Vraag

spijt van oude reacties

  • 23 January 2022
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 6
Badge +12

Hoi!

ik zit al een tijdje op het forum, en laatst besloot ik eens terug te kijken naar mijn oude reacties. En wat ik toen zag was niet fijn…

¾ van mijn reacties waren of lulkoek, minder dan 3 woorden of gewoon domme rotzooi waar ik geen idee had waar het überhaupt over ging in dat topic.

Hebben jullie dat ook wel eens?

Ik hoop dat ik in de toekomst betere topics maak, sorry aan iedereen dat ik vroeger zomaar wat lulde.


6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey @TheShadowOfMortis,

Ja, ik herken mij daar wel in, ook al ben ik niet zo vaak actief op dit forum. Bij bijna al mijn oude topics staat bijv aan het begin dat ik trans ben, terwijl dat gewoon niet relevant is. 

Maar wees niet te hard voor jezelf, het zou ook heel vreemd zijn geweest als je gelijk vanaf het moment dat je op dit forum kwam hele verhalen ging schrijven met allemaal betrouwbare info en links enzo en altijd bruikbare info gaf of precies de juiste vraag stelde. Je moet ergens beginnen. Ook forum gebruikers zoals MensPersoon of M&M's moesten ergens beginnen, MensPersoon zelft zegt ook in een topic dat die vroeger niet zo secuur was.

 Ik vind dat jouw topics in ieder geval nu er erg bruikbaar en kwalitatief uit zien. Ga zo door.

 

Gr. Felix

Reputatie 7
Badge +2

Ik snap het helemaal . Je reacties zijn best goed vind ik . Ik vind het super dapper dat je het aangeeft . @FeIix heeft gelijk. Mijn eerste reactie was ook niet perfect.  Iedereen moet stap voor stap zetten. Ik heb je nieuwste reacties gelezen die waren super goed. Iedereen heeft een reactie waarvan die erg voor schaamt. 

Geloof me 

Je bent een Topper !!!

 

Emma

Reputatie 7
Badge +19

Knap dat je jezelf hier in veranderd heel knap!

Wilhelmavemela.

Kijk, dat je dit opmerkt is al heel goed! Misschien hebben mensen hier toch wat aan gehad? Dit was een soort les voor je, nu ga je het anders doen! 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @TheShadowOfMortis

Het is niet erg hoor. Mijn eerste reacties waren op haast alleen maar sexvragenlijsten. Iedereen begint ergens en wordt in de loop van de tijd secuurder en beter (hoop ik). Wel goed dat je dat al inziet! Btw je topics en reacties zijn er echt wel op vooruit gegaan. ;)

xx Eenmeisje004 

Reputatie 6
Badge +12

Ja vond ik dus eigenlijk ook wel, sinds ik terug ben, schrijf ik langere reacties EN LEES IK WAT ER EERDER IS GEZEGD(!!!) 😅

En aan 1 slechte reactie gaat niemand dood, toch? Daarmee bedoel ik dus; 1 per topic…🥲

 

Hoe dan ook, ik wil het in de toekomst beter doen!

Reageer