Vraag

nieuw subforum idee.


Reputatie 7
Badge +14

Heyy Kindertelefoon, 

Ik heb een paar nieuwe ideeën voor subforums: 

• een subonderwerp  ‘rouwen’ of iets wat met overlijden te maken heeft (misschien als subonderwerp in het subforum emotionele problemen en gevoelens?) . Zodat gebruikers kunnen praten over hun ervaringen met mensen of dieren die overleden zijn en het kunnen verwerken. 
• een subforum ‘gedichten en verhalen’. Hier vragen we al heel lang om en het zou geweldig zijn als er zo’n subforum komt! 
• en als laatste: een subforum (of subonderwerp in  bijvoorbeeld het subforum dagelijks leven) ‘vragenlijsten’. Ik denk dat dat makkelijker en overzichtelijker is om al die vragenlijsten in een subonderwerp/subforum te plaatsen. 
 

Dit waren ze. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. :)

xx Eenmeisje004 


14 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Mee eens

Heyy Kindertelefoon, 

Ik heb een paar nieuwe ideeën voor subforums: 

• een subonderwerp dat ‘rouwen’ of iets wat met overlijden te maken heeft (misschien als subonderwerp in het subforum emotionele problemen en gevoelens?) . Zodat gebruikers kunnen praten over hun ervaringen met mensen of dieren die overleden zijn en het kunnen verwerken. 
• een subforum ‘gedichten en verhalen’. Hier vragen we al heel lang om en het zou geweldig zijn als er zo’n subforum komt! 
• en als laatste: een subforum (of subonderwerp in  bijvoorbeeld het subforum dagelijks leven) ‘vragenlijsten’. Ik denk dat dat makkelijker en overzichtelijker is om al die vragenlijsten in een subonderwerp/subforum te plaatsen. 
 

Dit waren ze. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. 

Ja, goed idee.

Als er een subforum '’gedichten en verhalen'’ komt wil ik best wel eens stukjes plaatsen van de verhalen die ik maak over '’hypothetical events'’. 

Reputatie 7
Badge +3

Ook mee eens.

Reputatie 7
Badge +17

Heel goed plan ! :)

Groetjes liefs Julian X

Goed idee! 

Kan het misschien ook zo gemaakt worden dat de vragenlijsten niet bij recent actieve topics en zo komen te staan? Dan moet je gewoon dat subforum aanklikken om bij een vragenlijst te komen

~Ikke13

Reputatie 7
Badge +17

Hoi goed idee van @Ikke13  en misschien dan nog een onderscheid tussen seks en niet seks vragenlijsten ?  Ik heb er zelf wat zonder seks en die vallen bijv bijna nooit op tussen die over seks en dergelijke. Maar das maar een idee hoor 😊

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +4

Wanneer zou de KT zelf met een reactie komen en eindelijk hun mening geven?

Reputatie 7
Badge +14

@DaVinci over een jaar misschien? :D

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

@Rob_ wat vind u van deze ideeën? 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +4

Bij de eerstvolgende jongerenraad als niemand meer besmet is met corona :)

Goed idee

@Eenmeisje004 

 

Zelle

ik ga even kijken in de Forum voordat ik weg gaat

Een subforum voor vragenlijsten en een subforom voor gedichten lijkt mij ook wel handig. Nadeel is dat onder de vele vragenlijsten betreft seksualiteit de andere vragenlijsten niet zo opvallen en mogelijk dan weinig reacties op komen

Reputatie 7
Badge +19

En als er een chat subforum komt dan kan die ook gewoon opgezocht worden in dat subforum in plaats van bij recent actieve topics

Reputatie 7
Badge +17

Een subforum voor vragenlijsten en een subforom voor gedichten lijkt mij ook wel handig. Nadeel is dat onder de vele vragenlijsten betreft seksualiteit de andere vragenlijsten niet zo opvallen en mogelijk dan weinig reacties op komen

Ja precies! Dat is wat ik ook bedoel. Mee eens !

Reageer