Vraag

Sorry mensen van de kindertelefoon


  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste admins/moderators.
Ik ben al een tijdje actief op dit forum, en in die tijd heb ik 2 stomme dingen gedaan waardoor ik de regels heb overtreden 😞. Het spijt me, het was niet de bedoeling om de regels te negeren, ik wilde alleen maar helpen, en de andere keer was ik gewoon zwaar depri. Mijn vraag is daarom: word mijn account verwijdert als ik (per ongeluk) weer zoiets doe? Alvast bedankt voor de reactie
Eenaardigpersoon

Dit topic is gesloten

20 reacties

Vgm wel, want dan heb je 3 overtredingen en krijg je een ban dacht ik.
Ja dat las ik dus ook. Maar bij 1 ding kreeg ik alleen een waarschuwing en geen mailtje. (Ik had toen ook niet Ć©cht de regels overtreden)
Dan mag je nog 2x een officiƫle waarschuwing krijgen. Nou ja, eigenlijk 1, want bij die 2e kun je 't forum niet meer op.
Ja klopt. Bedankt voor je reactie. De volgende keer als ik hier iets plaats, houd ik ff de forum regels erbij en gaat de text door een soort 'scan' zo weet ik zeker dat ik niet gebant word 😉
had ik ook. alleen omdat ik k*t zei met een sterretje
Tja, ik kreeg idd ook een mailtje over choquerende teksten (Ik was een beetje dom bezig) Aan de andere kant snap ik het ook wel, en heb ik veel respect voor de mensen die hier werken.
Tja, ik kreeg idd ook een mailtje over choquerende teksten (Ik was een beetje dom bezig) Aan de andere kant snap ik het ook wel, en heb ik veel respect voor de mensen die hier werken.
😉
Probeer je de volgende keer aan de regels te houden, maar dont worry je hebt een nieuw account zoals we zien en je kan dus bewijzen dat je ervan geleerd hebt.
Probeer je de volgende keer aan de regels te houden, maar dont worry je hebt een nieuw account zoals we zien en je kan dus bewijzen dat je ervan geleerd hebt.


ben je medewerker hier?
Nee maii je snapt het niet helemaal. Bij 3 x regels overtreden word je gebant en je account verwijdert. Dit account is nog steeds mijn 1e en huidige account. Ik heb geen ander/nieuw account. Ik heb nu 1 of 2 overtredingen (dat weet ik dus niet zeker) maar ik heb er van geleerd en ik zal laten zien dat ik me vanaf nu braaf aan de regels houd
@emre3xpl
Medewerkers hebben allemaal zo'n KT profielfoto.
@emre3xpl
Medewerkers hebben allemaal zo'n KT profielfoto.


ze kan hidden zijn
@pin ja inderdaad. Ze hebben ook niet een naam als maii, of pin ofzo
@emre3xpl ik denk niet dat ze dat doen, omdat men dat duidelijk moet hebben... Anders is het verwarrend en wat voegt het toe? Moderators kunnen alles toch al inzien.
@eenaardigpersoon ja idd, meestal voornaam en eerste letter achternaam ofzo.
@pin klopt. Dat kunnen ze vgm zelf bepalen. Ik hoop dat ik nog een 2e kans krijg, voordat ik hier word gebant.
Tuurlijk, je hebt toch niks verder fout gedaan? No worries!
En nee ik ben niet een gidsen moderator, helaas niet, en mijn grammatica is daar ook niet goed genoeg voor.

@eenaardigpersoon wat snap ik dan niet?
Hidden*
Volgends mij snapte je niet helemaal dat dit nogsteeds hetzelfde account is en dat ik niet ben gebant. Hopelijk is het nu wel duidelijk 😉
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Eenaardigpersoon,

Inderdaad is het zo dat je met drie waarschuwingen geband kunt worden. Uiteraard kijken we ook wel naar het soort dingen die je hebt gedaan.
Zoals je schrijft, let je nu beter op de forumregels, dus het zal wel goedkomen.

Als moderators van De Kindertelefoon zijn wij, zoals hierboven ook al werd gezegd, altijd herkenbaar aan het logo van de Kindertelefoon als avatar. We werken niet met hidden moderators, we zijn zichtbaar en transparant. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Aangezien ik er vanuit ga dat de vraag zo voldoende is beantwoord, sluit ik het topic.

Groetjes,
Mariƫlla
De Kindertelefoon