Vraag

PETITIE: Verwijder de moderatie-check


  • Anonymous
  • 0 reacties

PETITIE:

Hierbij een petitie om te ondertekenen om de '’We hebben jouw topic/reactie ontvangen. We gaan dit eerst checken'’ te verwijderen. De moderatie-check is een bron van veel irritatie en frustratie. Daarnaast in het geval van suicidale gevallen kan het er mogelijk voor zorgen dat iemand zichzelf om het leven brengt omdat het te lang duurt voordat het topic geplaatst is. In minder heftige gevallen kan het ook negatieve gevolgen hebben.

Daarnaast is de impact van de moderatie-check naar mijn gevoel miniem tot zelfs nihil. Met een andere beschrijving of met een plaatje kun je de check alsnog omzeilen als je iets plaatst wat de regels verbreekt. En veel topics met content dat niet is toegestaan op het forum wordt gewoon geplaatst zonder moderatie-check. Ik vind het gewoon een knullige check.

Reageer om de petitie te ondertekenen.

 


45 reacties

Ik teken zeker. Kunnen ze niet net zo goed de topics/reacties checken als ze al geplaatst zijn? Vlgns mij werkt dat veel beter.

Reputatie 7
Badge +17

Ik ook. Ik heb er net 1 willen plaatsen onder het topic van @Ikke13  en dan verdwijnt zo'n reactie terwijl het zo belangrijk kan zijn als ie een beetje snel word geplaatst en je wordt vet onzeker van”heb ik het verkeerd gedaan”. Plus dat het vaak kan zijn dat je reactie dan al lang niet meer actueel is. En soms zit je al een heel nieuwe te  typen omdat je denkt dat ie toch niet meer komt .  heel vervelend.  En zeker als je een heel lieve en positieve tekst typt en het duurt 3 uur. Dat is echt niet leuk meer. En soms komt je reactie gewoon helemaal niet en krijg je ook geen reden.  En als die check dan toch moet, maak dat veld dan geel ipv dat rood want rood betekent “stop ! Fout! “en komt heel dreigend over. En graag korter want dit is echt vervelend.

Groetjes en liefs Julian X

Ik teken

Het is vaak heel erg irritant

 

Wel een goed idee !!!!

:wink:

 

Zelle

 

Reputatie 7
Badge +17

sorry deze reactie kan weg.  Alles staat al in de eerdere

Ik teken uiteraard ook.

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben alleen voor aanpassing, want nu heb je er vooral last van bij de langste berichten terwijl mensen in penislengte topics korte berichten hebben die waarschijnlijk niet gecontroleerd worden.
Misschien gewoon een soort vertrouwenssysteem, dus dat je ‘bonuspunten’ kunt verdienen en je zonder dat je het weet minder gecontroleerd wordt.

Reputatie 7
Badge +3

Het bericht waarin ik teken moet langs de modenator🤣

Valt me sowieso op dat sommigen berichten niet geplaatst worden. 

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben het ermee eens

Reputatie 7
Badge +3

Zelle is weg:cry:

Reputatie 5
Badge +3

Zelle is weg:cry:

Huh waar is Zelle heen dan?

Reputatie 7
Badge +3

Zelle is weg:cry:

Huh waar is Zelle heen dan?

Weg wegens het weggepest worden door moderators.

Reputatie 7
Badge +14

Ik teken ook maar net zoals @DaVinci alleen voor de aanpassing. 
 

xx Eenmeisje004 

Zelle is weg:cry:

Huh waar is Zelle heen dan?

Weg wegens het weggepest worden door moderators.

Bijna iedereen wordt tegenwoordig weggepest door de moderators… #stopstrengemoderatie

Reputatie 7
Badge +19

Ik teken ook!

Reputatie 7
Badge +3

Het bericht waarin ik teken moet langs de modenator🤣

Valt me sowieso op dat sommigen berichten niet geplaatst worden. 

Is dus niet geplaatst.

 

Een idee: Dat de moderatoren achteraf een bericht checken. Dan kan die wel al mensen helpen, maar wordt die ook snel gecontroleerd.

Ik ben het hier zò mee eens ! Zelf al 3 reacties nooit weer gezien door die 'checks' en ik zie een heel leuke aardige forumgenoot gewoon getreiterd worden met ' random(ahum) checks ' en daar gewoon verdrietig onder worden. Dus stop met die pesterig overkomende checks en filter gewoon op bepaalde woorden ofzo want dit checkgedoe pakt de verkeerde mensen !

