OPROEP: DOE MEE MET STAKEN!

  • 10 March 2022
  • 91 reacties
  • 1248 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Nou, dit wordt dan mijn laatste topic op dit verpruts-je-dag-forum.

Ik zeg mijn vertrouwen in dit forum op.

Ik roep iedereen hierbij op om te gaan staken tot 20 maart. Dus geen reacties meer plaatsen onder het (deel reactie verwijderd)-regime hier. Met een uitzondering: als iemand zelfmoord wilt plegen.

Op dit forum mogen wij niks.

  • Mensen helpen: Op de een of andere manier kreeg ik een waarschuwing omdat ik iemand waarschuwde dat zijn anonimiteit in gevaar is.
  • Gezellig doen: Topics zoals ‘Hoe was je dag’ worden gesloten en je mag letterlijk niks doen
  • Random bans: Wij hebben net zo hard meegedaan als @MCES en een paar anderen en die zijn geband.
  • Copy-Paste reacties: Als iemand op het forum een bericht plaatst waarin hij om hulp vraagt om te voorkomen dat hij/zij zelfmoord gaat doen, dan copy-pasten jullie er een standaardreactie in! Dit is het ultieme bewijs dat JULLIE MET LEVENS SPELEN!

Ik reageer allen nog maar op berichten om het forum te verbeteren en op zeer-essentiële berichten.

Kortom: Laat in de reacties achter dat je (met enkele uitzonderingen) ook meestaakt. Tot 20 maart.

PS Ik staak tot dit (deel reactie verwijderd)-regime weg is hier en we normaal kunnen leven. Ook neem ik het risico dat dit mijn derde ONTERECHTE waarschuwing wordt.

Bedankt aan alle mensen die dit forum naar de goede kant probeer(d)en te duwen.

Mijn mogelijk laatste woorden hier:

Shitzooi.


91 reacties

#ikdoemeemetdestaking

Ik wou het al doen maar jij doet het top

Reputatie 7
Badge +3

.

 

Hey Wereld,

Je zegt dat je het forum gaat verlaten..? Of bedoel je alleen met de staking? Aan de ene kant begrijp ik het, maar in de tijd van de staking zijn ook nog gewoon mensen die hulp nodig hebben. Hierdoor doe ik niet mee met de staking. Ik ben wel boos op het forum, maar dit is niet de goede manier om het te laten merken denk ik.

~Ikke13

Ik staak tot nader order al mijn activiteiten op het forum behalve zeer essentiële topics (zelfmoord, etc) en protest-doeleinden. 

-TheMightySlayer <3

 

Reputatie 7
Badge +7

Beetje lullig dit. KT is altijd al zo behulpzaam mogelijk geweest. De onterechte bans zijn idd een probleem, maar dat je zo tegen de regels doet is een beetje ignorant.

De mods hebben al meerdere keren een logische reden gegeven voor de forumregels. Daarnaast is het forum niet bedoeld voor gezellig kletsen, maar voor problemen delen en hierop reacties met advies te krijgen. 

Maar jullie laten je acc toch niet verwijderen?? Of wel?

Beetje lullig dit. KT is altijd al zo behulpzaam mogelijk geweest. De onterechte bans zijn idd een probleem, maar dat je zo tegen de regels doet is een beetje ignorant.

De mods hebben al meerdere keren een logische reden gegeven voor de forumregels. Daarnaast is het forum niet bedoeld voor gezellig kletsen, maar voor problemen delen en hierop reacties met advies te krijgen. 

Hey,

Dit klopt zeker, maar ik weet niet of je het vanaf het begin volgt, maar de KT heeft echt een paar grote fouten gemaakt.

 

Beetje lullig dit. KT is altijd al zo behulpzaam mogelijk geweest. De onterechte bans zijn idd een probleem, maar dat je zo tegen de regels doet is een beetje ignorant.

De mods hebben al meerdere keren een logische reden gegeven voor de forumregels. Daarnaast is het forum niet bedoeld voor gezellig kletsen, maar voor problemen delen en hierop reacties met advies te krijgen. 

Ook heel lullig dat we behandeld worden als nummertjes, slachtoffer zijn van onterechte dingen, dat ons een dode mus wordt voorgehouden, en dat er wordt gemeten met 2 maten (penislengte topics, ik wordt geil van me moeder topics, en andere obscene topics).

