Vraag

PETITIE: verander de gebruikersnaam en profielfoto van mede forumgebruiker

  • 5 March 2022
  • 8 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Dit is een petitie om de gebruikersnaam en profielfoto van @Zekermagic (Zelle) weer terug te veranderen. Ik vind dit echt niet kunnen. 

xx Eenmeisje004 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik teken het is zeer onterecht en raar dat daarvoor je gebruikersnaam word veranderd

Reputatie 5
Badge +4

Hoi allemaal, 

Mooi om te zien hoe jullie elkaar steunen! In dit topic kunnen jullie lezen dat de gebruikersnaam inmiddels weer is terug veranderd. Hierin staat ook wat meer uitleg over waarom we soms gebruikersnamen veranderen en wat we doen als jullie hier bezwaar tegen maken. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@JanneB heel erg bedankt! :) 

xx Eenmeisje004 

@Eenmeisje004 

Echt zo bedankt

Je bent zo lief !!!!

Dan zijn jou is mijn profielnaam weer terug 

Echt bedankt

@wilhelmavemela 

Bedankt dat je ook meedeed

Reputatie 7
Badge +19

Graag gedaan hoor wel jammer dat alleen ik tekende;)

@wilhelmavemela 

Ik ben echt zo blij dat jij het tekent 

Ik meen het echt 

Dan zijn jou en eenmeisje004 is mijn profielnaam weer terug 

Ik ben echt zo blij dat ik niet meer zekermagic heet 

Ik ben echt blij met jullie twee

Reputatie 7
Badge +19

Ik ook ik vond eerlijk gezegd zekermagic maar niks zelle is veel leuker

Reputatie 7
Badge +7

Hallo, @JanneB Ik weet niet zo goed waar dit over ging, maar hierdoor kom ik wel op mijn vraag waarom mijn gebruikersnaam was veranderd. Het was namelijk eerst “Mees1062020” Ik vind het verder niet erg, want 10 is mijn lievelingsgetal om dezelfde betekenis als 1062020, maar ik vroeg me wel af waarom. Vooral aangezien ik dit had gedaan omdat ik dacht dat alleen “mees10” al in gebruik zou zijn dus ik verlengde het.

Verder stelt 1062020 niks ernstigs voor, en het hoeft ook niet terug veranderd te worden. Maar 1062020 staat voor 10 juni 2020 omdat dat een geweldige dag was :-)

Hiermee vraag me dus alleen af waarom het veranderd was.

Reageer