Onderzoek: Hoe helpen persoonlijke verhalen jou?

  • 27 May 2019
  • 9 reacties
  • 936 Bekeken

Badge +4

Beste forummers,

De Universiteit van Antwerpen doet onderzoek naar het gebruik van websites met persoonlijke verhalen. Het forum van De Kindertelefoon is een van de websites die worden onderzocht.

Hoe helpen persoonlijke verhalen jou om beter om te gaan met moeilijke situaties?
Ben je minstens 14 jaar en lees of post je wel eens op dit forum (of een vergelijkbare website)? Doe dan mee met dit onderzoek!

In ruil voor jouw deelname schenkt de universiteit Antwerpen 1 euro aan een goed doel dat je zelf mag kiezen.

*Vragenlijst is gesloten*

9 reacties

Badge +4
Bedankt iedereen die de enquĂȘte heeft ingevuld.
De vragenlijst is inmiddels gesloten dus ik heb de link weggehaald.

Groetjes Suzanne_
De Kindertelefoon
De laatste vragen klopte helemaal bij mij... \-: Ik heb het gedoneerd voor het klimaat trwns.
Mee eens
Het is inderdaad een behoorlijk pittige, maar wel erg interessante vragenlijst!
Pff het was best veel, maar ik heb het er voor over.
Badge +4
Ja het is best een lange lijst. Het is een wetenschappelijk onderzoek, daardoor is de vragenlijst zo uitgebreid.

Ik ben erg benieuwd naar de resultaten.
Ik moet zeggen dat de hoeveelheid vragen en subvragen die op je afkomen nogal overweldigend is.
Een paar vragen kwamen vaker voor, hoewel ze net wat anders verwoord waren en enkele vragen ogen overbodig, dus dat was interessant.
Verder was het wel leuk om iets dergelijks te zien.
Badge +4
Dank je wel Prinses in nood!
Voor het invullen van de enquĂȘte en voor je donatie.
Ik heb meegedaan er werd wel veel gevraagd en de euro die ik aan een goed doel kon geven heb ik aan .....de Kindertelefoon gegeven dat ze nog meer kinderen kunnen helpen

Reageer