Hey iedereen !
Ik heb een ideetje voor het forum (wel op de destkop versie) .
Nu kan je rechts knoppen zien met nieuwste berichten etc. maar zou het geen goed idee zijn om er een knop bij te zetten 'onbeantwoorde berichten' ? Heb het nl. al gezien dat er topics waren met een heel goede vraag waar er dagenlang niemand op had geantwoord omdat het gewoon niemand was opgevallen , daarvoor zou zo'n knop handig kunnen zijn .
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel ? En lijkt het een goed idee ?
Groetjes , Lot
'nog-niet-beantwoord'- knop
A
Hoi Lot,
Dat klinkt als een erg goed idee. Het is voor iedereen fijn dat er om zijn of haar bericht wordt gereageerd.
Ik weet niet of dit mogelijk is maar ik ga het eens navragen.
Groetjes Catharine
De Kindertelefoon
Dat klinkt als een erg goed idee. Het is voor iedereen fijn dat er om zijn of haar bericht wordt gereageerd.
Ik weet niet of dit mogelijk is maar ik ga het eens navragen.
Groetjes Catharine
De Kindertelefoon
A
Oké , bedankt !
A
Klinkt goed! Op mobiele versie heb je inderdaad een optie met ''onbeantwoorde vragen'', maar hiertussen staan vaak ook topics die al wel reacties hebben gehad. Is vaak heel random wat er wel en niet tussen staat.
Gr. Pin
Gr. Pin
A
Supergoed idee! Leuk dat je zo creatief meedenkt 🙂
A
Ja die is inderdaad op de mobiele versie al, maar die klopt volgens mij niet helemaal...
A
Hey ,
dankje ;)
en heb het inderdaad gezien dat er één is op de mobiele versie , maar eigenlijk ben ik nog geen enkele tegengekomen die echt onbeantwoord was . Sommigen staat er 0 antwoorden maar hebben er wel , en sommige zelfs in de 40 antwoorden.
Groetjes , Lot
dankje ;)
en heb het inderdaad gezien dat er één is op de mobiele versie , maar eigenlijk ben ik nog geen enkele tegengekomen die echt onbeantwoord was . Sommigen staat er 0 antwoorden maar hebben er wel , en sommige zelfs in de 40 antwoorden.
Groetjes , Lot
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.