Vraag

Overzicht badges.


Reputatie 7
Badge +19

Hallo ik heb al best wel veel badges alleen ik wil graag een overzicht van welke badges er allemaal te verdienen zijn. En bij 50 reacties in een subforum krijg je een badge maar ik heb al zeker meer dan 50 in het subforum over de kindertelefoon geplaatst maar geen badge ontvangen. Dus wilt de KT even een overzicht maken? En misschien ook hoe je ze kan verdienen?

Wilhelmavemela.


21 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Dit is nog een gekopieerde reactie van the mighty Slayer.

Maar niet een heel overzicht van welke je kan verdienen.

Hallo anoniemegast43 :)

Ik ben er in tussen achtergekomen uit ervaring (en natuurlijk om de Kindertelefoon te pesten, niet doorvertellen he :wink: )

Vliegende start - 1ste reactie.

Bezige bij - 25ste reactie.

Helpende hand - 75ste reactie.

Gouden gids - 1.000ste reactie.

Zeldzame diamant - 5.000ste reactie.

Open boek - 15 topics.

Badges van een bepaalde subforum - 50ste reactie in dat bepaalde subforum.

-TheMightySlayer <3

 

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +7

Hi @wilhelmavemela ,

 

er is geen officieel overzicht van de badges en hoe je ze kan verdienen, dat is ooit zo bedacht om het spannend te houden geloof ik. Wel is het in het verleden al eens door andere forumgebruikers op een rijtje gezet.

Je kan dat teruglezen in deze topics :

 

 

Als je inderdaad 50 reacties in Over de Kindertelefoon hebt geplaatst, dan lijkt het me dat je daar ook een badge voor zou moeten ontvangen. Ik kan hier aan de achterkant niet zien hoeveel, omdat het niet wordt uitgesplitst naar rubrieken. Maar je zou het altijd kunnen melden via forum@kindertelefoon.nl en dan kan de community manager er hopelijk naar kijken.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Oké duidelijk. En in die topics heb ik al gekeken maar toch bedankt.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi <3 volgens  mij willen ze dat juist een beetje geheim houden zodat het een verrassing is als je er 1 krijgt, en zou het kunnen dat er voor het  subforum ktf misschien geen badge is ?  Maar in elk geval de voorwaarden voor een paar badges zijn nergens te vinden , Ik denk dat dat bepaald wordt door de moderatoren en aantallen ofzo ;)  en door misschien nog wat voorwaarden. In ieder geval is het vaak wel een leuke verrassing. Er staat wel ergens iets over dat  er niet te veel over wordt verteld. Lekker vage zin van mij haha ( bloos)

Groetjes veel liefs  XXX Julian

Reputatie 7
Badge +17

Ohw haha sorry er was al een officiëel antwoord :)

Reputatie 7
Badge +7

Ha @Julian12 ,

 

maar dankzij jouw antwoord ben ik nog eens verder gaan graven en inderdaad ben ik er achter gekomen dat er geen badge bestaat voor het subforum Over de Kindertelefoon.

Ook weer iets geleerd!

 

Goede nacht,

groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Dank uwel maar zijn er ook badges niet van andere subforums? Want dan weet ik dat @Marieke ?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +5

Ik probeer mijn 1.000 reactie te halen<3 maar het gaat om het helpen voor anderen en voor jezelf<3

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @wilhelmavemela  en @Julian12 ,

 

Wat goed dat jullie hier vragen over hebben gesteld. Van moderator Marieke hebben jullie al een antwoord gekregen. Wij zijn nog verder gaan kijken en kwamen er achter dat we inderdaad voor ‘Over de Kindertelefoon’ geen badge hebben. Verder zagen we dat er voor ‘Gender & Seksuele identiteit’ per ongeluk ook geen badge te verdienen was. Dank dus voor jullie vraag!

 

Ik heb het gelijk aangepast en nu zijn er ook voor die subforums ook badges. Succes met het verdienen van die badges en ik ben het helemaal eens met @Een hulpvol meisje Het gaat vooral om het helpen van anderen!

 

Luuk

Reputatie 7
Badge +19

Bedankt heel erg fijn dus ik moet opnieuw beginnen met reacties in die forums? En ja bij mij gaat het ook om het helpen van anderen en ik dacht al dat er iets niet klopte daarbij. Heel erg bedankt.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela  je hebt de nieuwste badge net gekregen dik verdient !! Gefeliciteerd meis ! 

<3 groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +19

Dank en jij ook zo te zien ik moet er nog 5 of 4 dan ben ik pro;) goed gedaan!

Wilhelmavemela.

Reputatie 3
Badge

goed bezig @wilhelmavemela 

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemela  en @Julian12 we hebben de over de kindertelefoon badge behaald! woehoeee! :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

@IkBenRaar Dank jij ook en je komt er wel. Ik zit al 5 maanden op het forum.

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Pfff, ik heb bijna mijn 50e reactie gehaald.. ik ben nog zeker niet zo ver 😅 ik vind het altijd lastig om iets te zeggen onder een topic, vaak ben ik te verlegen om mijn mening te uiten…

Emma xxx

Thanks voor dit topic!! Je kan in dit subforum ook een badge halen! 

Reputatie 7
Badge +12

Krijg je ook nog badges als je heel veel topics hebt? Dus iets van 30 ofzo?

-OnlyMe

Hey,

@OnlyMe zover ik lees wel. Dit staat er: “Badges | Een onderscheiding die je verdient door aan een bepaalde voorwaarden te voldoen (bijvoorbeeld aantal posts of topics) Dus ook topics. Ik heb hier natuurlijk weer 0 verstand van 😅. Dus of dit betrouwbaar is…. Mwahhh…. Ik heb dit ergens op het forum gevonden, geen idee meer waar.

Hopelijk heb je er toch wat aan.

Succes!

 

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel @OnbekendeAnnoniem !

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Krijg je ook nog badges als je heel veel topics hebt? Dus iets van 30 ofzo?

-OnlyMe

Alleen bij 15 topics krijg je een badge (Open boek badge). Bij meer niet vlgns mij.

Reageer