Kindertelefoon,
Ik heb net mijn 2e waarschuwing gekregen in verband met het overtreden van forum regel 10. Ik probeer mensen te helpen met hen problemen, ik scheld ze niet uit en ik behandel ze zoals ze behandeld willen worden. Ik vind het dus onterecht dat ik weer een waarschuwing krijg. Ik hoop dat jullie hem verwijderen. Als jullie dat niet doen eis ik dat mijn account verwijderd word.
Groeten Annelyn
Overtreding forumregel 10
A
Hoi Annelyn,
Het is goed dat je probeert mensen te helpen, maar probeer daarbij wel de forumregels na te leven. Wanneer je wil dat je account verwijderd wordt dan kan je dat vragen aan een moderator van De Kindertelefoon.
Groetjes,
Hester
De Kindertelefoon
Het is goed dat je probeert mensen te helpen, maar probeer daarbij wel de forumregels na te leven. Wanneer je wil dat je account verwijderd wordt dan kan je dat vragen aan een moderator van De Kindertelefoon.
Groetjes,
Hester
De Kindertelefoon
A
Ik heb nergens gelezen dat ik regel 10 moest na lezen. Alleen gisteren avond een mailtje. Als jullie mij zo graag weg willen hebben met al die waarschuwingwaarschuwingen, ja dan kan je me beter gelijk verwijderen.
Hoi Annelyn,
Je kan hier alle regels nog eens doorlezen: https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-gevoelens-29/forumregels-kindertelefoon-13238. Die regels gelden voor alle gebruikers van het forum van De Kindertelefoon. Wanneer je deze regels niet overtreedt zal je ook geen waarschuwingen meer ontvangen.
Groetjes,
Hester
De Kindertelefoon
Je kan hier alle regels nog eens doorlezen: https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-gevoelens-29/forumregels-kindertelefoon-13238. Die regels gelden voor alle gebruikers van het forum van De Kindertelefoon. Wanneer je deze regels niet overtreedt zal je ook geen waarschuwingen meer ontvangen.
Groetjes,
Hester
De Kindertelefoon
A
Ik wil echt niemand offenden en wss word mijn acc door deze rea verwijderd, alleen ik vind het een beetje onzindat als iemand bijv zegt Waarom heb ik een waarschuwing? Welke regel heb ik overtreden dan? Dat de staff dan zegt: "Je hebt een waarschuwing." Nee echt?
A
Haha indd je hebt daar wel gelijk in
A
Verder btw gwn respect naar de staff tho, erg vriendelijk 🙂
A
Fijn dat jullie mee leven.
A
Je bent altijd welkom! 🙂
A
ik vind het raar die forum regel 10 gaat over bronvermelding maar hoe kunnen zij nagaan of je het wel of niet van jezelf hebt miss heb je het wel van je oma, moet je er dan bij zetten
Bron:oma van Anoniempje013
:?
Bron:oma van Anoniempje013
:?
A
ze zei ook na te leven inplaats van na te lezen:S
ik ben het wel met je eens hoor!!
A
Anoniempje013,
Ik heb geen idee hoe ze dat zien. Ze willen gewoon het liefst iedereen een waarschuwing geven. Als je om uitleg vraag krijg je die niet eens. Mijn gedachten beginnen met de dag negatiever te worden over de kindertelefoon. Ze zitten gewoon hun werk uit. Meer doen ze niet. Sommige mensen zijn gewoon een beetje raar.
Ik heb geen idee hoe ze dat zien. Ze willen gewoon het liefst iedereen een waarschuwing geven. Als je om uitleg vraag krijg je die niet eens. Mijn gedachten beginnen met de dag negatiever te worden over de kindertelefoon. Ze zitten gewoon hun werk uit. Meer doen ze niet. Sommige mensen zijn gewoon een beetje raar.
A
De wereld heeft ons gecreëerd. Haha niemand is normaal. Maarja
A
ik heb nu een waarschuwing gekregen omdat ik een zin in blokletters schreef ik denk zo *** wat maakt het nou uit of je iets in blokletters of gewone letters typt ik typ altijd blokletters de zinnen die ik wil laten opvallen omdat ze belangrijker zijn dande andere zinnen in mijn verhaaltje...... weet niet of jullie het nog snappen maar ja
A
Ik heb net weer een mailtje gekregen over forumregel 10, maar ik heb de laatste dagen bij meer van internet gekopieerd. Belachelijk. Ze willen ons gewoon van het account weg hebben!
A
En al zou ik dat wel doen dan kunnen ze me een link naar het topic geven dat ik het zelf kan bekijken. Ik geloof er echt helemaal niks van. Rare mensen hier
Hallo Annelyn en Anoniempje013,
De forumregels zijn bedoeld om de kwaliteit van het forum te bewaken en het forum voor alle jongeren een prettige omgeving te maken.
Wanneer je bewust de regels overtreed, krijg je van ons een waarschuwing en wordt je mogelijk gebannen van het forum.
Het kan ook zijn dat je de regels overtreed, zonder dat je je daar bewust van bent. Dan krijg je ook een waarschuwing, omdat dat de afspraak is. Je zou deze 'waarschuwing' ook als 'aanspreken op' zien. Je zult dan niet gebanned of verwijderd worden van het forum.
Bij jullie hebben we niet het idee dat jullie met opzet de regels overtreden, maar om het forum leesbaar en veilig te houden hebben we jullie hier wel op aangesproken.
We hopen dat jullie nog veel plezier op het forum zullen hebben.
Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
De forumregels zijn bedoeld om de kwaliteit van het forum te bewaken en het forum voor alle jongeren een prettige omgeving te maken.
Wanneer je bewust de regels overtreed, krijg je van ons een waarschuwing en wordt je mogelijk gebannen van het forum.
Het kan ook zijn dat je de regels overtreed, zonder dat je je daar bewust van bent. Dan krijg je ook een waarschuwing, omdat dat de afspraak is. Je zou deze 'waarschuwing' ook als 'aanspreken op' zien. Je zult dan niet gebanned of verwijderd worden van het forum.
Bij jullie hebben we niet het idee dat jullie met opzet de regels overtreden, maar om het forum leesbaar en veilig te houden hebben we jullie hier wel op aangesproken.
Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
A
Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
oke bedankt ik denk dat ik het wel snap.........
A
Ik snap het helemaal niet. Ik doe me best om anderen te helpen. Ik krijg een waarschuwing. Leuk, ik weet toch niet over welke topics het gaat. Wees dan ook zo stoer om links mee te sturen. Daar heb ik meer aan dan alleen een mailtje dat ik de regel heb overtreden.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.