Maar jullie laten je acc toch niet verwijderen?? Of wel?

Ik laat mijn account niet verwijderen (tenzij ik die derde waarschuwing krijg, dan ben ik weg van het forum vanwege ban). Het is alleen een staking van vrijwel alle activiteiten.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik durf bijna niks meer te zeggen. Maar Ellen en Sankonijn zijn gestopt. En Wereld. en Themightyslayer staken. Wat gebeurt hier allemaal?  Het is niet te geloven. Verder ben ik  nu zo stuk  dat ik even niet meer wat zeg of reageer. Ik zal die  lieve mensen verschrikkelijk missen. Ellen voorop. En trouwens, een stukje gezelligheid en geborgenheid is ook elkaar helpen, het hielp mij in elk geval heel goed !

Grtz liefs Julian X

Ik was even naar school gegaan 

Wat is hier gebeurd???

Lieve Ellen is gestopt

De moedige sankonijn ook

En nu ga jullie staken

Ik denk dat ik ook even van de forum af zou gaan 

Ik weet nog niet zeker

Reputatie 7
Badge +3

Tussenstand:

De mensen die nu staken/verwijderde accounts/geband plaatsten de afgelopen 5 dagen 27% van alle reacties:

@TheMightySlayer.

@Ellen.

@Zelle

@MCES.

@Sankonijn.

@Wereld .

 

#DoeMee

Reputatie 7
Badge +17

Het spijt me ook zo voor  de anderen zoals de lieve @Zelle  en @Eenmeisje004 en @wilhelmavemela .  Ik blijf ! Maar ik vind het heel erg dat ze zijn gestopt !

Groetjes Julian

Tussenstand:

De mensen die nu staken/verwijderde accounts/geband plaatsten de afgelopen 5 dagen 32% van de reacties.

#DoeMee

En ongeveer 1,8% van alle reacties die ooit op dit forum zijn geplaatst. #DoeMee

Reputatie 7
Badge +14

Ik doe mee met de staking, maar ik ga nog wel reageren op topics zoals zelfmoord plegen, problemen met mensen, sexueel misbruik en topics die met school of mentale gezondheid te maken hebben. Ook in het gedichten topic zal ik nog wel een paar keer te vinden zijn. Maar verder reageer ik nergens meer op en maak ook geen nieuwe topics meer aan tot 20 maart (das ook de dag dat mijn opa overleed 5 jaar geleden maar dat is bijzaak en heel erg off topic). Ik zal de lieve Ellen en Sankonijn heel erg missen en ik hoop dat de rest  nog wel op het forum blijft. :( 

verdrietige xx’jes Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +3

Mooi.

Ik ga ook alleen nog maar reageren op zeer essentiële-topics+protesten.

Wereld

Mooi.

Ik ga ook alleen nog maar reageren op zeer essentiële-topics.

Wereld

Ik ook.

#AlleenSamenKrijgenWeEenBetereModeratie 

Reputatie 7
Badge +9

Mooi.

Ik ga ook alleen nog maar reageren op zeer essentiële-topics+protesten.

Wereld

Ik doe ook mee

Reputatie 7
Badge +4

Ik blijf gewoon actief, essentiële topics is dus eigenlijk gewoon alles behalve de sekstopics en woorden als Poetin regime vind ik te ver gezocht om mee te doen. Ja ze zijn streng, maar die chatregel was er al heel lang en nu begon het uit de hand te lopen dus het zij zo, @TheMightySlayer  merk je geen verschil tussen de topics nu en de topics vroeger? Jij bent hier de meest ervaren dus jij zou op zich het beste in kunnen schatten wanneer we de grens over zijn gegaan. Overigens ben ik al dat gedoe om de regels ook wel een beetje zat, dus ja.
Suc6 met niet reageren, ben benieuwd hoe moeilijk het wordt en tot 20 maart I guess.

