Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

topic verwijderen

hee, hoe moet je een topic verwijderen?

xx

62 reacties

Volgens mij kun je die niet verwijderen, als mensen hetzelfde probleem hebben als jij kunnen ze altijd nog terugkijken in jouw topic denk ik
Hoi,

het is inderdaad niet mogelijk om zelf een topic te verwijderen dat kan alleen door een medewerker van de Kindertelefoon. In principe is het ook niet de bedoeling dat topics verwijdert worden. Andere jongeren reageren namelijk op jou vraag. Als je topic dan verwijdert wordt verdwijnen ook al die andere reacties waar anderen misschien nog iets aan hebben. Wil je toch graag dat je topic verwijdert wordt? Meldt dit dan even (bijv. via dit topic) aan ons en geef hierbij ook de reden aan waarom je je topic graag verwijdert wilt hebben. De medewerkers van de Kindertelefoon oordelen dan of je topic inderdaad verwijdert kan worden.

Groet, Liz
Kindertelefoon
Zouden jullie mijn topic kunnen verwijderen?
Ik heb er veelste veel details in gezet en mensen die ik ken komen ook op deze site en kunnen mij nu makkelijk herkennen en daar schaam ik me voor.
Dat zou geweldig zijn!
can iemand mijn topic "stom van haar" verwijderen? ik krijg er geen reacties meer op en ik heb het probleem al opgelost. verder is dit ook een probleem dat niet veelvoorkomend is.
Hoi cupcakehate,

ik zie dat er nog niet gereageerd is op jou vraag om jou topic "stom van haar" te verwijderen. In principe verwijderen wij niks van het forum. Ook oude topic waar al een tijdje niet meer op gereageerd is of topics waarin het probleem inmiddels opgelost is worden niet verwijderd omdat andere gebruikers hier wellicht toch nog iets aan kunnen hebben. Ook kan het zijn dat er na een lange tijd toch weer op gereageerd wordt.

Ik hoop dat dit zo duidelijk is voor je.

Groet Liz
Kindertelefoon
Hoi cupcakehate,

ik zie dat er nog niet gereageerd is op jou vraag om jou topic "stom van haar" te verwijderen. In principe verwijderen wij niks van het forum. Ook oude topic waar al een tijdje niet meer op gereageerd is of topics waarin het probleem inmiddels opgelost is worden niet verwijderd omdat andere gebruikers hier wellicht toch nog iets aan kunnen hebben. Ook kan het zijn dat er na een lange tijd toch weer op gereageerd wordt.

Ik hoop dat dit zo duidelijk is voor je.

Groet Liz
Kindertelefoon

Maar als mensen er toch om vragen, warom doen jullie dat dan niet. Je kunt je voor je vraag gaan schamen en dan kun je het ook weer niet weg halen, leuke zaak is dat
kan je niet een button maken met iets als "topic verwijdering aanvragen"? of "reactie verwijdering aanvragen" misschien is dat wel handig.
Beste Bodhi.J,

De Kindertelefoon verwijdert alleen topics of reacties als er hele gegronde redenen voor zijn. Het forum wordt onoverzichtelijk als binnen topics reacties worden verwijderd, omdat andere reacties dan soms niet meer te begrijpen zijn. Het is goed om er bij stil te staan voordat je iets op Internet plaatst dat dit niet altijd even gemakkelijk weer te verwijderen is.

Het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren dat je achteraf erg spijt krijgt van een reactie die je geplaatst hebt en in dat geval kun je vragen of dit verwijderd kan worden. De Kindertelefoon vindt het belangrijk dat het forum een veilige omgeving is voor jongeren om met elkaar te praten, maar in eerste instantie ben je zelf verantwoordelijk voor wat je plaatst.

Nobodycareswho, dankjewel voor je vraag! Ik ga het voor je navragen bij iemand die je vraag kan beantwoorden.

Groetjes Kristy, de Kindertelefoon
Zou iemand het topic: mishandeld door moeder, wel/niet vertellen.
Kunnnen verwijderen? Dat hoofdstuk is voor mij afgesloten, ik heb mijn keuze samen met de zorgcoördinate gemaakt, En ik krijg hulp voor alles wat er thuis speelt.

Alvast bedankt!
Hoi Lianne2000,

Super fijn dat je hulp krijgt! De Kindertelefoon heeft jouw topic gesloten zodat andere jongeren niet meer kunnen reageren zoals je in dat topic ook vraagt. Omdat jouw topic behulpzaam kan zijn voor anderen hebben we besloten het niet te verwijderen.

Groetjes Kristy, de Kindertelefoon
hoi kunnen jullie mijn topic verwijderen : ik wil mijn ex terug wat moet ik doen?
mijn vraag was een beetje onduidelijk en ik zou er graag een ander topic over maken omdat de vraag blijkbaar heel onduidelijk is geweest...
AUB verwijder dat topic?
Hoi hopeloos meisjee,

Zoals eerder in dit topic is uitgelegd, verwijderen we bij de Kindertelefoon over het algemeen geen topics. Andere jongeren kunnen namelijk nog iets hebben aan de informatie die in oude topics te vinden is. We hebben jouw topic http://forum.kindertelefoon.nl/relaties-liefde-31/wil-mijn-ex-terug-moet-doen-8666/ gesloten, zodat er niet meer op gereageerd kan worden.

