Skip to main content

Nieuw platform In je bol is live!

• May 20, 2025
  • 44 reacties
  • 3667 Bekeken

Toon eerste bericht

44 reacties

• June 1, 2025

Nice dat het er is

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 2, 2025

Zelf ben ik nog niet 18 (Ik ben 13 bijna 14) ik heb ff naar het design gekenen voor de rest niets het is wel echt heel mooi! Sorry dat ik dat heb gedaan, omdat mensen zeiden dat het zo mooi was kon ik me niet inhouden sorry! Groetjes Anya

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 6, 2025

Ben al een lange tijd weinig actief op het forum, dus ik had geen idee dat dit iets was waar de kindertelefoon bij betrokken was, want heb zelf de website al een paar keer gebruikt doordat het in advertenties of posters stonden. Check het zeker uit, er staan wat fijne en handige tips op. 

Nu dat ik 16 ben blijf ik nog hier, maar check ik het forum en alles van een afstand daar, want dat er ook een forum was is bij mij over het hoofd gegaan.  

liefs

LampenKap

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • September 6, 2025

Hoi ​@LampenKap ,

fijn om te horen dat je al op de site van In je Bol hebt rondgekeken en dat je het waardevol vindt! Klopt, de site is vanaf 16 jaar en het bijbehorende forum ( de Community ) is vanaf 18 jaar.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 20, 2025

Hey! Is het In Je Bol forum vanaf 16 of 18 jaar? Nieuwsgierig xD en het is niet erg duidelijk 

XXX Yusa 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 20, 2025

@Yusa Dat zegt Marieke hier boven. De site is vanaf 16, het forum is vanaf 18. Je mag daar dus pas een account maken als je 18 bent

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 20, 2025

Hoi ​@LampenKap ,

fijn om te horen dat je al op de site van In je Bol hebt rondgekeken en dat je het waardevol vindt! Klopt, de site is vanaf 16 jaar en het bijbehorende forum ( de Community ) is vanaf 18 jaar.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Ik zie net hier al het antwoord wat ik zocht... oeps😶‍🌫️

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • October 20, 2025

Hoi ​@Yusa ,

Een goede vraag die je stelt! 
Het platform van In je bol (dus alles op de website) is voor jongeren vanaf 16 jaar. De thema’s en onderwerpen zijn gericht op deze groep. Dat zie je op  www.injebol.nl  

Onderdeel van In je bol is de Community. Dat is het forum van In je bol. Dat is voor jongeren vanaf 18 jaar, tot 27 jaar. Zo sluit het mooi aan op het forum van De Kindertelefoon. Ook voor bellen en chatten kunnen jongeren tussen de 18 en de 27 jaar terecht bij In je bol.

We hopen dat het zo wat duidelijker is voor jou.

Groetjes, Mariska

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 20, 2025

Ja, bedankt... sorry dat ik niet goed had gekeken, nu is deze reactie eigenlijk wel een beetje stom🫣

XXX Yusa 

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • October 20, 2025

Hoi ​@Yusa ,

Graag gedaan, geen probleem! We zien deze vraag vaker langskomen, altijd handig om het nog een keer uit  te leggen.

Groetjes, Mariska 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • December 29, 2025

er staat in het bericht van 16 tot 27 maar ook dat je vanaf 18 een account kan aanmaken word er dan bedoeld dat je vanaf 16 een acount aan kan maken daar of dat je vanaf 18 een account mag aanmaken maar iemand anders wel een account voor je mag maken als je al 16 bent en je daar toestemming voor geeft

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • December 29, 2025

Hoi ​@anoniem1305 ,

Om een account te maken op het forum van de community ‘In je bol’ moet je 18 jaar zijn of ouder. Tot die tijd ben je natuurlijk welkom op dit forum. 

Groetjes, Mariska

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • December 29, 2025

Dag ​@Mariska H  zou het misschien ook een optie kunnen zijn om je bestaande account gewoon mee te verhuizen naar dat nieuwe platform? Uiteraard dan wel dat je hier niet meer actief kunt zijn of dingen doen, maar dat je profiel mee migreert. En dan alleen de basics daarvan. Bijvoorbeeld de omschrijving en het totale aantal reacties en badges (en de keuze om die niet zichtbaar te maken ofzo).  En dat je dan een seintje krijgt dat je over zoveel weken migreert naar In je bol . Als je dan niks doet zit je met je profiel gewoon op het andere platform. Zomaar een ideetje hoor 😊 fijne jaarwisseling voor u en de collega's ook ! 

Liefs, Tover xxx

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • December 29, 2025

Hoi ​@Tover01 ,

Een leuke vraag! Vanwege de privacywetgeving zal dit niet mogelijk zijn. Het is een individuele keuze om een account aan te maken op de community van  ‘In je bol’.
We zien daar dat sommigen ervoor kiezen om met (bijna) dezelfde naam een account te starten. Andere. Kiezen misschien een nieuwe naam, of maken helemaal geen account aan. Daarin is iedereen natuurlijk vrij om te kiezen. 

Groetjes,

Mariska 

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

wat is dan de link naar dit?

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • January 13, 2026

https://community.injebol.nl/

​@banaan met chocoladesaus  Deze 😉 voor mij over 4 jaar xD

Liefs Tover xxx

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

Dankjewel!

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

voor mij pas over 5…
het is wel handig om te weten 
(aangezien ik wel mesnsen ken die deze leeftijd zijn)😅

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 14, 2026

Ja super mooi dat er een vervolg is op deze site  dat het niet stopt als je 18 bent super leuk