Vraag

topics/reacties rapporteren

  • 10 March 2022
  • 6 reacties
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste mensen van de KT,

Ik heb een vraag over het rapporteren van topics/reacties. Als je namelijk iets wil rapporteren staat er dit: Let op: Gebruik deze optie alleen voor spam, reclame en ongepaste berichten (zoals beledigingen of grof taalgebruik). 

Mag je topics/reacties waarbij niet aan de forumregels gehouden word (bijvoorbeeld het delen van telefoonnummers ofzo) ook rapporteren? En zo niet, wat moet je dan doen?

 


6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi allemaal,

Beter dan Paardebloem kan ik het niet verwoorden. Klopt helemaal! En het is overigens niet de bedoeling dat het 4 dagen duurt dat we hierop reageren. En we passen niet alle gerapporteerde berichten aan, soms zijn jullie strenger dan wij (ja ja). Bedankt voor de tip om de tekst te vernieuwen, die nemen we mee.

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Ja

Dat mag ook

Dat doe ik vaak en werkt ook

 

Zelle

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Ikk13,

Ja, ik gebruik het ook gewoon bij alles wat tegen de forumregels ingaat of wat ik echt niet vind kunnen. Ook als het om de gebruiker zelf gaat en niet perse precies dat bericht (het liefst wel natuurlijk). Zolang je maar duidelijk aangeeft, wie, wat en tegen welke regels denk ik dat het gewoon goed komt.

Bij mij doen ze er dan eigenlijk altijd wel wat aan. Ik heb nog nooit gehad dat ik iets rapporteerde en er niet op gereageerd werd omdat het wel tegen de forumregels inging, maar niet bijvoorbeeld spam ofzo was. Het duurde wel een periode heel lang, dat er pas na een dag of 4 iets aan werd gedaan. Maar dat is inmiddels volgens mij verholpen.
Daar was ook een heel topic en alles over.

Goeie vraag, duurde bij mij ook een tijdje voor ik andere dingen echt ging rapporteren omdat ik niet zeker wist of het mocht. Misschien ook wel een tip voor de KT, om dat tekstje een beetje te vernieuwen. 

 

Groetjes, 

Paardebloem

Bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Owh waarom moet ook dit weer een ik ben ontevreden over de moderators topic worden.
Dit was gewoon een topic met een vraag over rapporteren vanuit forumleden en dat antwoord is geweest, beperk je klaagzang alsjeblieft tot de 3 tot 4 andere topics.

Met betrekking tot alle obscene walgelijke topics (ik wil seks met me moeder als voorbeeld) zijn wij misschien '’strenger'’. Als het een gezellig community topic betreft met het doel om mensen te helpen wordt het direct verwijderd. 

Reageer