topic verwijderen

  • 11 September 2016
  • 10 reacties
  • 284 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heei Kindertelefoon
kunnen jullie misschien mijn topics:
xxx
xxx
- aangepast door de Kindertelefoon: titels van de topics verwijderd.-

verwijderen? alles is opgelost enzo en ik wil graag fris verder....
alvast bedankt!
liefs anoniemzijniscool

10 reacties

Hoi anoniemzijniscool,

Goed dat je je vraag hier stelt en fijn dat alles inmiddels is opgelost.
In principe verwijdert de Kindertelefoon geen topics omdat andere kinderen er ook nog iets aan kunnen hebben. Alleen als je anonimiteit in het gedrang is of als er regels worden overtreden kunnen we topics verwijderen.

Groetjes,

Miralda A, de Kindertelefoon
ja klopt... maar ik ben ook bang dat ze mij herkennen want ik zit er echt mee... hopelijk kunnen julli3 er wat aan doen groeten van mij
Ze zullen je waarschijnlijk niet herkennen hoor
Aangezien iedereen zo'n verhaal kan schrijven en iedereen problemen heeft
ja maar ze weten wel dat ik hier op zit... dus ik hoop echt dat ze het kunnen verwijderen...
maar bedankt voor je reactie!
groetjes
Hoi anoniemzijniscool,

Zoals aangegeven in de forumregels (forumregel 18) verwijdert De Kindertelefoon geen topics, tenzij deze in strijd zijn met de forumregels van De Kindertelefoon. Als jij vindt dat jouw topics jouw anonimiteit in het geding brengen dan kan je aangeven op welke punten jij dat vindt en kunnen wij deze punten eventueel aanpassen. Het topic blijft dan verder wel staan.

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
dat zou ik erg fijn vinden,
het is gewoon het word veel erger enzo zeg maar nu allemaal...
want ze weten dat ik op deze site zit... en alle details kloppen met de werkelijkheid...
dus daarom ben ik erg bang
dus eigenlijk wil ik dan als hij niet verwijderd kan worden dat de details weg gehaald worden dus dat alleen de echte belangrijke dingen blijven staan.

mvg anoniempje
Reputatie 7
Badge +7
Hallo,

zoals Moniek al had gezegd: laat dan even weten welke punten jij graag aangepast/ verwijderd wil hebben. Dan kunnen we kijken of we dat aanpassen.

Groetjes,
Marieke / De Kindertelefoon
ik zou graag bijv dat weg willen hebben dat xxx
groetjes

- aangepast door de Kindertelefoon: herkenbare details verwijderd.-
Reputatie 7
Badge +7
Hoi ,

zoals je ziet heb ik de gevraagde details uit je topics verwijderd, en ook hierboven de titels van de topics en jouw uitleg over de details verwijderd.
Zo blijf je anoniem!

Ik hoop dat je zo gerustgesteld bent?

Groetjes,
Marieke / De Kindertelefoon
Dankuwel! ik ben echt blij nu
bedankt (:

Reageer