Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

topic verwijderen

Toon eerste bericht

62 reacties

Nogmaals alstublieft
Badge +2
Hallo UnicornxPower2017,

Wij hebben gekeken naar je topic 'Verliefd' en hebben geen persoonlijke informatie kunnen vinden die de anonimiteit van iemand zou kunnen wegnemen. Je topic is nog steeds te vinden zodat anderen in dezelfde situatie als jij ook geholpen kunnen worden.

Groet,
De Kindertelefoon
Beste kindertelefoon,
zouden jullie misschien mijn topic 'enge jongen verwijderen' Ik ben bang dat hij dit topic gaat lezen en het is best wel persoonlijk allemaal.
Beste Nougat,

Zoals in dit topic al eerder gezegd is verwijderen wij geen topics. Alleen als er persoonlijke informatie in het topic staat, kunnen we delen daarvan verwijderen.
De reden dat we geen topics verwijderen is dat andere gebruikers die in dezelfde situatie zitten, ook geholpen kunnen worden met de reacties die zijn gegeven in jouw topic.

Groetjes,
Yvonne
De Kindertelefoon
Beste kindertelefoon,
Ik wil graag dag mijn topic verwijderd word, ik vind mijn verhaal te heftig en wil het minder lang maken. Er is nog niet op gereageerd.
Zou iemand alsjeblieft mijn topic kunnen verwijderen? Zou ik echt heel fijn vinden
Mijn oude naam staat nog 2x op pagina 2 in een post van Liz. Zou graag willen dat dat veranderd wordt.
Badge +3
Hoi Vraagteken en Jorike20,

We hebben het aangepast Vraagteken. Excuses dat dit is blijven staan.

Anoniemiemand392, we hebben je een e-mail gestuurd.

Groetjes,

Hester
Hoi,

het is inderdaad niet mogelijk om zelf een topic te verwijderen dat kan alleen door een medewerker van de Kindertelefoon. In principe is het ook niet de bedoeling dat topics verwijdert worden. Andere jongeren reageren namelijk op jou vraag. Als je topic dan verwijdert wordt verdwijnen ook al die andere reacties waar anderen misschien nog iets aan hebben. Wil je toch graag dat je topic verwijdert wordt? Meldt dit dan even (bijv. via dit topic) aan ons en geef hierbij ook de reden aan waarom je je topic graag verwijdert wilt hebben. De medewerkers van de Kindertelefoon oordelen dan of je topic inderdaad verwijdert kan worden.

Groet, Liz
Kindertelefoon

Beste Kindertelefoon, graag zou ik mijn topic verwijderd willen hebben vanwege dat het zeer gevoelige inhoud betreft die mede door mijn ptss, niet goed zijn voor me dat ze op het internet blijve
Badge +2
Hoi,

Wij hebben dit topic voor jou verwijderd i.v.m. met de gevoelige persoonlijke inhoud.

Groeten,

De Kindertelefoon

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen