Onderzoek Kindertelefoon

  • 1 July 2016
  • 1 reactie
  • 287 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!

Ik heb sinds de kindertelefoon bezig is met het onderzoek, 2x de vraag gekregen om mee te werken aan het onderzoek en of ik daar een beoordeling voor in wilde vullen. De eerste keer werd het me gevraagd en kende ik het nog niet, de tweede keer werd mij verteld dat ze niet precies wist hoe het in z'n werk ging en kon er eigenlijk niet veel informatie over geven. Toch gek eigenlijk, dat je vraagt of de jongere mee wil werken aan het onderzoek, maar je zelf niet weet hoe het precies gaat. Hieronder dan ook hoe dat onderzoek gaat (dit is bij de telefoon!)

Je krijgt een bandje te horen met vragen. Elke keer worden meerkeuze vragen gesteld en kan je antwoorden met de cijfers op je telefoontoestel. Op het einde wordt de vraag gesteld of je over 2 weken nog eens wil beoordelen en dan zou je je telefoonnummer moeten invullen (je mobiele), je krijgt dan een sms toegestuurd met een link naar vragen. Dit heb ik nog niet gedaan, dus geen idee hoe dat gaat.

Ik denk wel, dat het handig is dat de medewerkers van de kindertelefoon ook weten hoe dit in z'n werk gaat zodat ze de jongeren kunnen uitleggen hoe het precies werkt, maar hier dus de uitleg voor als de medewerker de uitleg niet kan geven!

Groetjes!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi GirlMarielle,

bedankt dat je dit even doorgeeft!
In principe is aan alle medewerkers die de telefoon opnemen bij de Kindertelefoon doorgegeven hoe het onderzoek werkt. Misschien had je toch iemand aan de telefoon die het niet goed had doorgelezen. Dat is wel een beetje gek en onhandig voor jou, inderdaad. Fijn dat je toch bent doorgegaan met het onderzoek. Bedankt voor je reactie!

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reageer