Vraag

Niet geplaatst


Reputatie 5
Badge +6

Hallo @Kindertelefoon,

We meet again, deze keer is het niet dat paarse blokje… dat wel is verwijderd, thx daarvoor, maar dat mijn berichten gewoon NIET worden geplaatst, of er was wat mis mee, of de inhoud was niet goed, en heb wat getypt dat het progamma niet aankan, maar dat leek niet zo, en kon dus een paar reacties niet plaatsen, het ‘Plaats bericht’ zou naar drie landende stipjes gaan, en dan zou de pagina moeten herladen en jouw bericht op je scherm staan, maar nu laadde hij gelijk het bericht van de topic opener, en toen ik naar beneden heb gescrolled was er dus geen bericht… ligt dit nou aan mij? Groetjes, 

-flopflop14 


55 reacties

Hallo Carolien_ :)

Gaat perfect. Ik heb sinds enkele weken niet meer gehad dat mijn reacties moesten worden goedgekeurd.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +3

@Paardebloem83  

Wat goed om te zien! Dank je wel voor het doorgeven. :-) 

Groetjes,

Carolien

Ik breng dit topic toch nog even kort tot leven; het gaat immers over het goedkeuringssysteem en ik vond het niet echt nodig om er een aparte topic over te starten.

De melding dat mijn reactie gecheckt moet worden komt nu wel constant goed binnen. Echter, de frequentie is naar mijn idee echt sterk toegenomen. Ongeveer 1 op de 5 reacties wordt niet gelijk geplaatst.

Ik begrijp dat het systeem bestaat en steun ook zeker de motivatie ervoor, maar ik denk dat er wel ruimte is voor verbetering. Naar mijn mening zou een frequentie op basis van het aantal reacties namelijk beter zijn. Echter, ik weet niet of dit technisch gezien mogelijk is i.v.m. de beperking van een ‘standaard’ forum.

Ik zit inmiddels op 1000 reacties en krijg - naar mijn idee - vaker de melding dan nieuwe gebruikers. Iets dat me niet echt heel logisch lijkt, aangezien er vaker nieuwe gebruikers zijn die de regels overtreden/trollen dan ‘vaste gasten’.

Is er een mogelijkheid om de frequentie van het aantal steekproeven aan te passen op basis van het aantal reacties van een gebruiker? Of is dit niet juist en/of technisch mogelijk? Bij voorbaat dank. :)

Badge +1

Hoi @eenanoniemejongen1 

 

Fijn dat je meedenkt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groetjes,

Lotte

Reputatie 6
Badge +3

@eenanoniemejongen1 

Ik snap je wens hierin en fijn idd dat je meedenkt!  Alleen werkt het systeem niet zoals jij nu voorstelt. I.v.m. de veiligheid van het forum kan ik helaas geen verdere uitspraken doen over de werking van het systeem.  Ik kan wel aangeven dat we ons best doen om berichten die tegen gehouden worden zo snel mogelijk goed te keuren.

Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben.

Groetjes,

Carolien

Reageer