Groetjes DaVinci

Ik blijf gewoon actief, essentiële topics is dus eigenlijk gewoon alles behalve de sekstopics en woorden als Poetin regime vind ik te ver gezocht om mee te doen. Ja ze zijn streng, maar die chatregel was er al heel lang en nu begon het uit de hand te lopen dus het zij zo, @TheMightySlayer  merk je geen verschil tussen de topics nu en de topics vroeger? Jij bent hier de meest ervaren dus jij zou op zich het beste in kunnen schatten wanneer we de grens over zijn gegaan. Overigens ben ik al dat gedoe om de regels ook wel een beetje zat, dus ja.
Suc6 met niet reageren, ben benieuwd hoe moeilijk het wordt en tot 20 maart I guess.

Groetjes DaVinci

Ik merk zeker verschil. Toen ik bijna 2,5 jaar geleden lid werd van dit forum was dit ook niet aan de orde.  Maar goed, dit is een nieuwe generatie forummers die we erbij hebben. En deze nieuwe generatie forummers hebben graag gesprekken met elkaar. Ik groei zelf ook mee met deze nieuwe generatie.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

Ik was sowieso eigenlijk al gestopt omdat ik mn eigen leven op het moment even niet aan kan maar bij deze sluit ik me dan ook aan bij de staking:)

 

PS. Ik sta niet achter het woord ‘Putin-regime’ dat vind ik eerlijk gezegd een enorme belediging naar de kindertelefoon en ik vind dat je deze situatie absoluut niet aan Putin mag koppelen. Dat is hetzelfde als corona met wo2 vergelijken, dat slaat nergens op en is erg respectloos naar mijn mening. 

Ik was sowieso eigenlijk al gestopt omdat ik mn eigen leven op het moment even niet aan kan maar bij deze sluit ik me dan ook aan bij de staking:)

 

PS. Ik sta niet achter het woord ‘Putin-regime’ dat vind ik eerlijk gezegd een enorme belediging naar de kindertelefoon en ik vind dat je deze situatie absoluut niet aan Putin mag koppelen. Dat is hetzelfde als corona met wo2 vergelijken, dat slaat nergens op en is erg respectloos naar mijn mening. 

Mooi dat je meedoet.

Ik vind echter inderdaad ook niet dat je dat daarmee moet vergelijken gezien je daarmee eventueel onbewust ook mensen kunt kwetsen.

Reputatie 7
Badge +3

Maar jullie laten je acc toch niet verwijderen?? Of wel?

@Ikke13 Nee! Natuurlijk niet:sweat_smile: 

@DaVinci  Het gaat niet om de chat-regel, eigenlijk vind ik dat niet heel erg. Het gaat om RANDOM mensen bannen en zomaar met waarschuwingen strooien (ik kreeg een waarschuwing omdat ik iemand vertelde dat corona nog steeds bestaat, en ook omdat ik iemand waarschuwde om zijn anonimiteit.

En ik ga wel reageren, maar dan echt alleen bij zeer-spoedige vragen om hulp (Zelfmoord, stalking etc.), dat is hooguit 20% van de topics, en ik ga ook reacties achterlaten wat helpt voor een beter forum, deze ook dus.

Als het regime (wat) beter wordt keer ik dan ook voor 20 maart terug. En 10 dagen is niet zoveel:wink: !

Wereld

Maar jullie laten je acc toch niet verwijderen?? Of wel?

@Ikke13 Nee! Natuurlijk niet:sweat_smile: 

@DaVinci  Het gaat niet om de chat-regel, eigenlijk vind ik dat niet heel erg. Het gaat om RANDOM mensen bannen en zomaar met waarschuwingen strooien (ik kreeg een waarschuwing omdat ik iemand vertelde dat corona nog steeds bestaat, en ook omdat ik iemand waarschuwde om zijn anonimiteit.

En ik ga wel reageren, maar dan echt alleen bij zeer-spoedige vragen om hulp (Zelfmoord, stalking etc.), dat is hooguit 20% van de topics, en ik ga ook reacties achterlaten wat helpt voor een beter forum, deze ook dus.

Als het regime (wat) beter wordt keer ik dan ook voor 20 maart terug. En 10 dagen is niet zoveel:wink: !

Wereld

En mijn staking geldt tot nader order. Dus eventueel staak ik ook nog tot na 20 maart als dat benodigd is. #alleensamenkrijgenwebeteremoderatie #staking #ikdoemee

Reageer