verteld of stalkt die persoon jou?

Mocht dit uitkomen, verander dan niet van school. Jij hebt het recht om hier te zijn, en voor zover ik weet kan die pestkop niet bewijzen dat die 2 accounts van jou zijn, toch? Je kunt proberen je van de domme te houden als ze hier op school opmerkingen over maken, en vooral zo weinig mogelijk reageren, dan worden de pesters het beu en zullen ze er hopelijk snel mee ophouden. Als je voelt dat het uit de hand loopt, kun je naar je mentor gaan.

Groetjes
x
Oke ik zeg de waarheid niemand weet het (behalve één goede vriend) en niemand pest mij ik loog omdat ik wou dat ik me nooit meer hoef te herinneren aan dat hele verhaal met die jongen daarover heb ik al een beetje verteld in mijn nieuwe topic ik kreeg er opeens spijt van dat ik deze topic had gemaakt omdat al jullie aardige mensen mij wouden helpen het spijt me dat ik heb gelogen ?
Allereerst ben ik blij dat je niet gepest wordt. Jammer dat je gelogen hebt, maar ik vind het wel dapper dat je het toegeeft. Je wilde dat de topics verwijderd werden omdat je niet meer herinnerd wilde worden aan wat er gebeurd was? Dat snap ik wel, maar topics verwijderen is niet hetzelfde als het uit je hoofd verwijderen. Als je zit met wat er gebeurd is, praat je er best met iemand over.

Als er nog wat is, altijd welkom hier. Simpelweg een topic aanmaken ;)
Er kunnen mensen leren van jouw verhaal. Daarom blijven topics best staan.

Groetjes
x

Reageer