Sanny xxxx

Hoii,

Ik teken ook!:) 

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 5
Badge +1

Ik teken voor de 2e keer

Reputatie 7
Badge +17

Hoi van mij zijn ook 2 reacties verdwenen 😢 gisteravond. Best lange verhalen.En ik heb wel opnieuw getypt maar dan denk ik dat is toch jammer ?

Groetjes liefs Julian X

PS ik begrijp dat er toezicht moet zijn maar berichten verdwijnen is niet fijn 😊

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allemaal,

 

zoals al eerder uitgelegd is, kunnen wij niet inhoudelijk ingaan op hoe de check werkt omdat dat de veiligheid van het forum in gevaar zou brengen.

Het is niet zo dat we bepaalde mensen extra in de gaten houden, zo werkt het systeem niet.

Wij verwijderen nooit zomaar jullie berichten en er kan niks zomaar verdwijnen. Soms schrijft een forumgebruiker meerdere keren hetzelfde verhaal omdat diegene niet wil wachten op de moderatiecheck. Wij laten in zo’n geval maar 1 van die dezelfde verhalen door, omdat er anders meerdere dezelfde posts op het forum zouden komen.

Als je toch het idee hebt dat geen enkel stuk geplaatst is, en je hebt daar ook geen mail over ontvangen, dan kan je dit aangeven via forum@kindertelefoon.nl .

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Marieke  ik begrijp dat heel goed. Ik heb in “verslag van je dag”ook iets gezet daarover. Ik weet dat het niet persoonlijk is en ik moet dat ook niet telkens vragen maar ik betrek dingen nog te veel op mezelf en denk dan meteen dat het aan mij ligt en persoonlijk is, Terwijl dat helemaalniet zo is. En ergens weet ik dat ook, maar ik kan dat soms moeilijk remmen. het heeft ook te maken met een stukje betrekkingswaan die nu al een stuk beter is maar nog wel een beetje aanwezig waardoor ik dan meteen super schrik. Ik denk dan later weer van “had dat nou niet gedaan, je weet toch dat…”  enzo maar dan heb ik het al weer gevraagd/gemaild/gedaan/gezegd .  Het gaat steeds beter om die betrekkingen te beheersen maar soms vliegt het me aan. Maar ik zal er vanaf nu niet meer over beginnen ik prent het in 🙂 het komt gewoon omdat ik daar nog aan werk en het moet leren om plaats te geven. heel vervelend vind ik zelf ook.  Maar ik zal er op letten en heb erg getwijfeld om dit te typen maar ach, iedereen mag het ook wel weten.  Ik ga steeds verder vooruit  🙂 dus excuses ik moet dat niet meer doen, over checks enzo.

groetjes liefs Julian X

Hey Julian ik respecteer je helemaal en laat je er verder buiten maar @Marieke  ik wil nu even een andere kant uitlichten. Ik reageer net op een berichtje van iemand die net als ik niet kan slapen. Ik wil haar een hart onder de riem steken en begrip tonen omdat ik precies hetzelfde heb. En wat gebeurt er ? Een check ! Ongelofelijk .  Dus dat bericht van mij komt er te staan als het er helemaal niet meer toe doet. Morgen ?  Zo heeft dit toch geen zin ?  Wat een belachelijk gedoe. Ik wil gewoon nu iemand steunen en weg is mijn bericht. Ontzettend gemeen en irritant. En dubbelen mag niet dus nog eens opnieuw kan ook niet. Ik vind dit echt helemaal nergens meer op slaan. Sorry maar zo kan ik anderen niet helpen met dat pesterige check systeem.  Het spijt me zeer. Niet persoonlijk bedoeld maar ik baal hier enorm van. Sta je dan met je goeie bedoelingen......

Hoii @Marieke 

Ik snap wat je bedoelt en ik begrijp ook dat berichten gecheckt moeten worden maar elke keer als ik 's avonds een reactie probeer te plaatsen word die gecheckt.. het is heel erg naar omdat diegene op dat moment juist hulp nodig heeft. misschien is er een manier dat de check sneller gaat? Vooral 's nachts heb ik er veel last van..

gr. Annoniem_meisje 

Mijn reactie word op de reactie van @Marieke word gecheckt dus die komt waarschijnlijk morgen pas aan😮‍💨😔

Gr. Annoniem_meisje 

Ik stop ermee voor vandaag. We worden tegen gewerkt men kan beweren wat men wil. En ik zal wel gestraft worden maar dat zal dan wel.  Ik vind het allemaal niet leuk. 

Reageer