Vraag

Tijd die erbij staat.

  • 25 June 2016
  • 8 reacties
  • 385 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraag: hoe kan het dat er bij "over de kindertelefoon" 40 minuten geleden staat als er 60 minuten geleden voor het laatst op een topic is gereageerd bij "over de kindertelefoon"? (Deze tijden kloppen niet helemaal meer , omdat het typen wat tijd kost maar zo zag ik het)

8 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Beste Mens Persoon,

dat verschilt per toestel. Meestal kun je een screenshot maken door de vergrendelknop in combinatie met de home-knop ingedrukt te houden.


groeten Claire
De Kindertelefoon
Hoi Angovis en MensPersoon,

De tijden die bij het topic staan zijn vaak afgerond en kloppen dus niet precies. Als je de precieze tijd wil weten dat een reactie geplaatst is, dan kan je met je muis op het grijze stukje tekst staan waar bijvoorbeeld '1 uur geleden' staat. Je ziet dan de exacte datum en tijd.

Hopelijk geeft dit een antwoord op je vraag!

Groetjes,
Moniek
De Kindertelefoon
Badge +2
Hallo Menspersoon,

Op de computer noem je dit een printscreen. Je kan deze maken door op het knopje ' PrtSc; te klikken. Het verschilt per computer waar deze zit, maar meestal is het dicht bij de 'Delete' knop.
De afbeelding kun je vervolgens plakken in bijvoorbeeld paint of word en opslaan. Daarna kun je hem als afbeelding toevoegen aan je bericht.
We horen graag of het gelukt is!

Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
Hoi MensPersoon,

Ik denk niet dat ik je vraag goed begrijp? Bedoel je dat 40 minuten geleden voor het laatst dit topic actief is geweest, maar dat er 60 minuten geleden een reactie is geplaatst?

Groetjes,
Bibi van de Kindertelefoon
Hoi Angovis en MensPersoon,

Ik zal de vraag voorleggen in het team, ik heb er niet direct een antwoord op waarom dit zo is. We komen er zo snel mogelijk op terug.
Bedankt voor de verduidelijking Angovis.

Groetjes,
Bibi van de Kindertelefoon
Hij bedoelt dat er stond , op de plaats van wanneer voor het laatst is gereageerd,
'40 minuten' terwijl er eigenlijk 60 minuten had moeten staan
@Moniek V ,

Bij "School en Studie" wordt 3 minuten afgerond op 4 uur.
Hoe kan ik screenshots plaatsen, want dat zou het duidelijker maken?
Is iets soortgelijks ook mogelijk als je een telefoon gebruikt?

Reageer