Groetjes Sasha
De Kindertelefoon
Hmm, ik vindt dit wel een beetje raar, wat nou als het gaat over een gevoelig onderwerp waar niemand iets mee te maken heeft maar waar te veel dingen in gezet zijn zodat anderen je makkelijk kunnen herkennen? Ik neem aan dat het de bedoeling is op deze site anoniem te blijven. Als jullie er echt niks aan willen doen dan zet het er op zn minst groot bij als je een topic wil beginnen dat het niet meer mogelijk is deze te verwijderen. Dan letten mensen ook beter op met wat ze er wel en niet inzetten. Want ik neem aan dat we hier allemaal het beste willen voor de kinderen, en zeker de wat jongeren kinderen. Kijk ik ben binnekort 18 dus ik kan wel voor mezelf opkomen als iemand hier iets leest van mij. Maar ik snap dat dit moeilijker wordt voor kinderen van n jaar of 13.
Er zit natuurlijk een verschil tussen het verwijderen van een topic "omdat de vraag onduidelijk is" en omdat er "teveel persoonlijke gegevens" in staan. Zoals hier boven al staat wordt een topic verwijderd wanneer er gegronde redenen voor zijn. Een onduidelijke vraag is geen gegronde reden.

Daarnaast is het ook wel goed dat je even stilstaat bij wat je allemaal wel en niet op internet gaat zetten.
Ik wil graag dat mijn topic wordt verwijderd:
http://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/vraagjes-over-seks-10668/

Reden:
Ik had vragen gesteld
en heb antwoord gekregen.
ik weet nu een beetje van ditjes en datjes
en daarom wil ik me topic verwijderen.
Op de forum van de kindertelefoon.

Misschien kan de topic gesloten worden
en liever heb ik dat het helemaal weg gaat.

Ik wil graag een antwoord op mijn vraag terug.

Groetjes, nick862nick
Hoi nick862nick,

In principe is het niet de bedoeling dat topics verwijdert worden. Andere jongeren reageren namelijk op jouw vraag. Als je topic dan verwijdert wordt verdwijnen ook al die andere reacties waar anderen misschien nog iets aan hebben.

We hebben het topic gesloten.

Groetjes,
Noor, De Kindertelefoon
Hoi nick862nick,

In principe is het niet de bedoeling dat topics verwijdert worden. Andere jongeren reageren namelijk op jouw vraag. Als je topic dan verwijdert wordt verdwijnen ook al die andere reacties waar anderen misschien nog iets aan hebben.

We hebben het topic gesloten.

Groetjes,
Noor, De Kindertelefoon

Dat is fijn om te horen!.
Hee zouden jullie de topic"mijn story voor een game" kunnen verwijderen of alleen reactie 1 5 en 6 verwijderen:) want ik wil voorkomen dat mijn verhaal wordt gekopieerd dankjewel.
Hoi habitat1998,

Zoals je hierboven al hebt kunnen lezen, verwijderen we topics in principe nooit. Ik zal er nog even over overleggen met mijn collega's en we laten je zo snel mogelijk weten of we iets voor je kunnen doen.

Groetjes Karin
Kindertelefoon
Hoi habitat1998,

In principe verwijderen we geen topics, tenzij er persoonlijke gegevens in staan.
Je hebt in je topic duidelijk gevraagd om je verhaal niet te kopieren. Hopelijk houden mensen zich daar aan.
Wellicht krijg je nog meer reacties op je verhaal, waardoor je er mee verder kan? :-)

Groeten, Lisa M (moderator)
Kunnen jullie de topic echt niet verwijderen:(.
Hoi habitat1998,

Jammer dat je het niet helemaal eens bent met ons besluit om jouw topic niet te verwijderen. We hebben helder proberen aan te geven waarom we dit besluit genomen hebben en we zullen dus niet terugkomen op dit besluit.

Met vriendelijke groet,
Nico, De Kindertelefoon
beste kindertelefoon.
ik wil een topic verwijderen het heet:iets nieuws.
die topic is van mij maar ik wil hem graag verwijderd hebben.
waarom?daar heb ik een reden voor.dit is mijn reden:
ik ben hier door gepest en hierdoor heb ik ruzie gekregen mee me vriendje
maar niet alleen mee me vriendje maar ook mee me ouders.
en we willen daarom dat deze topic verwijderd word a.u.b. verwijder de topic
groetjes daphnetje1999.ps . ik smeek het jullie:(
het is eigenlijk tog wel een prive levensding .
en het is miss wel handig voor anderen maar...
ik heb hier problemen mee gekregen en ik denk 
dat dit ook niet jullie bedoeling was dat kinderen hier
door problemen krijgen en ik weet ook wel dat ik 
daar goed over moest na denken om dat wel te typen
wat iedereen kan lezen ook uit andere landen .
ik schaam me nu rot en hoop dat hij egt verwijderd word .
gr daphnetje1999:)
Hai daphnetje1999,

In principe is het niet de bedoeling dat topics verwijderd worden. Andere jongeren reageren namelijk op jouw vraag. Als je topic dan verwijderd wordt, verdwijnen ook al die andere reacties waar anderen misschien nog iets aan hebben.

We hebben het topic wel gesloten.

Groeten Eline
De Kindertelefoon

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen